#1 Alla växer upp! Han är liksom 19?
Usch. Blev rädd.
May the Gerbils be with you :3
#2 Spelar ju ingen roll, han kan också vart bättre förr, upp till var och en vad man tycker, åldern har ingen betydelse då 🙂
Men som du säger,alla växer ju upp, vissa ändras andra inte.
Jag personligen ser inget sexigt med denna videon dock.
Men man anser ju olika saker som sexigt så 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tycker inte att det var något speciellt med den, visst den var ju inte Bolibompa men såna videos finns det gått om…
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Hahaha sexigt?? Tycker det ser så tillgjort ut
yyee naaaee. Instämmer med #6
Dom står ju bara å sniffar på varan…. Hett! Fast nä.
är väl lite tråkigt att ännu en artist använder sig utav kvinnor endast för att tillföra "sex" i en video :p hade varit mer imponerande om han gjorde något nytt
Å va mycket bättre han har blivit! Sjunger bättre, verkar allmänt mer mogen, haha. Är kanske bara jag som tycker det, har aldrig varit något fan men aldrig haft något "emot" honom eller hans musik. Men han är grymt mycket bättre än när han sjöng Baby.
Tycker all 'radio' eller 'mainstream' musik bara handlar om sex, relationer, att bli dumpad, att dumpa, osv. (Edit: Ah juste glöm inte att man ska höja händerna, supa med vänner och hoppa runder också!)
Det var kanske coolt då Madonna började med det för många år sedan men nu är det fan bara tjatigt.
Har ingen respekt för Justin, varken som artist eller person, med tanke på hur han uppför sig mot sina fans(orespektfull nått åt fanders) samt att han åter igen, som många andra gör tradig musik som man hört så många gånger innan… blö. Vart tog nytänkandet vägen?
#11 fast mainstream musik går ju uppenbarligen hem och tjänar in cash, så att folk fortfarande gör sådan musik är inte så konstigt ;p har han beter sig däremot är ju en helt annan femma, han kan ju i alla fall komma ned på jorden igen och inse att han inte är allsmäktig
#12 Uppenbarligen men det är drygt i vilket fall.
Han klär sig som en rappare på 90-talet och smeker en tjej som ligger på en hoj, både okreativt och smaklöst.
/ Ellen Bajsnåmi
Detta är nytänkande. Jag har knappast sett det innan i en musikvideo ;) http://m.youtube.com/watch?v=o_v9MY_FMcw
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#15 Jag tycker inte om videon för man måste vänta jätte länge tills man äntligen får lyssna på låten..?
troll, haha…
Ja… eh… nä.
Läskig video.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#11 Äntligen någon som fattar! 👋
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#15 ja det är ju väldigt originellt i alla fall haha, fast fattar inte grejen med att Harry är fett arg och bah "MAYBE ITS THE WAY SHE WALKED" ??? hahah makes no sense!
Förstår inte varför så otroligt många har en massa emot Justin? Tyckte videon var rätt gullig.
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
BÄSTA LÅTEN OCH BÄSTA VIDEON OMG!!!!
/ Ellen Bajsnåmi
#21 tror de flesta har något emot honom som person, sen framställer ju säkert media honom som mycket värre men man kan inte undgå att han har gjort mycket knas nu på sistone
#15 Tja. Låten har anklagats för att ha varit plagiat på bland annat The Whos låt "Baba O'Riely" från 1970-talet, så låten är inte helt nytänkande. Videon har jag däremot inte hört något om.
Vad gäller Justin Bieber så tycker jag att hans musik numera är bättre än när man hörde en 14 årig pipig röst sjunga "Baby, Baby, baby, oooh" på radion. Jag är fortfarande inte ett JB fan, men har inga problem med folk som är det. Eller folk som är 1D fans för den delen.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#24 sen har vi
what makes you beautiful låter som summer nights
live while we're young låter som should i stay or should i go
rock me låter som we will rock you
midnight memories låter som pour some sugar on me
så dessvärre har one direction en hel del låtar som låter lite väl likt andra låtar… vilket är lite synd. men jag lyssnar på låtarna ändå så what do, men det finns inget riktigt argument att försvara det, speciellt inte då det är så uppenbart på vissa låtar.
Älskar låten och musikvideon ❤️
JB är bäst men musikvideon är nog inte den jag tänkte…
#23 Okej, jag hänger inte med vad som händer kring honom så jag vet inte vad han har ställt till med.🙂