Idol!
Vilka två tycker du borde gå till final? Och vem tycker du borde vinna?
Jag tycker Elin!
Elin!!!!
Trololololololololololo
Den som förtjänar det och inte särbehandlas av TV4 :)
Erik skulle ju vinna alltihop! 😭 Dom skickade ju hem det enda musikaliska geniet som funnits i idols historia..
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
#3 VA!? Åkte Erik ut!? Neeeeeej… :'(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jaa jag fattar inte vad det är med svenska folket! 😡
Seriously, you don't!
#5 Noooo inte Erik… Svenskar har inget musiköra.
Tycker både Elin och Kevin verkar väldigt arroganta av sig, och tror att dom är mer än vad dom egentligen är. Speciellt Elin, vilket även märks i rösten ibland tyvärr. Dock tycker jag att hon gjorde den första låten idag riktigt bra-
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#6 precis! Tycker Elin är lite väl kaxig och hon borde tagga ner med sin attityd. Kevin har ingen stark röst egentligen, och den är inte så mångsidig. Han passar på en scen med en gitarr och sjunga som han gjorde i första låten, men han passar inte i idol. Jag tyckte om Elins första framträdande, för hon visade en lite mjukare sida :)
Men vi behöver inte va oroliga, Erik kommer vi definitivt höra mer av! Det kommer Alexander i juryn se till, haha :)
Seriously, you don't!
Elin tycker jag.
Erik var så tråkig och det är Kevin också tyvärr i mina ögon.
Men håller med, Elin borde tagga ner lite men hon har mer "go" än vad Rapp och Kevin brukar ha tycker jag.
Och jag tror att Erik kan klara sig bra ändå, släppa plattor osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Justin!!
Jag tycker om att Elin är kaxig :)
#9 Lol han är ju inte med ens
Tycker bäst om Elin som artist och person, tycker inte Kevin förtjänar att vara där eftersom han alltid kommer prioritera fotbollen och idol bara var "en kul grej" där han skulle se hur långt han kunde komma.
Tyckte Erik var sjukt grym artist, men väldigt arrogant.. Dock tyckte jag det var bra att han åkte ut av anledningen att jag vill att han ska få en karriär inom musiken, den som vinner försvinner nästan alltid liksom… Därför tycker jag att Kevin gärna får vinna 😉.
Och btw, jag älskar att Elin är kaxig och tar för sig! Är helt säker på att inte alls lika många skulle reagera om en kille hade samma attityd, just eftersom det är normen att killar ska vara så.
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Jag springer dit och hoppar upp på scenen med the fooo så kanske jag vinner årets hoppa-upp-på-scenen-som-en-idiot tävlingen:) Så jag hoppas att jag vinner XD nej men annars Elin!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Då vann Kevin..
men helsike kevin kan inte ens sjunga…… pinsamt att han vann
we're always chasing that paradise
Om det är som alla andra år så kommer det gå mycket, mycket, myyycket bättre för Elin.
Vem har vi hört mest av, Daniel eller Darin? Markus eller Erik? Marie eller Amanda? Amanda eller Robin? Ja, u name it. Elin är bättre än Kevin, men Kevin är då fan inte dålig. Spelar det någon roll vem som vinner, egentligen?
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Alltså. Nu tittade inte jag på hela finalen pga RW, men det är ju helvete vad folk är elaka! Kevin KAN sjunga, och smaken är som baken för jag gillar inte Elins röst alls. Och ja, han är good looking men det är väl Elin också? Vad har det ens med det att göra? Av det lilla jag såg ikväll så gjorde Kevin vinnarlåten mycket bättre än Elin och tydligen så finns det personer som tycker att Kevin förtjänade att vinna för annars hade han väl inte gjort det? Kom ihåg att det är folket som röstar och ingen jury. Jag hejade inte på nån av dem för min favorit åkte ut för längesen. Men jag tycker det är så fruktansvärt taskigt och elakt att hålla på så som folk har gjort med Kevin hela vägen. Och som #16 sa, spelar det någon roll vem som vinner, EGENTLIGEN?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
YES!! Elin kom tvåa!!! Det är nästan alltid dom de går bra för! Darin, Danny, Amanda Jensen t.ex!:D
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Mest besviken Björn "Speed" Strid inte va med.
May the Gerbils be with you :3
Bättre att elin kom två, brukar gå bättre för dem.
Kevin kan sjunga för det mesta, men han är ingen Idol.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.