era husdjur?
Har nu någon super gullig bild på på ditt/dina husdjur? Lägg upp dom och dela med er av söta bilder:D
Mamma Engla, storasyster Kiara och lillebror Jazz =) Uppe till vänster: Kiara Uppe till höger: Engla Nere till vänster: Jazz Nere till höger: "Guardians Of The Galaxy" kullen :) Engla är 6, kiara 2 och Jazz snart 11 veckor ♥
En av chillorna.
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Min lilla spindel 😃 Grammostola pulchra.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Eublepharis macularius
Har just nu sammanlagt fem leopardgeckos, en crested gecko, sex spindlar samt tre ormar. Bokade även en till orm idag. 😃
#18 Jag är kär <3
#25 min största skräck är spindlar, klockan är halv 3 på natten och jag skrev och väckt alla i huset….. xD
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#32 Woops 😈🤫
# Nej men fy vilken läskig! Vad är det för sort? Din Python regius vad jätte fin dock! :)
Min fina hund Lovis! Mitt enda husdjur för tillfället. Hon är en riktigt busig liten tonåring just nu, full av energi och livsglädje! ❤️
Lite för mycket energi ibland tycker jag.. Haha men det är kul att ha en glad och positiv hund, även om det blir för mycket ibland 😉
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
OMG jag vill ha en hamsteeer D:
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#51 Dom är så mysiga! 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Putt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bomb incoming då då! :) Lägger inte upp bilder på alla, då sitter jag här hela natten. Vi har ett gäng kossor, katter, hundar, hästar och en åsna. :)
Åsnan älskar jag nåt så extremt. Hon är så vansinnigt kelig så det är nästan svårt att förstå. :)
Lizzie heter hon. :) Bilden är tagen i april då hon hade vinterfluffet kvar. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.