Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 7883 ggr
[Tilde]
3

(X) Skriva av mig #7

Dags för nytt klotterplank för känsligare ämnen!

Juliaskaniner
3

Först. #barasåallavet #forthewin

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Peak303
0

Jag hatar det. Det är alltid jag, orkar inte med det..

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

connie98
16

Tror att jag har nyss drack en dålig juice… :S

Juliaskaniner
3

Right now I could pay someone a lot to kill me.

Zorro_Tiger
1

Åhhhhhhh jag villvillvillvill…Håkan spelar en halvtimmes bilväg härifrån imorgon..ingen som har 1500 kr så jag och pojkvännen kan köpa oss varsin biljett… :'( </3

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[EllenAlicia]
4

I wanna stay home today
Don't wanna go out
If anyone comes my way
Gonna get thrown out
I wanna stay home today
Don't want no company
No way

så känner ja varje dag ._.

Anoki
0

Fan vad man ångrar, men det är fel att göra något åt saken. Skit.

FlutterShy
0

När man inte ens är säker i sitt eget hem längre..

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

Quenzi
0

#8 Know that feel :/

PJUM

Kadoor
1

Varför kan jag aldrig få behålla något som jag en gång fick. Varför måste allt jag älskar försvinna från mig..

Hatar det här, fick just reda på att min medryttarhäst ska säljas… Fan.
Inte ens ett år fick vi, bara lite mer än ett halvår. Jag som trodde att han skulle stanna. Men nänä. Visst att jag har kvar min andra favorithäst(som jag inte rider men ändå), det är inte samma sak… Han är inte ens i närheten av min, och därför har jag tydligen inte rätt att älska honom, typ. Och snart kommer väl han också flytta.

Ibland är livet bara för mycket

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Juliaskaniner
2

Oh how I wish something was atleast okay. I'm relapsing, okay?

Zorro_Tiger
0

Finns det någon som orkar höra på mig? Någon jag kan skriva till? Behöver verkligen prata ut om allt dumt jag gjort och allt dåligt som händer runtomkring.

minbebis
0

Skriv t mig :)

[rocklover]
0

#12 du vet vart jag finns ;)

gaabriellaaa
1

i want to be happy but something inside me screams that i do not deserve it.

Hade nästan gått vidare. Trodde jag. Men så ringer min mobil "dolt nummer." Trycker på upptaget. Förstår direkt vem det är och det börjar göra ont direkt. Nej, tiden läker inte alla sår. 

Juliaskaniner
0

Okej. Nu jävlar är det kört. Fan också.

[Odde]
0

still fucked up today but it might be fine tomorrow
Otherwise I’m going kamikaze, say your sayonara

Thatgirl
2

Allt är jobbigt just nu. Hatar denhär skiten. Är så jävla ensam, ingen lyssnar.. FUCK IT

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Kadoor
0

Förstår inte varför jag hoppas på att få ha kvar de jag älskar. Jag bara ljuger för mig själv hela tiden… Tror att allt blir bra, men det blir det inte. Jag har bara två vänner som faktiskt bryr sig, som jag kan prata med. En enda som jag kan prata om mer personliga saker om..

Aldrig att jag ska få må bra en längre tid. Alla blir ju bara arga på mig eller så skiter de i mig. Bara för att jag mår dåligt eller för att jag inte är som alla andra. Fuck this.

Jag är alltid ensam, alltid. Bara att inse det…
Hemma är helvetet just nu och skolan är den hemskaste platsen på jorden.. Stallet är det enda stället jag någonsin trivits på, och det enda stället jag trivs på mest, kommer aldrig må bättre på någon annan plats…

Varför jag, varför just jag

Juliaskaniner
1

Oh how I wish I never said goodbye. I can't have you back now, right? Fuck.

Quenzi
1

Är bara så irriterad, jag kan faktiskt sköta mina djur, men nehepp, bara för att jag inte vill gå upp hur tidigt som helst och städa burar i ösregn och åska är jag en djurplågare. 😡

PJUM

nottheonly
3

Sometimes before it gets better The darkness gets bigger The person that you'd take a bullet for is behind the trigger

minbebis
1

Jag blir så jävla irriterad på min brorsa. Han är 25 år, jobb och bra ekonomi, betalar bara 2000-3000 hemma, behöver aldrig hjälpa till med någonting, kallar mig saker (ful,åsna,fjant,kossa), lånar mammas bil hela tiden och när mamma säger typ att bilen ska vara hemma till en viss tid blir han skit sur. Han lyssnar inte på min mamma, när han snackade med våra grannar sa han att mamma aldrig gör mat, (gör varje dag, han äter inte ens alltid så mat kastas). Som nu så sitter han och tittar på fotboll, fast mamma såg fram emot att se allsång på Skansen som varje år. En gång när han satt i tresittsiga soffan och jag kom för ja skulle äta, så satt jag ju nära honom (han är stor, och han satt ju i mitten) och han blev skit sur för att jag satt mej så nära honom å sa t mig att sätta mig åt sidan, alltså på kanten. Sen när mamma säger till oss båda, så säger han att det är mitt fel. Hatar att min mamma aldrig försvarar mig heller. Hon hatar bråk och hon kan sitta i samma rum och låter honom kalla mig saker. Hon säger alltid till båda fast min brorsa har fel varje gång. Sen kan han säga typ att jag inte ska göra något, men går och gör det själv. Och förnekar det sen. Längtar tills jag börjar på internat så jag får slippa honom, för han bor för bekvämt för att flytta hemifrån. Omogen är vad han är. 25 år och beter sig barnsligare än mig, som är 16.

Juliaskaniner
1

Oh hun, I wouldn't even put my worst enemies in this pain.

gaabriellaaa
1

sena nätter, tomma glas

Quenzi
0

Ta bort mig här ifrån..

PJUM

Arinya
0

värsta jävla skit karloskar. bara gråter hela tiden och har en pojkvän som inte verkar bry sig alls om att jag går själv på stan när vi hade planerat han o jag. tror inte jag är tillräckligt viktig för honom…

[Nigihayami]
4

kärlek gör ondare än vad jag trodde

FlutterShy
0

Man är så jäkla ledsam att man nästan spyr, jao..

[20_]
0

Är så äckligt trött på barnsliga människor… 😡

Quenzi
0

Vet inte vad jag ska göra längre…

PJUM

Juliaskaniner
2

Oh I'm just tired. Tired of this, Tired of living, Tired of life, Tired of just everything.

Anoki
2

Saknar dig min underbara. 6 dagar utan dig… Grattis iallafall, älskling :'( <3

Juliaskaniner
1

When will it disappear? I don't want to fix it by my own. I want to wake up and everything is just okay. Bye. But I guess I won't be able to, I've failed before. Oh, If you only knew.

[MiniPim]
4

Alltså vissa folk kan ju gå och ta sig någonstans.

Människor är  det dummaste jag vet.

Quenzi
0

Ingenting kvar att leva för, jättebra..

PJUM

gaabriellaaa
0

Det är bara att konstatera de e dark nu 

Thatgirl
2

Jag vill också vara fin, alla är så himla fina utom jag

[rocklover]
0

#38 känner samma sak.

ännu en depp natt ,_.

Juliaskaniner
1

Jag blir snart galen, okej? Jag orkar inte känna såhär längre, förlåt.

GabrielJ
5

Det är ett svenskt forum, sluta skriva på engelska.. Jag är nervös inför skolan på tisdag då jag börjar gymnasiet. Tror dock det kommer gå bättre än förväntat.

Juliaskaniner
12

#41 Man skriver på precis vilket språk man vill. Jag använder engelska mer än svenska och tycker att jag måste få kunna även skriva på engelska här. Det är inte precis förbjudet att prata engelska i sverige, så varför att skriva? Om du inte förstår kan du antagligen skita i inläggen eller lära dig. En tonåring bör kunna rätt mycket engelska.

[rocklover]
0

jag tror precis att min barndosvän tog sitt liv/tänker ta sitt liv..😕

Juliaskaniner
2

#43 försök prata denna ut ur det även om det är svårt och kan vara omöjligt.. Fy :( Kram sophie! 💕

Anoki
0

Funderar och funderar. Ska man sluta träna, asså jag har ingen aning. Känner att jag inte kan fortsätta, men vill. x(

[rocklover]
5

#44 lyckades få tag i henne i sista stund :P hon lever iaf..ska försöka prata med henne ikväll 😕

GabrielJ
0

#42 Men det är dock personer som du som förstör det svenska språket med att blanda in engelska.

[rocklover]
6

#47 it's called Swenglish..

GabrielJ
0

#48 Förstör fortfarande det svenska språket.

Juliaskaniner
13

#49 Jag destroy svenska as much som jag want. sååååååå ja.

deleteduser
2

Så jävla mätt på att leva. Jag vill inte dö, men jag vill inte heller leva. Alltså, jag tror att mina känslor har tagit slut. Jag känner ingenting längre, är bara alldeles tom och trasig. Är elak mot alla och elakast är jag mot mig själv. Så fruktansvärt ensam trots att jag är bland folk 24/7, för innanför mina murar är jag ensam. Önskar att jag kunde prata med någon.

Anoki
3

"Du kan säga allt till mig." Nej, jag kan inte säga något till någon.

[RedHood]
0

Vill börja riktigt i skolan nu. Har gått två dagar med bara lek och man måste göra allt med massa människor. Vill börja med mina nya ämnen, sätta mig vid skoldatorn som jag får imorgon och börja jobba och redigera. Vill bli lämnad i fred så jag kan börja samla mig. Är som ett vrak just nu, bara pojkvännen som kan lugna mig just nu.

gaabriellaaa
1

i only miss you when i'm breathing 
without your love, don't know how i survive 
can't move my lips, but my heart is screaming 
i only miss you when i'm breathing 

orkar inte mer utan dig.
ingen kommer någonsin  förstå hur ont det gör.
jag behöver dig. kom tillbaka

Zorro_Tiger
0

hatarhatarhatarhatar dethär…

[rocklover]
0

#55 fortfarande utelåst? D:

Zorro_Tiger
0

#55 Nä, men jag hatar kärleken.

[rocklover]
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#57 :c awh, I know , love sucks ,,_. better die alone and happy than die married and unhappy.

Zorro_Tiger
1

#58 Igår förklarade jag för min mamma att jag ska leva i ett ruckel mitt ute i ingenstans med mina 3 miljoner katter och jag ska försörja mig genom att jobba i en kiosk längs en landsväg där ingen kommer förbi, så måste det bli!

[rocklover]
5

#58 or you can live with me c: Forever Alone together. Only you, me and some cats ._.

Zorro_Tiger
7

#60 Åh ja, i ett fult fast fint hus visst? :D

[rocklover]
6

#61 yes, me, you, and some cats in a fult fast fint hus! :D <3

Juliaskaniner
25

Telling an anorexic to just eat. Telling a cutter to don't cut Telling a depressed to be happy It's just like Telling a tired to never sleep Telling Usain Bolt to never run Telling a politian to never speak It's a mental issue, it's not a choice. Because who would starve, and cut themselves, and be sad like all the time if they could be happy and free? Who would? Probably nobody. So please, shut up. It's mental issues, not choices.

[RedHood]
1

Kan inte bara människor sluta vara så respektlösa och nonchalanta? Respektera andra människor. Jag försöker varje dag att le och vara trevlig men dessa idiotiska människor som tror de äger alla gator, tror de äger allting, kan inte de bara försvinna? Speciellt någon som inte se ut som normen, som inte ser ut som alla andra, ska de verkligen bli puttade på och skrattade åt? Ska de, vi, verkligen acceptera att inte få respekt? Nej! Vilket idiotiskt samhälle.

FlutterShy
2

#63 *tummen upp*

Zorro_Tiger
0

Men snälla, snällasnällasnälla jag orkar inte mer. Få detta att sluta, jag orkar inte mer.

Zorro_Tiger
0

Fina fina Håkan, den bästa som finns. Sitter och gråter för att jag är så jävla tacksam för Håkan. Folk tittar på mig konstigt när jag svara "För han räddat mitt liv" på frågan "Vad är det som är så bra med Håkan Hellström då?". Håkan har räddat mitt liv, flera flera gånger. Utan honom hade jag vart död, jag lovar er, död för länga sedan. Hade kunnat sitta och skriva i timmar om hur fantastisk han är. Älskar honom något otroligt, hans musik är det bästa som finns, HAN är det bästa som finns ❤️

Kadoor
0

#67 HÅKAN ❤️

Kadoor
0

Är så trött på att alltid bli kär i fel kille, att aldrig ha några vänner att umgås med förutom två stycken, som är de enda jag har. Är trött på allt just nu.

Zorro_Tiger
0

#68 Åh gillar du också honom? :D

[RedHood]
5

Två gånger nu. Två gånger har detta hänt och din enda ursäkt är "det blev bara ett glas för mycket". Jag har redan haft en förälder som har sagt det, ska du också börja med det? Du är 48 för fan. Jag vill bara ha tillbaka min mamma. Min underbara mamma som inte beter sig som en jävla tonåring.

Zorro_Tiger
0

#71 Vet hur det känns! Eller nej men jag har varit med om samma sak, är med om är väll rättare sagt. Alkohol bara förstör.. :( Men stay strong, finns på kik ( Trissesmother ) om du vill snacka <3

[RedHood]
2

#72 Förstår vad du menar. Det är fruktansvärt 😕 Har inte kik och vet inte ens vad det är 😇 men tack! 🌺

Zorro_Tiger
2

#73 Åh jaha 😊 (Dagens samhälle, heh..) men i PM här finns jag iaf! 👍

[RedHood]
1

#74 Jag har inte Instagram, Twitter, Flickr, kik eller något annat. Bara facebook 😊 Men tack! Ska komma ihåg det 🌺

Zorro_Tiger
0

Men för ända in i helvete har fått ett stort jävla myggbett på underläppen typ 😭

[rocklover]
3

#76 hur lyckas man få ett myggbett på underläppen? O.o

,_. Asså..skolan borde väl ha en kurator? :c

Zorro_Tiger
0

#77 Har inte en aning, men det kliar och är rött och om det svullnar så vägrar jag gå till skolan o.O… 

Vi hade ingen kurator på min förra skola men man kunde gå och prata med skolsköterskan! :)

shettis10
0

jag ville inte att nån skulle veta men jag vågade till sist berätta för kuratorn o nu är jag så ledsen o rädd hur min mamma ska ta allting för det är bara hälften som pågår just nu…. men allt började ju med att hon sa att jag var stor även fast jag var mindre en henne… nu mår jag dåligt för det mesta o undrar vad det är för fel på mig vrf alla lämnar o dissar när jag behöver stöd som mest….. specielt han som lovade o övertalade mig hela sommaren att han skulle vara där för mig, t om han lämnade mig… så vad e det för fel på mig? vrf gör jag inget rätt? 

skit nu är ångesten tillbaka också….

Juliaskaniner
1

"did you do that to yourself..?" "oh.. wow.. I did.. "

Juliaskaniner
2

Taking a deep breath, trying to survive. I don't even fucking want to anymore.

shettis10
0

jag är förvirrad, jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte vad jag känner längre, jag vet inte om jag vågar, jag vet inte längre om det är värt att fortsätta leva….

Juliaskaniner
0

Hur en bild på en människa kan få en att störtgråta i över en timme. Snälla snälla kom tillbaka bara, jag behöver dig. Fattar du inte det?

[20_]
0

Åter igen, omogna människor alltså 😡

Quenzi
0

Dumma skit

PJUM

[RedHood]
0

Fan att de man tror är ens vänner bara lurar en. Fan inte igen.

[RedHood]
0

Känns verkligen som om ingen tycker om mig längre…så fort folk ser mig så backar dom, överallt.

[Crazyy]
0

Neej, jag orkar inte leva mer, det finns ändå ingen mening med livet bara dag in och dag ut, aldrig att något nytt händer, bara samma saker varje vecka, varje dag, varje år, i resten av mitt liv.

Zorro_Tiger
1

Men jag visste från den stunden att hon skulle dra ner med tiden.

FlutterShy
7

Istället när man söker efter tröst och hjälp från föräldrar får man istället massa skit..

[Crazyy]
0

Jag hatar mitt liv sååå mycket, sitter och gråter just nu.

Quenzi
1

Dålig dag igår blev bara sämre, vila i frid plutten..

PJUM

Juliaskaniner
1

Smärtan som bränner upp en innifrån när man vill uppleva det men vet mycket väl att det inte går. Att vara älskad är inget man bara kan få. Jag blir bara så trött, det är inte ens värt att försöka längre ju.

Jessiegirl1811
0

Är det normalt att ens pappa säger till en att ta självmord?

http://ask.fm/JessicaReips

Quenzi
0

Min vanliga otur, systemkameran är antagligen stulen. Kan den här veckan snälla bli värre? :)

PJUM

[Crazyy]
0

MEN VARFÖR JAG? :'(

[RedHood]
0

#94 Nej, det är verkligen inte normalt!

Anoki
3

Hatar människor som inte kan prata om saker och ting face to face, speciellt när man känt varandra i 9 år. Lågt.

[RedHood]
1

Stress, stress. En jävla massa stress.

[EllenAlicia]
0

#90 så sant :c

Zorro_Tiger
0

Hahaha..försök inte få mig att må dåligt, jag ångrar inte ett ord av vad jag sagt, hahaha..

Juliaskaniner
0

Kan alla bara sluta hata mig? :)
Nej, jag orkar inte mer snart.

Fizzy
2

Pissjobb. Pissmyndigheter.

Saknar att plugga helt ärligt. Man hade det fan bra förr.

May the Gerbils be with you :3

Juliaskaniner
5

I really wonder why it's called Goodbye. It's nothing good in goodbye.. It should be called badbye or something.

Anoki
3

Hatar mobbning så jävla grovt -.-''

gaabriellaaa
2

"Och jag minns att du sa hörrudu hur är det med dig men jag ville va kvar ja jag jag ville va kvar" 

gaabriellaaa
1

när ens hjärta blöder. Jag går sönder. Jag saknar dig så mycket att jag tror jag kommer sprängas inifrån. Det kommer aldrig sluta göra ont, inte förrän du kommer och räddar mig. Men jag vet det, du kommer inte tillbaka. du kan inte. Jag kommer aldrig få höra din röst igen.

Fizzy
1

Ne nu får det vara bra. Skiter i hur lite pengar jag har. Jag vill ha något mer i livet. Jag vill kunna le vid dagens slut. Jag skrämmer dom omkring mig med min plötsliga vändning av personlighet…

Nellie007
9

Asså ibland vill jag bara krama alla människor så dom mår bättre! ❤️

LLLINN
0

Hatar att inte veta hur seriös killen är, verkar som att han gillar mig jättemycket ibland och ibland vet jag inte :/. Önskar att jag inte blev så lätt förälskad så snabbt…

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
1

"ska du verkligen äta detdär?.." "eh… nä…"

gaabriellaaa
1

600 dagar sen idag och det gör fortfarande ont ibland 

[RC1393]
0

Önskar att jag kunde tänka på annat, men det är bara dig jag kan tänka på, och det gör så ont. Saknar dig❤️

Thatgirl
0

MITT LIV ÄR ÅT HELVETE NU, VAD VARE JAG GJORDE IGÅR EGENTLIGEN?!?!?!

Zorro_Tiger
0

Livet och kärleken är en stor fet äcklig lögn 💔

Arinya
0

Känns som det är slut mellan mig och min stora kärlek…han säger ja när jag frågar om han älskar mig men vet inte om han orkar fortsätta…jävla skit säger jag bara…jag som älskar honom så mycket..

nottheonly
0

fel post

Galopptjejen_98
0

Jaha, killen gjorde slut med mig ikväll.. Jag som älskade han. Det är bara att gå vidare fast man har fått hjärtat krossat ❤️

Stay strong!

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Arinya
0

Är så otroligt olycklig..vill allt allt bara ska spolas fram till allt är över

Juliaskaniner
1

Min drömkaninbebis dog imorse i min famn. Nej. jag orkar inte mer snart. 
Vad fan har jag gjort för att förtjäna all skit?

gaabriellaaa
1

fighting just to survive

Flöffo
0

Känner mig vilse.

//Flöffo

tusstuss
25

Känner att jag måste skriva av mig lite skit…

Min kompis, vi kan kalla henne Amanda, berättade någonting hemskt för mig… När jag, Amanda och några andra satt och åt, började vi prata om lite sorliga saker av någon anledning, och det var då hon sa det… Hon berättade att hennes mamma hatade henne, och sa att hon var en hemsk dotter, och att Amandas mammas och pappas skiljsmässa var Amandas fel. Så Amanda går ut i skogen, till ett speciellt ställe, där har hon gömt några rakblad… Nu kan nog alla lista ut vad det är hon gör… Hon sa att det är därför som hon alltid har långärmade tröjor, hon vill inte visa ärren… Hon gör så för att straffa sig själv, då kanske hennes mamma tycker att hon är en bättre dotter… Jag började att gråta, och sa till henne att hon inte förtjänade detta, hon är en underbar människa och att inget var hennes fel. Då sa hon "Men jag har inte gjort det på några veckor nu…vill du veta varför…? För att ha en vän som du fick mig att känna att livet är värt att leva igen…tack…" Jag började att gråta skitmycket, och sen så grät vi tilsammans nästan hela skoldagen.

Portal Is Love, Portal Is Life.

[RedHood]
4

#123 Ska säga att jag klicka på bra inlägga för jag blev rörd av det du skrev. Fruktansvärt tråkigt att hon har det så men vad bra att hon har dig som får henne att sluta skada och straffa sig själv! Creds till dig!

Josefinaaa
0

#123 Åååh gråter så sjukt mycket D':

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Josefinaaa
0

Ingen kille gillar mig, antagligen för ful. Ingen vill ha en tjej med fräknar.. Kommer dö ensam, duger bara till äckliga peddon på kik..

tusstuss
1

Jag hoppas själv att hon slutar, har inte kunnat sova på flera nätter nu när jag vet att min bästa vän gör sigsjälv illa… står inte ut med att veta det, för Amanda förtjänder det absolut INTE! Därför försöker jatt att få henne att må så bra som möjligt i skolan, då kanske hon blir att känna sig lite bättre…

#125 Grät skitmycket jag med när hon sa det…;-;

Juliaskaniner
0

lalala kan allt sluta att bara gå åt skogen? kan nånting gå bra? kan jag få vara glad i åtminstone 10 minuter? Inte? Oh.. Okay..

Zorro_Tiger
7

#126 Snälla, tänk lite på vad du skriver! "Ingen vill ha en tjej med fräknar"?! Jag har fräknar och säkert många andra som kommer läsa det där.

Arinya
1

Nu är de slut mellan oss…trodde jag skulle kunna hantera de eftersom jag varit tveksam på mina känslor hela veckan… Nu kom sanningen fram… jag älskar fortfarande honom… 9månader ihop.

tusstuss
0

Just nu känns det som om allting bara går nerför… Ibland känns det som om jag inte har vad som krävs för att fortsätta…

LLLINN
3

Usch har ångest. Är mitt i processen att "friendzona" en kille och jag hatar att såra folk så det tar fan rätt rejält på mig att göra såhär. Vet att det är det enda rätta för vi passar inte alls ihop och det skulle aldrig bli något seriöst, men får så in i helvetes dåligt samvete. Framför allt eftersom jag så öppet visat honom att jag gillat honom och så nu "plötsligt" insett att det inte skulle funka. Plötsligt för honom i alla fall… å n g e s t

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

ewma
3

I väntan på bättre tider…….

Juliaskaniner
0

Ni vwr mär man är ute aå drar ens lompisar in en på en rabdom fest och man har social fobi? Eh. Njtack liksom.

Anonyyym
1

Livet suger, kärleken suger, allt suger. Man är för ful och tjock för att bli älskad, man förlorar en killkompis som man berättat nästan allt till ( kunde lite på han till 100% ) han var snäll , rolig, och bara bäst, nu snackar vi inte äns, han är med andra och ignorerar mig..ångrar så jävla mycket som jag har gjort fel, så nu är allt helt fucked up, alla ens bästa kompisar bara försvinner typ, bara ignorerar än.. Min klass är hemsk, killarna är dryga som svin, är jätte elaka , tjejerna är för fega för att säga nåt ( jag e än av dom) och har så dåligt självförtroende / självkänsla… Det finns mycket mer jag vill säga men … .. aa.. Fick life.

Josefinaaa
1

129 min känsla va så. Detta är för känsliga läsare och jag skrev som jag kände just då. Herregud! Tack nu är mitt självförtroende i botten igen. Kan de bli värre…

nottheonly
0

Du får inte lämna mig 😭

Josefinaaa
3

Det är fegt att ta självmord- är de fegt att sätta kniven i sig? Är de fegt att ta ett rep runt halsen och hänga sig så att man kvävs? Är det fegt att lägga sig framför ett tåg? Nej just det. Det är själviskt att ta självmord- vad spelar de för roll om man ändå bara har sig själv att tänka på? Nej just det. Ännu en gång. Nej just det.

Juliaskaniner
0

Sov gott finaste Johan, tillbaka i himlen där du hör hemma älskade ängel. ❤️🌺

Pinglan00
1

It feels like you are playing a game with me. Just to hurt a me. Just to show me that I can´t be loved.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

aldaron
0

Jag glömde bort min kopp kaffe på bänken, nu är den kall och jag har inte tid att värma upp den.. (I-landsproblem? Urk)

tusstuss
0

Gud, läste just världens mest twisted historia någonsin… är det okej om jag går ock kräks nu? O_e

[Starfish12345]
0

Ugh, orkar inte mer…är så trött på allt :p

Pinglan00
0

Om du visste vad du betydde för mig… Skulle du va som du är nu? Du vet väll att du är mitt liv?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Thatgirl
0

Börjat svälta mig själv nu, det går framåt. 3 kg mindre redan och jag började måndags.

Juliaskaniner
2

#145 Är inte du idrottare på elitnivå? du skrev det i nån annan tråd..

gaabriellaaa
1

det värsta är att jag tänker på dig fortfarande. varenda fucking dag tänker jag på dig

Thatgirl
0

#146 Jo, men jag får inte träna pga knäskador

Juliaskaniner
7

#148 men lilla hjärtat, svält dig inte.
Du kommer må sjukt dåligt sen när du är fast i det, jag lovar.

Metnal
2

jag åt precis en hel burk med jordnötssmör. Totally frickin woooorth it. hade ätit en till om inte nån ätit upp den andra… (det va jag det med…^^)

Kolla gärna in min blogg! http://thefatcheerleader.com

Instagram: @metnalized

[Starfish12345]
0

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ J*vla skit

nottheonly
3

älskade mamma, bli frisk ❤️

Jessicahagstrom94
0

Hur sjutton ska man bete sig när man har en pälsdjursallergiker till pojkvän och själv inte kan leva utan katt……….. Någon gång ska man ju bo ihop menar jag.

Förlorar helst inte någon av dom men lär jag välja någon att ha kvar så väljer jag min katt. Men då får jag väl leva ensam med katten i resten av mitt liv och jag förlorar killen jag haft i över 4 år.. Kul.

Odd
0

#153 Städa huset och tvätta katten ofta. Både jag och min far är pälsallergiker (den jobbiga sorten när det känns som om man ska dö bara en hårig hund kommer fram och ska hälsa på stan) Men så länge du håller rent är det inga problem att hantera symptomen med allergitabletter

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Jessicahagstrom94
0

#154 Diskuterar just nu med min pojkvän och har väl i stort sett kommit fram till att försöka med såna metoder. Det är inte ens aktuellt att bo ihop än så.. men om det inte funkar med min katt då? min katt är typ det bästa med mitt liv.

Odd
0

#155 Är det en innekatt? Funkar det inte med att hålla rent kan ni ju ha "katt-fria rum" där katten inte får vara, så din pojkvän har någonstans att vara om symptomen blir för mycket för honom.

Hur gammal är din katt? När min mor och far flyttade ihop hade min mor en hund som han inte tålde. Men den var rättså gammal så han "stod ut" i 3-4 år tills hon gick bort, efter det bestämde de sig för att inte skaffa fler.

Jessicahagstrom94
0

#156 Ja han är innekatt och sju månader gammal.. 

Kattfria rum vore ju bra för killen, men vilka rum skulle det vara? Några rum i källaren kanske.. haha för jag tänker bo i hus om jag ens ska flytta ihop med honom, inte lägenhet för då blir det genast mycket svårare med katt.

Odd
0

#157 Kök/Vardagsrum/Sovrum/Badrum, snällare mot killen om det är rum som ni faktiskt kommer spendera mycket tid i så han inte behöver springa iväg och gömma sig varje gång han mår dåligt 😛

Bor ni i hus kommer det inte vara några problem, då kan både katten och pojkvännen få stor yta att röra sig på.

Jessicahagstrom94
0

#158 & Elakt mot katten att inte få sova med oss och vara med oss i soffan :( *prioriterar katten* vet att det låter elakt men efter ett förhållande med så sjukt mkt upp och ner är katten viktigare för mig men ändå kan jag inte acceptera ett liv utan killen heller så får hoppas att det funkar sen.

[zandra0520]
0

#10 :(

fsigge
1

#67 har varit 30 cm från honom ❤️och suttit på samma båt! DOG

Frida

gaabriellaaa
1

går med tomma steg vänder blicken bort

Zorro_Tiger
0

#161 OMFG SKOJAR DU MED MIG?!? 🤤😍

Zorro_Tiger
0

- Åh hej pappa!

- Hallå, pappa?

- Va?..

- Vad menar du?…

- Nehe..nej men alltså..ja…

- Nej men alltså det är okej..

- Nej men visst, vi behöver inte ha någon kontakt om du inte vill det..okej…bra…hej!

Juliaskaniner
8

En vecka skadefri, väldigt jobbigt men ja.. :)

[JollyJustin]
1

Ingen förstår hur det känns!

[Starfish12345]
1

Jag kommer alltid vara ensam:(

Ratzo
0

Duktigt! Jag hade klarat en månad men förstörde det igår :s

I can't drown my demons, they know how to swim.

[Ympulse]
1

I will go down with this ship. And I wont put my hands up, and surrender.
There will be no white flag above my door.
I'm in love, and always will be. 

[JollyJustin]
0

Hon klagar på att hon inte har många att vara med o säger till fröken

Hon tvingar mig att göra saker

Hon gör nått dumt om jag inte vill gra nått

Hon säger att jag inte får vara med

Hon bryr sig inte om jag skadar mig

Hon vill att man ska bry sig om henne

Hon klagar så på att jag bryr mig mer om andra

Men vafan gumman

Du fattar väl att du inte tjänar nått för detta?

Håll käften bara!

Juliaskaniner
0

#168 Åh men det var ju jättebra!, ledsen att höra hjärtat :(
om du vill kan du skriva till mig på kik btw, känns som vi har mycket gemensamt haha. mesmerizedlonging heter jag där :)

Mulven
0

Tror faktiskt att jag är kär igen för andra gången i samma kille

[JollyJustin]
4

Jag slutar, tack vare tif :)

FlutterShy
0

:(

Ratzo
0

Har inte kik :/ men tack ändå :)

I can't drown my demons, they know how to swim.

[00emi07]
5

hej!

Jag går kurser varje vecka där jag lär mig att hjälpa ungdomar som behöver stöd och hjälp och inte mår så bra. Det kan vara allt från att man haft en dålig dag, till att ha ett dåligt liv… hör av dig till mig så hjälper jag dig❤️

Frida B
0

#165 way to go! Starkt jobbat :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Juliaskaniner
0

#177 åh tack :) 

nytt plank snart? :)

[Starfish12345]
1

Känslan när man blir kallad ful och inte kan förneka det :(

[Kakanbieber]
0

Jag börjar bli trött på er, lägg av med ert ***** ********

Juliaskaniner
3

#180 har inte du haft fler konton u betett dig typ omoget på pch sen tagit bort..?

[Kakanbieber]
0

Jag menar inte till alla på tråden, jag pratar om några jag är sur på.

Jag tyker dena tråd är nödvändig, jag sadet  till några.

Säger inte vilka, några från internet o några i verkligheten

shettis10
1

nu när lina åkte rasade allt.. självskadan blev mer o mer till hjälp. trodde jag. jag hatar mig själv för att jag skär mig för att jag mår dåligt för den jag är! jag hatar att se mig i spegeln. jag hatar att känna på benet o armarna där såren o ärren är. jag e så jävla tjock oxå.. vrf kan inte folk se det? hur mkt jag än slutar äta så blir jag inte smalare.. när jag är svart så snackar folk. när jag är färgglad så snackar dom. vrf? jo för jag är jag.. det här går inte längre.. jag vill bara dö.

lizzplace
0

blä.. hållit på med en kille fram o tillbaka i över tre år nu. Han har problem med sig själv och jag med honom. Jag är så himla kär i honom stundvis och känner att jag aldrig kommer att sluta älska honom. 

Ibland går det flera månader mellan det att  vi ses och när vi väl gör det är det på fyllan och slutar med att jag drar innan han vaknar. 

han är kanske inte mycket för världen men för mig är han världen och varje gång jag får för mig att jag gått vidare och träffar en ny kille så finns han där. jag saknar honom, jag älskar honom. 

jag vill att han ska växa upp och bli vuxen, ta tag i sina problem och börja visa känslor, inte bara på fyllan.

vet inte hur många sömnlösa nätter jag haft på grund av honom. åh… derp..

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

[Starfish12345]
0

Fem tabletter att ta idag >:(

lizzplace
0

varför kan han inte bara älska mig?
Jag hatar mig själv.

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Zorro_Tiger
0

När man mår bra för en gångs skull så får man blickar och kommentarer. "Nej, jag var inte som vanligt idag, har du något problem med det?" Åh vad trött jag bliiir 🤮

[Kakanbieber]
0

Åhh vad jag ångrar dessa grejer!!

[Starfish12345]
0

JAG ORKAR INTEEE seriöst jag lyckas aldrig göra nåt rätt, jag vill bara döööööööööööö

[Starfish12345]
0

J*VLA SKYPE.

[Kakanbieber]
1

Du får mig att må dåligt!

Jag känner för att slå dig med bara händer.

Slå dig länge

Slå dig utan att du gör illa mig.

Slå dig så att du gråter

Slå dig så att du inte kan prata

Slå dig tills du inte har nån kraft kvar

Slå dig till döds…

Juliaskaniner
2

#191 lugn nu, det är nog inte så smart att skriva om hur du ska slå livet ur en annan individ. Det kan blir ett helsikes liv då.

[Kakanbieber]
0

Nej, förlåt jag var så himla arg, men jag skulle aldrig göra sånt.

Jag är ingen sån person, men jag var RIKTIGT ledsen och arg då.

Gud vad jag får skuldkänslor nu ☺️ FY MIG! 😕

Åhhh kan nån radera den kommentaren?

Cireea
2

I want to go back but I have nowhere to go

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Josefinaaa
0

Nej nu räcker det. Orkar inte med denna skiten mer. Om jag hade varit ensam någon dag på veckan så skulle jag tatt livet av mig, men nu är jag tyvärr inte de… Vill inte förstöra min arm mer nu, men de går inte att sluta! Jag är värd de…

[Gladamarsvin]
3

Har fel tänk runt killar och måste nu vara singel ett tag och reparea upp min själ  och  börja tänka bättre runt killar och inte visa mej som en tjej som vill bara ha ligg och sex. 

Jag skäms över mitt beronde att visa mina privata delar och ska börja tänka på nya bannor innan jag skaffar en ny normal kille som gillar min insida och inte bara utsidan

Juliaskaniner
2

#195 älskade du! Skriv till mig på kik! Mesmerizedlonging Eller skicka ett pm så kan du få min imessage pm du har iphone. Gör inget dumt hjärtat! *kram*

Josefinaaa
0

#197 hittar inte din kik

mejamylove
4

Jag fattar inte att jag läste i genom alla inlägg.

Juliaskaniner
0

#198 vad heter du? Så kan jag skriva

Josefinaaa
0

#200 tindraalundgren

Fizzy
0

Trött men ändå inte trött. Bli jul så jag får vara ledig snälla!

Anonyyym
3

Jag vill också vara fin, en fin, söt normal tjej som har ett fint leende, perfekt hår, en härlig röst. Det är synd ,komet aldrig uppleva det, kommer aldrig aldrig vara en naturlig vacker tjej… Omg mitt liv e så förstört , hur kan man vara så ful

Josefinaaa
2

#203 enligt mig så finns det inget som är fult hos någon annan. Jag ser bara fult på mig själv, tror att det är många som gör det. Alla är fina på sitt eget sätt:)

Josefinaaa
1

Hur ska jag kunna gå vidare när allt bara blir värre och värre hela tiden? Hur fan ska jag kunna gå vidare när de står en stor jävla tegelvägg i vägen? Du kanske tror på de i Harry Potter men det gör inte jag. Samma sak, så ge upp. För de har jag gjort.

Nwmo
1

Det är klart, liket är i sjön.

- Emil

[fiskenn]
0

orkar inte med mer skit nu… varför ska allt just hända mig…  allt på samma år, 2013 är det hemskaste året i mitt liv 😢 kan det ens bli värre??? fattar inte varför det har varit såhär för mig, vad har jag gjort för att förtjäna detta?? 

nu skiter jag i allt, bryr mig inte mer.. men innerst inne så gör jag det iaf.. vad fan ska jag göra? blir snart tokig!!

hur kan man hata någon och bara vill glömma den men ändå så saknar man den sjukt mycket o vill bara skriva till den varje minut :( den personen vill vara vänner men jag har sagt nej… blir snart galen, skriver jag till honom så blir jag bara sårad inom mig ännu mer… fan också att livet ska vara såhär…

Thildalulu
0

Blöh, jag håller på att bli som jag var under mina sämre dar och skillnaden från då och nu är att nu har jag inget att må dåligt över vilket inte precis får mig att känna mig bättre .-.

linn8
0

Håller på att bli sjuk, igen… [T_T]

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[Gladamarsvin]
0

Mår skit för jag  är tsm med mitt ex och han är inte och lita på alls!

Jag är orolig för han är otrogen eller något värre 😕

Josefinaaa
3

#210 skulle inte du ta tag i ditt liv och vara singel ett tag?… Har för mig att du sa de… "Jag är singel och glad! Jag är singel och fri!" ?

hahael
0

Mitt hår luktar häst efter en tripp i stallet, orkar inte duscha :c

Klart att laxen ska ha en jolle

litengris
0

Finns i te ens ord för hur jag känner nu. Är varje år det sämsta i mitt liv? Varför blir det bara värre och värre när jag gör allt jag kan för att få det att funka? Asså nej,…. och fyfån vad jag fruktar morgondagen… och så är väl snart paniken igång igen….?

XOXO

Liten Gris ♥
Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.