Vilka ska gå på Miley konsert?
Hej allihopa!
Vilka av er ska gå på Miley Cyrus konserten? Hört att biljetterna kommer släppas på fredagen :)
Jag ska kanske gå :)
Är ni intresserade på att gå på hennes konsert?
JAJAJAJAJAJAJAJJA!!!!!!!!
Ska tvinga min pappa att sitta bänkad framför datorn och refresha sidan redan 10 min innan biljettsläppet och verkligen försöka få bra platser, detta är något jag har längtat efter!
/ Ellen Bajsnåmi
å jag är intresserad men har inte hört någonting förrän nu! Vart kan man läsa mer om det?
#1 Yey! 👍
#2 Asså det står typ överallt i stockholm men google?🙂
Jag vill i alla fall jättegärna gå🙂
#2 gå in på livenation.se, där står det lite om konserten! Ticnet.se har bara lagt upp biljetter om Amsterdam och Norge??? Knas
/ Ellen Bajsnåmi
Biljetterna kanske inte ens har börjat säljas än, det blev ju precis klart att hon kommer hit. xD
Biljetterna släpps på fredag. :) #5
/ Ellen Bajsnåmi
Nej, kommer inte dit
Jag vill! Men vet inte om jag kan :(
Nepp och varför jag inte vill ska jag nog hålla för mig själv, annars blir det bara ett sånt liv.
Men ha så roligt ni som ska 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nej, det blir Metallica istället 🙂
Imorse köpte jag ståplatser bakom golden circle, ÄR SÅÅÅ PEPPAD!
Dock var en av mina kompisar sur bara för att det är ståplats och enligt henne helt onödig att gå på eftersom hon är så kort.
Och hennes negativa inställning dödar all det lyckliga. 😕
/ Ellen Bajsnåmi
#11 Ta med en pall? :P
#12 Haha, det borde jag föreslå. Har sagt att hon ska köpa platåskor men då blir hon bara surare så mjaahaa
/ Ellen Bajsnåmi
I GOT TICKETS OMGOMGOMG :D
Näää, hon är ju inte klok!
#15 Håll det för dig själv!
#16 Kan du också göra då!
#17 Hahaha, va?
#11 Jag förstår att hon är sur för att hon är kort, har samma problem😛
Jag var på Justin Biebers konsert och hade ståplats bakom golden circle, såg nada där framme där alla galna tjejer stod så jag fick gå typ längst bak: Där såg man faktiskt MYCKET bättre och man kunde dessutom andas där. Föreslå för din kompis att hon kan stå längst bak, alla pressar sig framåt så man ser otroligt bra där bak

Problemet är att resten inte vill stå där bak. 😛
Hon vart sur för att min pappa inte beställt sittplatser, men ingen skulle ändå sitta när konserten kommit igång, så what's the big deal?
/ Ellen Bajsnåmi