Min killes kroppas byggnad och lite annat
Min kille är stor i sin kropps byggnad han är 17 men liknar att vara minst 23 år. Alltså skägg och mycket hår på kroppen. Jag faller för de. Jag hatar killar som är spinkiga och normal stora fajn de har jag haft en för stor i sin vikt och en spinkis. Jag älskar att de manliga myckte kropps hår och skägg. De är så sjukt sexigt med en man som är manlig. Jag tyker små och tunt bygga killar ser ut som barn helt ärligt inte ett hårstrå på koppen och de är så osamkligt helt ärligt..
Ska det vara män så en redig kar i mina ögon inte något normal standar eller för stor i vikt eller spinki. Utan kar !
Min pojkvän är en redig kar ❤️
Det finns en tråd för det här c:
Förstår att du vill vara snäll mot din kille och bara uttrycka vad du känner för han.
Men jag tycker ändå det klankas ner lite väl på personer med annat utseende? Tur att alla har olika smak och att det finns personer som också tycker att smala mindre killar också är fina. Osmakligt (om det var det du försökte skriva? ) är det när man klankar ner på andras utseende.
Skägg och mycket hår har ju inte med kroppsbyggnad att göra.
En man kan lätt vara manlig även utan skägg och mycket kroppsbehårig, har ingenting med manlighet att göra, såklart egen uppfattning men en kille är inte mer man bara för att de har kroppsbehåring.
Men alla tycker olika vad som är en "karl" eller inte, jag har helt annan åsikt/uppfattning kring det hela i alla fall
Och tur är väl det, att folk har olika tycke och smak.
Personligheten är minst lika viktigt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men snälla du, man kan väl inte skriva att man "hatar" hur någon ser ut! En 17-åring är inte en man, oavsett hur han ser ut. Alla utvecklas bara olika fort kroppsligt.
Sajtvärd Katter iFokus
Ingen fara om en vecka när nästa kille kommer in i bilden kommer hon gilla oss spinkiga eller nått annat ;)
Nej du jag älskar han och han vet hur myket han betyder för mej😉
#7 Kanske låter taskigt men det har du sagt flera gånger innan.
Och man älskar inte en person bara huxflux. Du hade nyligen en kille som du sa med att du älskade.
Älska är ett väldigt starkt ord som tyvärr missbrukas ofta nuförtiden.
Det är inte okej att skriva att man "hatar" smala killar och att det är "osmakligt" med brist på kroppshår, tänk vad många som kan ta illa upp 😕
Alla tycker olika, vilket är okej, men att utrycka sig på det sättet är bara elakt.
Din bild av en riktig man men var och en har rätt till att gilla vad dom vill. Själv har jag varit ihop med tjejer som varit underviktiga, normala och överviktiga. Personligheten gör personen för mig.
May the Gerbils be with you :3
Jag mår bra i denna relation så varför ska jag dumpa han ?
För mig är det såhär. Kan du hålla i honom en längre period tror jag på att du gillar honom ordentligt. Längre period är inte 2-3 månader.
May the Gerbils be with you :3
ideal #12
#11 Ser ingenstanns där någon har sagt att du ska dumpa honom så vad har du fått det ifrån?
#7 Tror inte du vet vad älska betyder om jag ska vara ärlig. Du har älskat för många under en väldigt kort period för att du ska veta det.
Du är inget annat än kär. Lär dig skillnaden för nu är jag trött på att du varje vecka kommer med en ny pojkvän när du precis suttit och skrivit hur ledsen och dåligt du mår.
Snälla ta till dig det vi säger till dig. Hur gammal är du ens? Har för mig du sagt 17 men du verkar faktiskt inte äldre än kanske.. 14. Inte alls för att vara elak.
PS. Dina inlägg som liknar detta hör hemma på klotterplanket.
Du kan ju inte sitta och skriva att smala och spinkiga killar utan hår är OSMAKLIGT och OMANLIGT? Du kan säga att du föredrar hårigare killar med större kroppsbyggnad men att sitta och säga att spinkiga killar är osmakligt är ju bara elakt. Det är verkligen inte osmakligt. Jag har bara haft "spinkiga" killar som inte ser mycket äldre ut än vad de är, just för att jag föredrar det. Jag har svårt för mycket kroppsbehåring men inte sitter väl jag och säger att större killar med hår på brösten är osmakliga för det?
Men snälla det räcker nu! kan du inte bara göra EN tråd om dina pojkvänner och vad du gillar och inte gillar? det är så onödigt med så många trådar! skriv på KLOTTERPLANKET!! det behövs inte en tråd för detta kan du sluta? börjar bli riktigt jobbigt faktiskt.
Fast vad har kroppsbehåring med att göra om du är smal eller ej? 🤔
Man behöver inte använda ord som "hata" även om du kanske gör det(??). Känns faktiskt lite opassande på ett forum där alla ska vara välkomna. Det är fint att du gillar din kille så mycket, men det kanske är bättre att säga det till honom eller skriva det på klotterplanket. 😉
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Alltså menar inte att vara otrevlig nu. men när jag läser dina 711 trådar varje vecka så känner jag KLOTTERPLANK KLOTTERPLANK KLOTTERPLANK. Och i varenda tråd får du MINST en kommentar om att du ska skriva i klotterplanket istället så då undrar jag, varför gör du inte bara det?…
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Men Gud vad taskig du är :S
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Snälla du, varför har du en pojkvän nu igen?
Klart att laxen ska ha en jolle
Var det 8inte du som gillade svettiga och smutsiga killar också? Tycker snarare att det är osmakligt.
/ Ellen Bajsnåmi
don't feed the trolls.
#23 det är inte ens troll. :)
#23 ser inte henne riktigt som a troll. 😛
/ Ellen Bajsnåmi
Okej.
Bacon, svaret är bacon.
Men snälla du du säger ju att du älskar alla dina killar och att du aldrig ska lämna dom och att dom e det bästa bla bla bla du sa att du inte skulle lämna den förra heller men ja vi såg ju hur det gick…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dessa trådar asså.
(sorry men jag var tvungen haha)
#28 bmth *tusen hjärtan*
Jag tror vi borde skapa en ny standardtråd att nåla fast: Gladamarsvins killar! 😂
Det där var ganska onödigt, nästan elakt faktiskt.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
TS, jag förstår att du vill skriva om din pojkvän och förklara din kärlek och sådant men klotterplanket, dagbok eller blogg snälla. Du framstår inte så bra när du säger att killar som du inte tycker om är osmakliga och bara sitter och trycker ner alla andra som ser annorlunda ut.
Problemet blir nu att när du väl vill ha råd igen så kommer inte så många hjälpa dig för du lyssnar inte på råden du har fått ett bra tag nu.
Jag tycker det är väldigt tråkigt när det verkar som du försöker övertala alla andra om hur bra din kille är och hur mycket du älskar honom men är det inte egentligen dig själv du försöker övertala? Men vad vet jag, du kanske älskar honom och ni kommer vara tillsammans väldigt länge men du måste börja tänka på dig själv istället för dina killar.
#30 Måste bara säga att jag tycker det faktiskt var över gränsen. Hon är fortfarande en människa som vill uttrycka sina känslor. Ja, TS borde skriva detta i klotterplanket men det var faktiskt att reta för mycket.
#31 , #32 Har ni följt alla hennes femtioelva trådar om alla hennes kärleksproblem eller? Hon lyssnar ju inte på en enda kotte här inne.
Så jo, det borde finnas en tråd till för henne då hon inte skriver i klotterplanket. Folk blir faktiskt irriterade av att hon gör så många trådar. Men jag förstår att de va lite taskigt att skoja om det, men de flesta av oss orkar inte mer.
Om man nu stör sig så mycket på henne, VARFÖR KLICKAR MAN IN PÅ HENNES TRÅDAR?
Varför säger man till om man vet att det inte hjälper?
Och varför ha roligt på en annan människas bekostnad? Tror hon är den sista som skrattar åt alla kränkande skämt.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#33 då kan man ju istället säga "skriv detta i en gemensam tråd tack!" eller något istället, blev nästan ett påhopp på TS genom att säga som #30 kanske. Även om nu TS byter kille väldigt ofta så är ju det ändå hennes val liksom. MEN det borde kanske finnas en tråd som heter "Mitt kärleksliv" som TS kan skriva i eller något
#34 Därför att hur mycket man är stör sig så vill man (iaf jag) andras bästa. Har du tänkt på de?
Vissa människor kräver att man säger samma sak gång på gång, men då tycker jag att TS borde säga det i så fall istället för att bara avfärda alla svar hon får och det är det jag stör mig på iaf.
#36 om du verkligen vill att TS lyssnar kanske du ska skicka iväg ett PM, tror hon lyssnar bättre då kanske
Sluta nu klart ts lyssnar på folk… Så länge dom säger det hon vill höra… -.-
#31 Elakt? På vilket sätt då? Hon gör ju trådar om killar hela tiden, trots att alla inlägg hör hemma på klotterplanket. På inget sätt var det elakt. Jag menar helt enkelt att man faktiskt INTE FÅR spamma sajten, vilket TS gör med dessa trådar som hör hemma på klotterplanket.
Klart som fasiken att TS är människa och just därför har jag aldrig på någon tidspunkt varit elak mot henne. Jag försöker bara sköta sajten och gör detta på ett skämtsamt sätt istället för att ge TS en varning för spam. 😉
Nu låser jag tråden i alla fall och alla liknande trådar som hör hemma på klotterplanket kommer även de att låsas. Respekteras inte detta efter upprepade låsta trådar så får man en varning.