Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 748 ggr
JohannaOlivia
2013-12-15 22:21
3

Varför..?

Varför ska man leva om ingen vill ha än här..?

dermot
2013-12-15 22:29
8

För det finns alltid någon som vill ha dig här. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[lenniiis]
2013-12-15 23:13
0

Du är bara 16 år och har hela livet framför dig. Även fast livet känns tungt just nu ska du veta att det faktiskt blir bättre. Jag vet att man får höra det hela tiden och ibland känns det som att ingen i hela världen förstår. Det känns som att ingen vill förstå! Men kom ihåg att det finns människor som älskar dig även fast det kanske inte känns så. Din familj? Har du inga vänner? Något djur? :)

Tänk vad livet har att erbjuda! Du har hela livet framför dig. Du kan i princip göra vad som helst! Åka jorden runt och se världen (när du tjänat ihop pengarna till det, så klart), träffa en kille/tjej och gifta dig, skaffa familj eller vad du än vill ha i livet. Försök tänka positivt även fast du bara vill spy på ordet positivitet. Jag vet hur jobbigt det kan vara ibland, när mörkret hinner ikapp en och man inte hittar någon väg ut. Har du ingen nära som kanske kan hålla din hand när du har det svårt? Tänker på dig. Ingen ska behöva känna sig oälskad. Kram <3

Krissegy
2013-12-16 00:16
0

Du ska leva för att du vet att allt blir bättre. Jag har varit i den där perioden, eller ja tiden. Då jag kände likadant, och jag e glad att jag inte tog livet av mig eller gjorde annat dumt. För jag har mega kul i mitt liv nu! :) Allt blir bättre, hitta något du vill och gillar att göra. Tex en hobby eller en kompis. Gör inge dumt.

Kram 

/ allt blir bättre

What we think, We become

Gaiezza
2013-12-16 10:18
4

Vi vill ha dig här.

Bacon, svaret är bacon. 

Kutirai
2013-12-16 10:40
2

För att det finns platser som du inte varit på, saker du inte sett.

Det finns mängder av poesi att beröras av och åkrar att gå genom.

Människor att prata med, musik att ta in, spel att vinna och böcker att läsas. 

Så försvinn inte, för du är inte klar ännu.