Julklapps kris! Hjälp!
Hej! Varje jul, precis som denna har jag en lista där alla i familjen står med. Alla på listan kryssar jag över för de jag fixat julklappar till. Men, nu till själva problemet! Jag har bara en present till min mamma!!! Vad ska jag göra!? Har ni förslag på vad jag kan ge henne? Hjälp…
Hemmagjorda värdekuponger med diverse göromål hemma? Tex tvätta bilen, stryka henne kläder, måla fasaden osv.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vad tycker hon om? Doftljus? Heminredning kanske? Eller varför inte ett presentkort på något spa? :) Örhängen? Något fint halsband? En film? Tröja? Ett fint litet julkort där du skriver vad du älskar med henne? Låt fantasin flöda! Du känner din mamma bäst och jag tror att du kommer hitta en jättebra present :D
Problemet är att nu i min tonår börjar jag glida ifrån min mamma…😕
Tanken som räknas, inte mängden julklappar.
Till flera har jag "bara" en present. Är inte viktigt med flera.
Presentkort eller liknande kanske?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Varför då inte en julklapp där ni gör något tillsammans, så ni kommer nära varandra igen?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Smart #5 👍
Smart #5 :)
Min mamma önskade sig en mascara från grand parfymeri, där finns det en kalender med speciella erbjudanden :)
Köpte även en filt, en jättegosig och sedan är det armar på den så hon kan ha den uppe vid halsen och kunna läsa samtidigt! supersmart 👍