Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 3761 ggr
[Gladamarsvin]
0

(x)Vad kan göra mej glad igen?

Jag är nu inne i en stor kris i mitt liv och inget är roligt mer!

Jag har gått in i denna kris ännu mer nu när mitt ex skrev att om vi skulle bli tsm så skulle jag suga av han. 

Är nu depig och gråter när man pratar om han!

Jag vill bli glad igen ocg tänka på killar hela tiden som jag brukar !

Hur kan jag bli glad igen?

Fridaaaa
12

(X) i rubriken!

Svårt att säga hur du ska bli glad igen, när man inte känner dig.
Du behöver i alla fall ta en paus med allting som har med killar att göra låter det som.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cazzos
9

Sluta träffa killar och fokusera på dig själv ett tag, umgås med kompisar som gör dig glad och spendera tid med familj och djur.

Kan man inte ta hand om dig själv först och främst så ska man inte gå in i ett förhållande ö.h.t.

[EmmiieErixon]
2

Hobby som tar mycket tid av ens liv ger en chansen att känna sig själv :) jag till exempel håller på med hästar och det är genom dem som jag hittat hur och vem jag är :) så att ge sig själv något att göra mer än bara kompisar kan vara ett tips…behöver inte vara fyrbenta saker :)

[Gladamarsvin]
0

Jag vill skita i killar och umgås med djuren och vänner de är de som känns bäst just nu. Tänka på killar gör jag alltid men vill inte ha någon för de.

Arinya
26

Trist att höra, men va inte din pojkvän du hade för någon dag sen det bästa som fanns eller nåt?

Skaffa en hobby tycker jag.

[Gladamarsvin]
2

Jo men han dumpade  mej

mikkan01
16

Varför fråga om råd om samma sak gång på gång när du ändå inte tar åt dig råden? Börjar bli tröttsamt…..

~mikkan

[Gladamarsvin]
0

Jo jag tar åt mej råden  men jag är ensådan som vanligt vis tänker på killar. Men vill inte ha någon för de

Fridaaaa
11

#8 Du kanske läser dem och så, men du gör i regel tvärtom än råden ändå sen tyvärr.

KesoMonstret
8

Du skaffar ändå pojkvän fast du inte vill ha någon? Tror inte du har någon kris p.g.a att han ville vara ihop om du sög av honom. För du ville ju inte ha någon pojkvän, right?

Oter
6

har du funderat på att bara lägga kärlekslivet på hyllan ett tag? och kanske bara fundera över vad något sådant verkligen innebär…

[Gladamarsvin]
0

Nej så här är de vi var tsm n och han dumpade mej Sen så kom han nu igår och sa ska vi vara tsm på nytt så måste du suga av mej först annars bllir vi inte tsm om du inte gör de! Och jag mår skit inom mej!

kim123
23

äre bara jag som e sjukt förvirrad just nu? hur många pojkvänner har du haft den här veckan egentligen..? 56? bara lägg kärlekslivet på hyllan och fokusera på viktigare saker istället?

[Gladamarsvin]
0

Jag har gjort det ja vill inte ha en kille på ett jätte bra tag nu känner att jag är nöjd med tillvaron som singel. Jag kommer ju ha en kille någon gång igen annars så förblir jag singel. Jag vet vad förhållande innebär mer än väl men jag har gått in på fel väg varje förbannade gång. Jag kommer vilja vara singel för jag orkar inte med killar just nu känner att jag vill lägga tid på brorsan och djuren. Plus vänner lite mer! Jag känner att jag ödslar mer tid på att bli olycklig en lycklig tid och jag tror även att jag är bygd för att vara singel:) Jag är lycklig som singel och olycklig som flickvän

[Tilde]
11

Skit i honom! Du är för ung för att må dåligt på grund av killar! 

Nu menar jag inget illa, men alla dina relationer verkar ta slut inom en veckas tid, så ta en paus från allt som har med kärlek att göra. Som sagt, skaffa dig en hobby och lev livet lite! 🙂

[etsan]
2

Umgås med djur och vänner och kika mig så blir bdet nog bättre snart.

[Gladamarsvin]
3

Här flödar de av kärlek till mina små grabbar ❤️ Ja du gör ju alltid så jag mår bättre du :) Jag ska älska mina små gubbar först alltså mina marsvin ❤️

Hamsterlycka
17

Oj, då är det väl bara att förvänta sig en tråd imorgon då om en ny kille du hittat!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[Gladamarsvin]
0

Varför förvänta sig de mer

Fridaaaa
0

#17 Smileysar från ipad t.ex syns inte här 😉 Blir bara fyrkanter

[Budgies]
5

Jag sa ju till dig att sluta få dåliga killar!!

Calcifer
20

Sluta byta kille lika ofta som folk i allmänhet byter tröja. Alltså, jag menar verkligen inget elakt, men du har noll respekt för dig själv eftersom du omedelbart slänger dig i armarna på vem som helst som visar dig lite uppmärksamhet. Det kommer ALDRIG någonsin leda till ett nyttigt och hälsosamt förhållande.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Portie
4

Skaffa en hobby som inte involverar killar…

Gaiezza
17

Sluta tänk på killar så blir du glad.

Tycker du borde stänga av dig från det ett bra tag och inse att du själv bara mår dåligt av killar. För Jag är 2 eller 3 år yngre än dig och fattar ju själv att man inte kan byta kille hela tiden. Det är personer som är troligen runt 11-12 här som kommenterar dina trådar om att du inte kan skaffa ny hela tiden.. (Jag skrev troligen, inte är. Inga påhopp tack)

Du är liksom deppig i MAX 2 dagar och skaffar sen ännu fler "mitt livs kärlek", sen om och om igen. Samma visa hela tiden.

VI vill jättegärna hjälpa dig, svarat på ALLA dina trådar och vissa har ju pm:at dig. Men jag vet inte riktigt om det hjälper då du inte tar åt dig av det vi säger? JAg har kommenterat dom flesta av dina trådar, visst jag har klagat lite.. Men jag har endå inte sått något svar på det eller någon som helst respons på kommentarerna.

Men för att bli glad så kan du väl hålla på med din marsvin, vara TJEJkompisar och kanske med din mamma?

Finns säkert jättemycket som gör dig glad, men eftersom att du bara fokuserar på dina killar så kan vi inte göra så mycket.

Men sagt, vi säger gång på gång att du ska skita i killar ett bra tag framöver och göra annat.

Är väl bara att vänta tills i morgon på ett nytt inlägg om din nya underbara, snälla och världens snyggaste kille.

Bacon, svaret är bacon. 

Nwmo
11

Sug av honom eller skit i honom.

- Emil

mikkan01
5

Och nu ska ni förlova er två dagar efter att den här tråden skrevs….du var ju lycklig som singel och olycklig som någons flickvän, varför väljer du själv att må dåligt när du vet hur du kan må bra?🤔

~mikkan