Dans ifokus?
Hej!
Jag tycker att det är helt knäppt att det inte finns ett dans iFokus! Jag älskar att dansa och om jag hade varit över 18 hade jag själv startat ett dans iFokus.
Finns det fler som är intresserade av ett dans iFokus? Jag vet inte riktigt hur gammal man måste vara för att vara Medarbetare (är 16) men jag vill väldigt gärna hjälpa till att driva forumet!
Om någon är intresserad så skriv i tråden eller ett PM! :D
//Emma
Jag är intresserad!! 😃
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#3 Hon menar att du kan ta upp det på http://ifokus.ifokus.se/discussions/new
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#4 Tack :)
Intresserad! 😃
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
#2 #4 Ehm… Jag förstår fortfarande inte vad jag ska göra haha. Är det bara att skriva det här inlägget där?
#6 Woho! :D
iFokus.ifokus sajten har inte vanliga medlemmar tillgång till utan den sajten är enbart för värdar och Medarbetare och den sajten ska man ta upp sånt som rör administration av sajterna. Om ni loggar ut och besöker den sajten så ser ni vad vanliga medlemmar ser.
Vill man veta om andra är intresserad av en sajt så är det ute på de vanliga sajterna man frågar eftersom det är där man kan få veta om andra är intresserad.
Sen ser man att det finns tillräckligt med intresse och man är över 18 år så skriver man till iFokus och ser om man får starta en sån sajt.
.
#9 Är det så? Trodde det var Värdsajten som endast var för sajtvärdar och Medarbetare medan iFokus iFokus var för alla. Sen finns ju också Support, men det har väl mest med sajternas funktion eller fel att göra (och den kanske också är låst till värdar/medisar). 😛
Värdsajten har enbart värdar tillgång till. iFokus.ifokus har värdar och Medarbetare tillgång till och rör administration av sajterna. Om iFokus.ifokus hade varit öppen för alla så hade inte support sajten behövts. För supportsajten är till för de funktioner som alla har tillgång till vilket är allt utom administration. Och som jag sa om man loggar ut så ser man vad vanliga medlemmar ser.
Men du kan ju fråga på iFokus.ifokus vem som har tillgång dit och vad som ska tas upp där. Samma gäller värdsajten.
.
Jag kan inte skriva ett inlägg där, antar att det beror på vad annia1 säger. Vad gör jag då? Mailar?
På länken starta en sajt kan du läsa vad som krävs om man vill Starta en sajt. Ett av kraven är att man är 18 år. På den sidan finns även en länk dit man skriva sin ansökan. Så är du 18 och vill Starta en sajt så är det dit du ska skriva.
Men att bara tala om att du är intresserad av en sån sajt så kommer du få svaret att dom gärna startar en om det finns nån person som vill vara värd och driva den. iFokus själva startar inga sajter utan det är medlemmar som startar sajter.
.
Suck.. att man måste vara arton för allting haha. 18 månader dit tyvärr. Är det någon av er som säger att ni är intresserade som är över 18? :o
http://sport.ifokus.se välkomen till oss och skriv om dans //Glada Admin-teamet