Vilken skola? :)
Vore roligt att veta vilken skola ni går i, vem vet några här inne kanske går i samma skola utan att äns veta det ;p Går ni i gymnasiet, vad för program går du i då? Och varför just det? :) Jag går själv på Almåsgymnasiet i Borås. Går i resturang och livsmedel programmet, tycker det verkar roligt att jobba i en resturang. Valde det som lät roligast :P valde först barn och fritidsprogrammet men sen kom jag på att ungar är jobbiga xP orkar inte med en massa ungar så bytte efter några veckor :) Går även som lärling, så jag är ute torsdagar och fredagar och jobbar, just nu jobbar jag i ett bageri på city gross :) kommer börja jobba onsdagar också nästa termin tror jag. Eller så var det nästa år.. Kommer inte ihåg xP
Jag går i Näsbydalskolan och i den klassen som är NO inriktade
Jag går på kunskapsskolan, kommer förmodligen att välja någonting som har medkultur att göra när jag flyttar upp till gymnasiet, men det för vi se då. Jag har ju 4 år till att tänka på det.
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag i åttan på Emanuel skolan :)
Andra året på Bromma Gymnasium, lite finare, lite bättre, med inriktning naturnatur 🥵
engelska skolan som suger :/
Andra året på Agnebergsgymnasiet, som är en del av Uddevalla Gymnasieskola. Går samhäll-samhäll, men med en internationell profil så stor del av undervisningen är på engelska. :)
Pauliskolan-> Bernadottegymnasiet i Malmö, år 2, Samhäll->Beteende -> Uniform
Lååångt namn :P
Plusgymnasiet i Uddevalla. Går estet media inriktning foto!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Minerva gymnasium i Umeå :) Läser samhälls eftersom jag ska bli religionslärare
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Bratteberg skolan utanför Göteborg :)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Djurgymnasiet profil hund :)
Risbergska skolan i Örebro, inriktning natur :)
Lindengymnasiet i katrineholm, går ekonomi.
Engelbrektsskolan, 9:an på Östermalm i Stockholm :)
Bacon, svaret är bacon.
Holaveden i Tranås eknomi och hadelsprogramet de 4 åriga
Fortfarande högstadiet…. Bokelundsskolan i sölvesborg 😇
Linneuniversitetet Växjö/Kalmar men läser på lärcentra i Ronneby :) #16 Jag är från Listerlandet :)I
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lund Dans-och Musikalgymnasium! 🙂
Världens bästa, och kommer inte klara mig utan den…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Går bygg och anläggning på Viskastrand i Borås, första året :)
TS, åker du buss eller tåg från resecentrum då och då? ;) skulle vara kul att träffas någon gång i sådana fall :D
Jag går tredje året speldesign på LBS 🙂
#20 HEJA LBS ❤️ min store bror går där och jag ska söka in där sen efter 9:an, på speldesign 😃
tredje och sista året på munkebäcksgymnasiet i Göteborg! ^^
Estet media - film inriktning :)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Går första året på Tenhults naturbruksgymnasium, med inriktning djurvård :)
Jag gick mina tre år på Didaktus, omvårdnadsprogrammet. Det var inte planerat, varken skolan eller programmet men det blev så tillslut av olika anledningar.
Nu läser jag på Karolinska Institutet.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#19 nej men jag åker alltid med buss förbi efter jag slutar varje dag :D
Gick på Klara södra (teknik speldesign) första året, men nu har jag bytt och går tvåan på Hermods och läser teknik information… Det är synda att det är så få tjejer som går teknik tycker jag :(
Sjölins Södermalm (hette tidigare Vittra Södermalm), jag går natur i ettan :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#12 Haha men hallå där. Gick på Karolinska själv. Hur har resultaten för Krampen varit på det senaste? XD
Jag funderar faktiskt på att nästa åt söka in till Fellingsbro Folkhögskola, men vi får se. Får jag ett jobb innan det så skippar jag plugget. :)
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Adolf fredriks musikklasser i Stockholm :)
Första året på Ålands Lyceum med inriktning Naturvetenskap. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#28 KaiPon, haha vad kul! :) Vi grisar har vunnit tre år i rad mohaha hur känns det pilt? ;D
finns det en högskola i Fellingsbro?? det var mera än vad jag visste! :)

Bolandgymnasiet, Flygmekaniker 🙂
#31 Damn it. :( Det är för att jag inte går kvar på Karro haha XD Och jag kommer alltid vara stolt pilt, så det så, Gris. :P (Innan ni tror jag hoppar på Lillmatten så vill jag förklara att iaf de som går på Karolinska Skolan kallar Risbergskaelever för grisar.)
Folkhögskola. Tror inte Folkhögskolor och Högskolor är samma sak. Var skillnaden är vet jag inte riktigt men tror den finns. XD
8AB på Östra Funkaboskolan i Kalmar. x)
#33 vi kallar ju oss själva för grisar också så 😉
Hagaskolan i umeå:p
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Går i nian på Bjursåsskolan i Dalarnas egna Narnia!
Ettan på Tannbergsskolan i Lycksele, läser naturvetenskap.
Adolfsbergsskolan Örebro 9an, blir ev risbergska med inriktning sambeteende tills efter sommaren :)
sista året på IT-gymnasiet i Uppsala, IT/sam/media
#39 Du är väldigt smart när det gäller val av skola måste jag ju säga! om det blir Risbergska så, välkommen i förskott till oss grisar!😃👍
#41 haha, jo men det är så mycket nu med att välja gymnasie och ibland har det kört ihop men det är nästan garanterat att ja ska börja där, min bror går där och han gillar skolan:)
#41 #42 Gud va många grisar det finns här då :P Fast jag hade faktiskt japanska på Risbergska xD
Högskolan i Gävle för närvarande, men blir kanske Umeå Universitet till våren. Sen Gävle igen till hösten förhoppningsvis. Det här med högskola/universitetskurser är inte lika enkelt 😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Ljud och bildskolan i Varberg med inriktning fotografi!
En liten särskola mitt i ingenstans :p
-
Karlbergsskolan i Köping som ligger i Västmanland 🙂 En stor skola med nästan 600 elever och jag går i 9:an :)
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Jag går andra året på Klara Norra, SamSam. :)
Varför jag går det är nog eftersom jag gillar de kurserna jag läser och ska läsa. Livet blir så jäkla mycket lättare när man tycker det man läser är kul. 👍
August Kobbs gymnasium i göteborg, naturbruk med inriktning djurens hälso och sjukvård.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Herrgårdsgymnasiet i Säffle. Program, bygg och anläggning inriktning måleri. Går i 3an så tar studenten snart, i'm a happy girl :)
#21 Men vad kul! 😃 Ja, LBS är en jättebra skola! 🙂

Första året på Sam-Media på ybc (Young Business Creatives) men ska byta till Realgymnasiet i sthlm, Hund-linjen om det blir en plats ledig snart
Jag läser första året på Sam-sam på Klara i Linköping :)
Första året på västerås ridgymnasium, super nöjd med mitt val! Jag är lite av en plugghäst🤓 (HAHAH - den ironin! Plugghäst på ett ridgymnasium!)
Nejmen jag har min foderhäst där som också trivs super bra och jag pendlar ifrån stockholm typ (En ort utanför)
/ Kram Linda ❤️
Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥
I 8:an på kungsmark skolan i hålan Munkedal !
2:a året på Naturbruksgymnasiet Sötåsen med inriktning djursjukvård! Ska dock läsa fordon efter studenten har jag kommit på :3
Jag går första året på rytmus i sickla där jag går sånglinje :D Trivs sjukt bra!
*Puttar upp tråden Jag går på Alfaskolan i Solna :)
Jag går inte i skola längre. Tog studenten i somras. Men gick på IT gymnasiet i Helsingborg. Ska snart börja plugga på Högskola i Halmstad :)
May the Gerbils be with you :3