Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3169 ggr
siaames
3

Justin Bieber

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har fått skrivförbund på Justin Bieber iFokus i typ 3 veckor så då kommer jag skriva här istället mohahaha #truebelieber #ingenkanstoppamig

Men njut av låten!

tonååring
0

Jag fick också skrivförbud haha!

Fridaaaa
29

Ni har ju förmodligen gjort något som gjort att de har varit "tvugna" till att ge är skrivförbud😉 Men hört att det är kaos på den sidan ibland.

Nja lyssna tänker jag inte göra, då njuter jag inte, rock/hårdrock för mig, men ni andra får gärna lyssna 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

siaames
1

#2 Aa, vi försvarade Justin från en idiot! Därför fick vi skrivförbud, helt ORÄTTVIST! Blir så arg! 

Jahapp!

Fridaaaa
20

#3 Tvivlar starkt på att det var pga det, måste varit hur ni sa saker osv i så fall. Annars vore det bara konstigt.

Gerro
24

Man kan försvara honom med en vänlig ton istället ;)

tonååring
0

..

siaames
2

#5 Dom andra var inte direkt snälla, med en "vänlig ton" heller, dom skrev bla att han såg ut som en knarkare, och skrev med stora bokstäver och massa uppropstecken och annat elakt. MEN GE MIG FÖRBUD I 1000 ÅR, JAG KOMMER ÄNDÅ SKAPA ETT NYTT KONTO HAHA!

siaames
0

#5 Och du gav mig inte heller en varning eller nånting!

Fridaaaa
14

#7 Har man skrivförbud gäller det även nytt konto.

Sett en tråd där på sidan där det var bråk, och ni två har inte varit oskyldiga i den i alla fall, men skyller dock inte bara på er men ni är inte oskyldiga heller 😉

Gerro
8

Dom har också fått varningar. Skapa du ett nytt konto, men sålänge som man har en tråkig ton så kommer man att få skrivförbud :)
Det gäller inte bara er, det är lika för alla.
Men jag ska inte försöka att starta bråk!

Ska hur som helst njuta av videon ;)

siaames
0

#9 nu har säkert Gerro raderat alla kommentarer som dom elaka personerna skrev -.-

#10 MEN JAG FICK INGEN VARNING? JA, DOM KANSKE FICK EN VARNING MEN KNAPPAST SKRIVFÖRBUD I TYP 1 MÅNAD, NÄR DET VAR DOM SOM BÖRJADE!

Fridaaaa
13

#11 Just sådan ton som kanske gjort att du fått skrivförbud?
Nja såg ingenting som var raderat, alltså inte kommentarer, och det jag såg av er samt andra var inte särskilt trevligt/snällt, så tycker personligen inte du/ni ska beskylla andra.

Gerro
8

Som sagt så tänker jag inte förstöra tråden med bråk :)

siaames
3

#13 Bra! Ut från min tråd!

Fridaaaa
14

#14 Bestämmer dock inte du, även fast det är "din" tråd. Alla får vara med i trådar, sålänge man håller god ton osv.

Josefinaaa
15

#14 iFokus.se är för alla, inte bara för vissa. Samma med trådar osv. Alla har rätt till att skriva i trådarna om de håller än trevlig ton. Just i denna tråden vad jag kan se så är det bara du som håller en tråkig ton.. Kanske är därför du inte får skriva på Justin Bieber iFokus heller? Ingen här brukar ha en tråkig ton i onödan, men man har ju inte så stor lust att vara trevlig emot någon som är otrevlig, eller hur?:)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

[Majbot]
9

Suck. Orka käfta, varför kan ni inte bara ta det lugnt och inse fakta att ni uppenbarligen gick över gränsen. Om ni fortsätter som ni gjorde på det andra forumet så lär ni ju bli bannade här med, är det värt det för att försöka poängtera något som ändå inte gynnar er? ._.'

Calcifer
5

Alltså, får man skrivförbud så är det bara att acceptera. Att säga att man inte gjort något fel eller fått någon varning när vem som helst kan se att det inte är sant är bara onödigt. Ja, gör en tråd om Justin Bieber här då, men då kanske ni också kan ta att inte alla i hela världen älskar honom annars kommer ni hamna i bråk igen.

Jag gillade för övrigt Justin innan hans attityd blev helt nipprig och han började bete sig illa mot folk.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

KesoMonstret
4

Eww….

thenewbreed
25

alltså jag tycker hans fans är värre än vad han är. Helt galna och ingen logik alls hos dem. Och då menar jag extremfansen som de flesta verkar vara.

Förstår inte hur man kan vara så otrevlig mot någon som inte håller med en själv. 

Knappast att alla här inne tycker om deathmetal men inte gör jag något liv för det. 

Tycker det är viktigt att man ska kunna respektera andra människors val och åsikter utan att vara högljudd och otrevlig. 

Jag själv tycker att han är väldigt begåvad men så sjukt omogen. Han är en förebild för många men knappast någon bra förebild. Jag hoppas hans fans inser det snart.

Medarbetare på bildredigering! :)

[Kakanbieber]
5

#16 Inte för att skapa bråk med du är otrevlig själv!

[Majbot]
11

#21 på vilket sätt? Håller inte med.

Fridaaaa
2

Håller med #22.

[Kakanbieber]
0

Kolla olika trådar!

felle-j
5

#24 Nu är det den här tråden som vi snackar om och #16 var inte otrevlig på något sätt. Och så är det just när du skriver sådär som det blir bråk om du inte har insett det.

Josefinaaa
7

#24 NU FÅR DU DIG! Du snackar skit om mig hela tiden, säger att jag är otrevlig osv, när jag inte ens är de! När ska du lära dig?! Nu va de denna tråden vi snacka om, inte andra! PMa OM DU VILL MIG NÅGOT OCH SLUTA SKRIVA OM MIG ÖVERALLT! Hoppas att jag kan få sagt de för sista gången nu. Jag tror att andra har märkt att du skriver så om mig väldigt ofta! Om du inte har märkt de så blir det bråk när du skriver så, vad tror du att jag ska säga egentligen när du snackar skit om mig hela tiden? Usch säger jag bara! Vi får ta detta på pm IGEN om du vill, för jag orkar inte mer nu!

Fridaaaa
4

#24 Nu är det ju denna tråden det handlar om. Och du behöver inte överdriva tack. 
Ni får reda upp det via PM i så fall. Men man behöver inte dra upp gammalt när det inte har skett i denna tråden.

[Xani]
15

#24 Alltså, hur gammal är du egentligen? Tycker det är väldigt elakt mot Josefinaaa att du skriver överallt att hon är otrevlig. Varför skriva så när hon inte gjort ett piss i den här tråden? Förstår inte alls din logik. Tycker att Tilde borde ge dig skrivförbud på TiF och hänvisa dig till barnens istället. Uppför dig. Du beter dig som en 10åring, men du kanske är 10, vad vet jag.

Josefinaaa
2

Håller med #28

[Kakanbieber]
0

Nej men du sa att man skulle vara trevlig, men själv så gör du en massa grejer, jag vill inte säga vad för det är personlig information då.

Men iaf.

VilmaKristina
7

Vi säger att det finns en elev på din skola som du har tjafsat med, så står den eleven en dag och diskuterar med några andra elever.

Skulle du gå fram hej vilt och avbryta dom med ''Du är otrevlig''

Det skulle du inte va?

Du kan inte gå runt och flika in med såna kommentarer, och det är dags att du lär dig hålla sånt inom dig.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Josefinaaa
5

#30 Haha mot dig ja, kan ju inte säga att jag älskar dig precis efter allt du gör emot mig hela tiden… Jag hade kunnat skriva maaassa saker som du gjort emot mig, men jag håller mig till pm, som man ska! Och snälla, skriv vem du pratar med. Nu tar vi resten på pm och inte här. :)

Fridaaaa
4

Håller med #28, bra skrivet.

#28 Dock kan man inte säga "du beter dig som en 10åring", då åldern inte alltid ha betydelse. Men förstår hur du menar.

#30 Åter igen (lite tröttsamt att säga detta nu): Skriv vem du talar med, så man vet det, annars blir det extremt lätt missförstånd.
Skriver man ingen siffra eller vem man talar med, brukar det betyda att man talar till TS.

[Kakanbieber]
0

Förlåt då

Josefinaaa
7

#34 du glömde de ju igen…..

[Kakanbieber]
0

Japp, jag vill inte skriva "#"

[EllenAlicia]
7

#30 sluta nu seriöst -.- ignorera va josefinaaa säger ist. jag orkar inte me dig när du skriver om henne ÖVERALLT..

Fridaaaa
4

#36 Skyll dig själv då om det blir missuppfattningar eller om folk inte svarar dig då. Bli inte irriterad eller arg över det då.

Josefinaaa
6

#36 då tycker jag faktiskt inte att du ska vara inne och skriva på iFokus över huvudtaget om du inte håller till de som är.

felle-j
5

#36 Det hindrar inte dig från att skriva en siffra.

[Kakanbieber]
0

#39 Du har pm

[[tjattehonung]]
3

Kaakanbeiber, om du tycker att Josefinaa är otrevlig så behöver du inte skriva det. Det är ditt val om du vill skriva siffra men det blir lättare för folk att förstå om du gör det. Till er andra: Kakanbeiber har sagt förlåt, så kan ni sluta hacka på henne? Jag vet att hon har slutat på iFokus och jag förstår henne. Tycker att #39 var en väldigt onödig kommentar.

Fridaaaa
3

#42 Dock är det hon själv som har skapat det samt att hon har sagt förlåt massor av gånger men sedan fortsatt ändå, så tror ingen direkt tror på de orden längre tyvärr eftersom h*n inte verka menar det helt. (bara min egna uppfattning och "erfarenhet" kring det hela).

Men håller med att #39 var onödig kommentar,när det var avslutat i tråden, det håller jag med om.
Och det är ju aldrig bråk om bara en håller på heller, så tja. Men bättre att avsluta detta nu.

Josefinaaa
5

#42 hon hackar på mig hela tiden och överallt. Och de börjar bli vääldigt irriterande! Om hon skriver som hon gör, så för hon också ta att att man säger emot ibland, och att man tycker olika. Hon har sagt förlåt till min 5 gånger nu (har räknat) och det har hon ju inte hållet särskilt bra.. Nej, hon har bara slutat på en annan användare för att skapa en ny.

[Majbot]
9

Men du Kakabieber, nu tycker jag du är riktigt onödig i hur du uppför dig. Ja vi vet att du tycker om Beiber jättemycket men du får också ta och inse att alla tycker inte att JB är guds gåva till mänskligheten. 

Det är väl inte mer än att bita ihop och le helt enkelt för hur mycket du än säger positiva saker om jb så kommer inte andras åsikter/uppfattningar om han/hans musik att förändras.

[[tjattehonung]]
2

#44 Du resonerar nog inte som jag….:) Jag menar att om man inte blir förlåten får man ingen chans att ändra sig.

Fridaaaa
2

#46 Nej det är sant men ber man om ursäkt flera gånger och ändå fortsätter då betyder förlåten ingenting, och man kan inte förlåta om och om igen och personen ändå fortsätter, då är förlåten bara tomma ord.

VilmaKristina
1

Ni behöver inte diskutera nå mer om detta bråket #47 och #46 då Kakanbieber ej finns mer på iFokus.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Josefinaaa
6

#46 förstår inte riktigt hur du tänkte där.. Hon har sagt förlåt 5 gånger och jag har förlåtit henne, men hon fortsätter ändå. Ett förlåt enligt mig betyder att man ångrar sig och inte tänker göra om det, men för henne verkar det inte betyda någonting alls. #48 jag pratade med henne på pm igår och hon ska byta användare. Igen….

[EllenAlicia]
4

#46 nej inte en ny igen! D:

Josefinaaa
0

Hon hade tydligen gått in hör "utan någon användare" och sa till mig att hon inte alls skulle göra en ny användare.., Hon sade på pm till mig får väl se hur det går att hålla de hon sa nu

VilmaKristina
5

Tycker dock det är omoget att diskutera om en person som inte kan få försvara sig. Vad personen än gjort.

Josefinaaa
7

Tyck de då? Men vi tycker olika, och det tycker inte jag då hon diskuterar om mig överallt hela tiden..

Halcyon
4

#53 Betyder ju inte att du behöver vara lika dålig tillbaka. 🙂

we're always chasing that paradise

Josefinaaa
7

#54 nej självklart inte, men det räcker nu. Jag orkar inte mer skit hela tiden. Jag har det redan jobbigt som det är.

siaames
1

#55 Överdriiiiv inte

bonowme
2

Det känns som om det där "hanserutsomomhanharkknarkat" har gått liite överstyr, det hade varit bättre om alla bara glömt det så att alla kan leva vidare sina liv.

/ Ellen Bajsnåmi

siaames
2

#57 Det var ju du som börja bråket på justin bieber iFokus! -.-

felle-j
7

#58 Då behöver inte du fortsätta bråket här

bonowme
0

Egentligen så började jag ingenting, jag skrev en sak och ni triggades igång.

Ni behöver inte heller fortsätta på andra ifokussidor. 😛

/ Ellen Bajsnåmi

siaames
0

#60 Jo du började allt!

[Majbot]
5

#61 Även om bonowme möjligtvis skrev något som 'tryckte på dina knappar' så hade du inte behövt fortsätta. Det krävs alltid två för att bråka så du är inte oskyldig.

tonååring
2

#62 Men den personen som börjar, startar ju hela bråket. Och både hon & jag försvarade Justin för att hon skrev en jävlig onödig kommentar

[Majbot]
11

#63 Eller så kan man vara vuxen, svara sakligt, och inte sjunka till den andre personen nivå och fortsätta tjaffset. Det finns alltid ett val och lägga locket på eller låta det koka över.

tonååring
2

#64 Är inte vuxen och vill inte heller bete mig som en redan nu ;)

[Majbot]
17

#65 Grattis. Du kommer få massor av vänner med den inställningen.

Josefinaaa
3

#56 ÖVERDRIV?! Du vet fan inte vad jag går igenom! Jag kom PRECIS hem från sjukhuset efter självmordsförsök, så säg inte att jag överdriver!!

Fizzy
11

Åhh gud. Lägg ner det här. Det här är varför det finns Justin Bieber iFokus. Håll det där. Får ni skrivförbud finns det garanterat fler forum på internet med honom. Blir alltid bråk och påhopp. Jag vill gärna vara neutral i det här men nu har det gått för lång med alla Bieber trådar. Dom flesta beter sig trevligt och många tack till er för det.

May the Gerbils be with you :3

Fridaaaa
8

Tycker att denna tråden borde låsas, den har gått helt överstyr.

Fizzy
8

#69 Håller helt med. Diskussionerna om religion och dylikt är lugnare än Justin Bieber diskussionerna.

Juliaskaniner
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TAKE A CHILLPILL GUYS.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

siaames
10

#67 Men herregud, to much information. 😴

Vad gör du ens inne på datan precis efter att du kom hem från sjukhuset efter självmordsförsök?

VilmaKristina
7

Dags att börja växa upp kanske?

Även fast självmordsförsök är allvarligt behöver hennes mående inte försämras pga av att hon är vid datorn, om nu inte självmordsgrunden kom ifrån en internet sida tex.

tonååring
1

#66 Aa jag vet att jag kommer få massor av vänner! ;)

Josefinaaa
5

#72 Väx upp! Fyfan va taskig du är!! Får jag inte vara inne på min ipad? Vad tycker du att jag ska göra då? Gå ut och springa? Vad gör du inne på datan när du inte kan uppföra dig som vanligt folk? Samma sak. Och för mycket information?!!? Jag sa EN mening av en hel j*vla historia!! Och ni andra, hur fan kan ni ens gilla den kommentaren? Så grymt elakt så de liknar sig inte! Synd att jag inte dog…

Calcifer
6

#75 Att berätta något så stort som att man precis försökt ta självmord kan vara väldigt svårt för människor att höra, speciellt inne på en sådan här sida där det är fullt med folk i väldigt ung ålder. Det är inte alla som vill helt plötsligt se sådant slängt in i en tråd där det faktiskt inte hör hemma, och det är förmodligen därför folk reagerar på det. Om jag var 11 och såg det i en tråd där jag inte förväntade mig att se det skulle jag också reagera starkt - det är inget jag som 11-åring ville höra eller veta. Det är ingen som sagt att det var synd att du inte dog, det är onödigt av dig att dra det så hårt, men det är jobbigt för folk att höra. Dessutom har man ingen personlig erfarenhet av det kan man nog tycka det är underligt att någon är inne på datorn och slänger ur sig det huller och buller. Nej, det är inte underligt egentligen, för alla hanterar en sådan händelse på sitt eget sätt, men det är inget som man kan förvänta sig att unga människor ska förstå.

Lägger man fram något så stort i en tråd där det faktiskt inte hör till ämnet kan man inte klandra människor för att de inte reagerar som man vill att de ska reagera. Det handlar inte om elakhet eller grymhet, det handlar om att man inte förstår och är man så pass ung kan man inte förväntas ska kunna förstå till 100% heller.

Vill du inte att människor ska kommentera så ska du nog inte heller dela med dig av något så pass privat (för ja, det är väldigt, väldigt privat).

Josefinaaa
3

#76 Men h*n skrev ju för fan "överdriv inte" när jag sa att jag hade de jobbigt redan som de är! Och då sa jag de för att h*n ska tänka säg för va man skriver!! Nej, de kanske inte är så kul för en 11 åring att höra de, men detta är TONÅRINGAR iFokus och är helt säker på att en 11 åring inte är en tonåring, så är det en 11 åring som är inne här och läser så får den nästan skylla sig själv. Ja, vissa kanske tycker att de året jobbigt ämne, MEN DENNA PERSONEN SKREV ATT JAG ÖVERDREV NÄR DEN INTE HAR EN BLEKASTE ANING OM VAD JAG GÅR IGENOM! Såklart att jag blir sur?!! Och jag är inne på min iPad HUR MYCKET JAG VILL. De spelar ingen roll vad jag skriver Bellatrix, du är alltid elak emot mig ändå… Helt ärligt. Jag sa inte att jag inte ville att nån skulle kommentera, men de som siaames skrev är oacceptabelt på alla sätt och vis. Siaames, tänk på vad du skriver! Du får mig att må ännu sämre än vad jag redan gör! Och jag har lika mycket rätt att sitta vid datorn som du! Det finns inte direkt någon lag på att man inte får de för att man kommit hem från ett sjukhus!…

Calcifer
8

#77 Du kan inte lägga ansvaret för ditt mående i andra människors händer. Om du mår dåligt av att vara på iFokus så är det inte vårat ansvar eller vårat fel. Ditt liv ska inte ligga i våra händer och du kan inte skuldbelägga oss för dina känslor. Speciellt om vi inte gjort något fel. Jag har inte varit elak mot dig, men du anklagar mig för det - det är en osanning, en lögn, och ett påhopp. Helt obefogat. Jag har inte ens kommenterat angående vad den andra personen skrev, jag kommenterade vad du skrev, för jag tänker inte diskutera en annan person med dig, vill jag diskutera vad de sagt så diskuterar jag det med dem direkt. Något annat är enligt mig inte okej.

Resten av det du skrivit har jag inget intresse av att bemöta när du gör det på ett så otrevligt sätt. Tona ner och framför dina tankar på ett trevligt sätt så är jag öppen för att bemöta det.

Fridaaaa
3

#77 Dock för man inte heller skriva ut sånt rakt ut i trådarna heller utan sånt är i enskild tråd med (X) just för dem som inte vill läsa det mm. Finns en tråd fastnålad ang detta som du kanske bör läsa.

Men du behöver inte heller skrika och överdriva med utropstecken, stora bokstäver mm. Enbart jobbigt att läsa och finns inget bra syfte med det heller.

Men tycker också att #72 bör lugna ner sig bland annat i denna tråden.
Tar ingens parti men allting är till stor överdrift osv i denna tråden just nu.

Calcifer
0

#79 Ja, jag vill förtydliga att jag inte tar någons parti, för det känns väldigt småskolaktigt. Men jag tror att det tyvärr är ganska svårt för folk att tvingas läsa när någon skriver ut något så pass tungt helt utan förvarning.

Fridaaaa
2

#80 Ja så kan det vara dock har den personen hållt på annars i tråden med, samt mer än bara denna tråden, så är inte bara efter den kommentaren dock.

bonowme
1

Men snälla lägg bara av! Vad har t.ex. Självmordsförsök med Justin Bieber att göra? Ta allt via PM istället!

/ Ellen Bajsnåmi

Hamsterlycka
10

Varför ens skapa alla dessa Justin Bieber-trådar? Håll det till Justin Bieber-ifokus istället, det är riktigt dålig stämning där just nu men det är så sjukt omoget att kommentera en sak som man vet ett fan kommer reagera på. Och då triggas det igång bråk. Som när du, bonowme kommenterade att han såg drogad ut, vad är det för mening för det? Vad vill du få ut av att säga det? Vet man att det är ett forum för de som tycker om Justin så kan man åtminståne visa lite respekt, och ja, du får kommentera precis vad du vill men vissa saker kan man faktiskt hålla sig från att spotta ut. Och speciellt på ett kändis-forum.

Du har rätt till din åsikt men ibland kan man ju fundera om det är så rimligt att alltid skriva det första som kommer upp.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

siaames
3

#75 Alltså sluta tycka synd om dig själv!

Och vadå "Synd att jag inte dog.." omg…

Sugar Mist
11

#84 Ursäkta men klart att man får tycka synd om sig själv! Du tycker antagligen synd om dig själv för att du fick skrivförbud, eller? Att hålla på att trycka ner en person som försökt ta sitt liv är bland det lågaste man kan göra- oavsett om personen kanske pratar för mycket om så privata saker, så har den faktiskt mått såpass dåligt att den försökt ta sitt liv. Nä, sådana personer som du klarar sig världen utan.

-

siaames
4

#85 Nej det gör jag inte men däremot tycker jag det var orättvist, stor skillnad!

Ehm, du skriver själv "Nä, sådana personer som du klarar sig världen utan.", snacka inte skit, du trycker ju också ner personer, du trycker ju ner mig nu?

tonååring
0

#85 Men hörru! Vi trycker inte ner den personen men om hon skriver sådana privata saker så får man nästan skylla sig själv! Och att skriva "Synd att jag inte dog" är allvarligt och inte ok att skriva för vissa reagerar starkt på det! 

Och att skriva " Nä, sådana personer som du klarar sig världen utan", du känner inte ens henne! Inte OK nånstans att skriva sånt till en annan person, man kan ta väldigt illa upp! 

Det är som att skriva att hon bör försvinna från världen!

Hamsterlycka
12

Men om ni bara gör såhär då, ännu ett tips: Sluta vara taskiga mot varann! Det är fruktansvärt omoget av er alla som håller på att trycka ner varann, och självmord är något riktigt allvarligt så passa er för vad ni säger för fasen! Och nej, självmord är kanske inte en sak som man skriver ut offentligt men hon mår väldigt, väldigt dåligt. Tycker att du siaames ska täppa igen truten en stund nu för det kommer inget annat än skit ur den just nu! Och detta säger jag inte för att trycka ner dig utan för att jag tycker att du borde komma tillbaka när du ätit ett ton pepparkakor och blivit i alla fall en aning snällare!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Sugar Mist
7

#86 Låt mig då förtydliga om du missuppfattande. Jag tycker inte det sättet som folk(i denna tråden du) trycker ner på folk som t.o.m. skrivit att de mår dåligt hör hemma i den här världen. Jag ber om ursäkt om du missuppfattade mig.

-

siaames
0

#88 😇

[Budgies]
0

Putt

siaames
0

-

bonowme
4

Ja, jag vet att det var omoget av mig att börja skriva, men det är ännu mer omoget tycker jag att fortsätta i andra ifokussidor.

Förstår inte heller varför folk puttar upp tråden, är det inte bra att den glöms bort med tanke på all bråk?

/ Ellen Bajsnåmi

Josefinaaa
3

Siames, faktiskt så klarar man sig utan sånna som du. Jävla mobbare! Nu lämnar jag denna tråden, skiter i allt nu. Hade bra hej.

Calcifer
3

#94 Att kalla någon mobbare utan att lägga fram några grunder är det också en form av mobbing. Att svära åt en annan människa är inte okej heller. Om du har ett problem med hur den användaren uttrycker sig så kan du anmäla det istället. Jag är rätt säker på att mobbing är mot sajtens regler, så har personen mobbat bör de få en varning eller skrivförbud. Att däremot anklaga dem öppet för en så stark handling utan att backa upp det är inte mer okej.

Josefinaaa
0

#95 k.

Fizzy
5

#96 Du har verkligen problem med attityd mot folk. Tycker du ska ta en bok, något varmt och dricka, sätt dig sen och läs hela boken och samla dina tankar.

Josefinaaa
2

#97 har bara dålig attityd mot de som har de emot mig. Bellatrix är taskig emot mig hela tiden. Och du säger att jag har problem med min attityd när siamees säger att jag tycker synd om mig själv och mycket mer. Tänker inte va inne på denna tråden mer, den borde låtsats då de börjar gå över styr. Hej

Fridaaaa
4

#98 Fast då är du ju inte bättre själv?

Fizzy
3

#98 Tips är att om du tycker någon är taskig är att vara jättetrevlig oavsett. Det blir bättre miljö och folk blir inte arg på dig. Den här tråden gick överstyr för längesen dock. Men det är upp till sajtvärden om den ska låsas eller inte. Bara ett vänligt tips att inte gå till samma nivå igen. Läst igenom tråden och tycker Bellatrix och alla andra verkar väldigt resonabla och använder inga svordomar eller dylikt.

Calcifer
7

#98 Jag är inte taskig för fem öre. Jag är rak, och jag säger ifrån när jag tycker folk beter sig illa helt utan anledning, och jag är inte rädd för att uttrycka min åsikt. Men taskig är inte alls samma sak.

[Budgies]
1

Håller med Bellatrix.

Josefin eller vad du hette, du behöver inte fortsätta tillbaka. Och om du ska säga att det är bättre utan siaames så kan det väl också vara bättre utan dig här, tänk inte bara på sig själv. (vill inte låta elak)

Jag ville bara säga detta eftersom jag sett dig bråka med endel, fast jag vet inte så mycket då jag inte har haft iFokus sålänge!

Mvh! :)

Fridaaaa
2

#102 Du har inte mycket att "gå" på. Och det var väldigt elakt av dig att säga att hon inte behöver komma tillbaka, så säger man inte!

[Budgies]
0

Jag ber om ursäkt men vad jag har föstått så har hon sagt så själv till en annan person #fridaakeesson

Josefinaaa
1

Ni behöver inte skriva om mig här mer, försöker ändå att inte kolla och bry mig så mycket. #102 de var väldigt elakt.

Fridaaaa
3

#104 Spelar väl ingen roll? Lika fel vilket som. Man säger verkligen inte så oavsett om personen i fråga sagt det till någon annan. Då sjunkar man ju lika lågt själv eller hur? Alltså är du ju inte bättre själv då.

siaames
4

#94 Ska du säga, som hotar mig!

Detta skrev Josefinaaa till mig på privat meddelande

**"Sluta vara jävla elak!! 
**

Min pappa är polis, kan vara bra att veta om de, för gör du något elakt mot mig igen så säger jag till honom."

Bara så att du vet, så är jag inte ett dugg rädd hahah, patetiskt!

Fridaaaa
3

#107 Privat meddelande är just privat.
Inget man lägger ut i trådar!

Josefinaaa
6

#107 där gick gränsen… Haha min pappa är polis… Det var ett PRIVAT meddelande, vilket betyder art det är PRIVAT. Förvånar mig inte ett dugg att di fick skrivförbud på Justin bieber, så som du beter dig.

siaames
0

#109 Aa, du gick över gränsen! 

Du får helt enkelt stå för det du skriver.

Ska du säga, du beter dig inte ett dugg bättre! Jag har försökt att inte skriva mer här men du skrev ju massa dumheter så jag kunde inte hålla mig!

Fridaaaa
3

#110 Dock var du inte bättre, eftersom du lade ut privat meddelande, så gör man inte.

Josefinaaa
4

#110 det var ju dock du som sa att jag överdrev när jag skrev att jag hade de jobbigt nog, så lägg ner. Jag. Stör för det jag säger, men man får INTE lägga upp något som man skrivit i pm, vilket betyder PRIVAT MEDDELANDE! Och du kallar mig patetisk…

siaames
3

#112 Var det inte du som skrev att du skulle lämna tråden men ändå fortsätter du att skriva massa kommentarer, verkar inte som att du står för det du skriver! 😎

Man kanske inte får men jag gjorde det ändå. Ja, jag kallar dig patetisk för att du både hotar mig, skriver att jag är en "jävla mobbare" o.s.v.

Jag har inte direkt kallat dig något elakt? Dock tycker jag du skriver för mycke privata saker här som är lite överdrivet och lite "tycka synd om mig själv".

Josefinaaa
5

#113 dra åt helvete… Skiter i allt hat jag kommer få nu, lämnar denna tråden ändå. Och ja, siaames, det du hållit på med emot mig ÄR mobbning. Hej.

siaames
3

#114 Ok, hejdååå👋

FlutterShy
6

Detta är därför man inte ska starta en tråd om Justin Bieber.

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

[RedHood]
4

Varför blir denna tråden inte bara låst?

Josefinaaa
4

#117 undrar jag med…

Calcifer
6

#114 Men hur är du bättre om du ber någon dra åt helvete?

Ursäkta, men visst, jag tycker det är otrevligt att lägga ut ett PM publikt i en tråd utan tillåtelse (på mina sajter är det mot reglerna och resulterar i skrivförbud) men du gör ju ingenting bättre. Om du stör dig så mycket på den personen så sluta svara då, om du fortsätter och framförallt om du kallar dem ord och svär åt dem så är det samma sak som att säga "jag beter mig illa, så det är okej att du gör det också". INGENTING blir löst för att man håller på så.

Du kallar andra elaka utan anledning och har en otrevlig ton både nu och då - då blir ingenting bättre. Om du blir så arg av vissa människor kanske det vore en bra idé för dig att ta en paus från vissa trådar. Och det säger jag med all välmening.

För övrigt är man aldrig tvingad att svara när folk skriver till en, så att du ens fortsätter och svara är också en inbjudan till mer.

Och släng inte omkring uttrycket mobbing, är du snäll, det är något extremt allvarligt där en/flera personer spenderar dagar, veckor, månader, år med att systematiskt kränka ett offer. Det är inte när två personer bråkar ömsesidigt.

Josefinaaa
1

Kan någon låsa tråden?

Fridaaaa
1

#120 Skicka till sajtvärd/medarbetare.
Håller med, tråden borde låsas

Josefinaaa
1

#121 jag letar upp någon och gör de

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer