Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 899 ggr
[Gladamarsvin]
0

Mina vänner 'planerar över mitt huvud

Jag har par vänner som vill att jag ska på en trevlig helg med dom och de låter trevligt men hotelpengar och övrigt pengar räknar dom inte med sen planerar dom över mitt huvud och min mamma har de tajt om pengar. Jag skulle tycka de var trevligt men jag tänker på ekonomin. Och vet att mamma inte kan släppa i väg mej då djuren finns och husse är inte hemma då de kräver sin skötsel dom med!

Jag känner att de är inte roligt att de planerar över mitt huvud !

Jag tänker ju på de hela de ända jag kan ta mej till är eksjö eller något sådant på veckorna under skolan eller på lovet under en dag !

HejPåDig
9

Du får väl säga att du helt enkelt inte har alla pengar som behövs för att följa med.

[Gladamarsvin]
0

Har sagt de redan men de lyssnar inte och just nu är de lungt men får se i kväll igen :/

Gaiezza
8

Okej

Bacon, svaret är bacon. 

Revolt
23

Jag fattar typ ingenting

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

yoanna
1

Kan du inte följa med så kan du ju inte följa med, inte svårare än så. Och om dina vänner inte är villiga att planera om så är det ju inte så mycket att göra år det tyvärr :/

Josefinaaa
4

Va? Vadå en trevlig helg och att de inte räkna med hotpengar? Varför skulle du bli hotad? Eller va?… Haha jag fatta inte ett skit

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Fizzy
2

#6 Står "hotelpengar". Hon menar pengar till hotell.

May the Gerbils be with you :3

[Lilyz]
1

TS verkar inte finnas på i.fokus längre..

Fizzy
6

#8 Hon fick väl nog av att folk "skällde" på henne antar jag.

[Lilyz]
5

#9 Ja känns så, kommer bli lite tomt utan hennes inlägg (;

Fizzy
5

#10 Onekligen tystare men nästan garanterat en vänligare miljö. Blev så mycket bråk hit och dit.

Inlägget är låst för nya kommentarer