Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 2143 ggr
Pinglan00
3

Jätte glad!

Jag är jätte glad för jag fått veta mina betyg!

Jaggår i 7:an och vi har då 9:ans kriterier.

Men jag fick B i matte, A i biologi, A i kemi och (starkt A men hon sa att hon inte ville sätta A i engelska) så B i engelska. C i svenska (satte heller inte högre) Är jätteglad då jag hade glömt öva till biologi provet!

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

linn8
0

Grattis:D vad roligt!!!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Pinglan00
0

#! tack :D

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[zandra0520]
0

Graattis!! Är också nöjd med mina betyg :) (7:an också)

Pinglan00
1

#3 Tack! Om det fortsätter med dessa betyg kanske jag kan gå gymnasiet jag vill :)

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[zandra0520]
0

Roligt! 🙂

Inaarah
0

Grattis, vad roligt! :) Du kommer säkert komma in på det gymnasium du vill. Det brukar inte vara några problem. :) Om det inte är något jättespeciellt du vill gå förstås?

tusstuss
0

Får mina betyg på fredag, och är så jävla nervös! >-< Vet att jag förmodligen kommer att ha C-A i engelska, då de är de betygen jag har fått på alla engelskauppgifter. Matte blir nog bara ett E… Naturvetenskap kanske blir ett D-C skulle jag gissa på. Min handledare säger att jag inte har fått F i någonting, så det är lugnt på de sättet.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Pinglan00
0

Jag får alla på fredag men lärarna har pratat (vissa lärare) med mig om vissa betyg. ;)

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

linn8
0

Önskar att jag fick så bra betyg;P

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Pinglan00
0

Jag får alla på fredag men lärarna har pratat (vissa lärare) med mig om vissa betyg. ;)

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Josefinaaa
0

Grattis!:D Själv har jag F i MINST 4 ämnen… :|

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Zorro_Tiger
1

Grattis! :D Får mina betyg imorgon, lite nervös faktiskt, haha :(

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Fizzy
0

Låter som när jag gick ut grundskolan. Fast då hade vi IG, G, VG och MVG :) MVG och VG i nästan vartenda ämne förutom idrott :)

May the Gerbils be with you :3

Frida B
0

Grattis!!! :D

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Pinglan00
0

Tack alla 😃Har nog fötts med gåvan at komma ihåg, behöver knappt öva på något men kan det ändå.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

siaames
0

När jag gick i 8.an hade jag typ A i allt och sen när jag börja 9.an så sänkte jag mig rejält pga stressen och nationella prov osv!

[MinIda]
0

Får mitt betyg imorgon. Spänd.. 😃

Går dock i 6:an i Finland. Och vi har lite annorlundare betygsbedömning eller hur man säger. Omöjligt för oss nästan att få en 10/A/MVG .. 😕

Men du får vara stolt. Jätte bra betyg du har! 😃

NaDa...
0

#17 Har ni 10or redan i 6an? Oj, det började vi med först i 7an.. haha.. (Också finländare) 

Och grattis TS, Det är jättebra betyg!

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[MinIda]
0

#18 Haha, vi har haft 10:or ända sedan 4:an. 😃 Eller så var det 3:an.. För i 1-2 och 3 tror jag det var med, så hade vi det där mycket bra,bra,rätt bra och borde förbättras. 😛

NaDa...
0

#19 OJ! Vi hade Berömligt, Godgänd, Försvarligt och Svaga 3an-6an.. Trodde det gällde hela Finland. Haha!

~ Kram Nadja ♥

[MinIda]
1

#20 Haha 😃, Hur har ni just nu ? Vi har då som sagt 4-10 i betyget. 🙂

NaDa...
0

#21 Just nu har jag också 4-10, då jag går i gymnasiet numera :)

~ Kram Nadja ♥