Jätte glad!
Jag är jätte glad för jag fått veta mina betyg!
Jaggår i 7:an och vi har då 9:ans kriterier.
Men jag fick B i matte, A i biologi, A i kemi och (starkt A men hon sa att hon inte ville sätta A i engelska) så B i engelska. C i svenska (satte heller inte högre) Är jätteglad då jag hade glömt öva till biologi provet!
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Grattis:D vad roligt!!!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#! tack :D
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Graattis!! Är också nöjd med mina betyg :) (7:an också)
#3 Tack! Om det fortsätter med dessa betyg kanske jag kan gå gymnasiet jag vill :)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Roligt! 🙂
Grattis, vad roligt! :) Du kommer säkert komma in på det gymnasium du vill. Det brukar inte vara några problem. :) Om det inte är något jättespeciellt du vill gå förstås?
Får mina betyg på fredag, och är så jävla nervös! >-< Vet att jag förmodligen kommer att ha C-A i engelska, då de är de betygen jag har fått på alla engelskauppgifter. Matte blir nog bara ett E… Naturvetenskap kanske blir ett D-C skulle jag gissa på. Min handledare säger att jag inte har fått F i någonting, så det är lugnt på de sättet.
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag får alla på fredag men lärarna har pratat (vissa lärare) med mig om vissa betyg. ;)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Önskar att jag fick så bra betyg;P
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag får alla på fredag men lärarna har pratat (vissa lärare) med mig om vissa betyg. ;)
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Grattis!:D Själv har jag F i MINST 4 ämnen… :|
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Grattis! :D Får mina betyg imorgon, lite nervös faktiskt, haha :(
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Låter som när jag gick ut grundskolan. Fast då hade vi IG, G, VG och MVG :) MVG och VG i nästan vartenda ämne förutom idrott :)
May the Gerbils be with you :3
Grattis!!! :D
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tack alla 😃Har nog fötts med gåvan at komma ihåg, behöver knappt öva på något men kan det ändå.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
När jag gick i 8.an hade jag typ A i allt och sen när jag börja 9.an så sänkte jag mig rejält pga stressen och nationella prov osv!
Får mitt betyg imorgon. Spänd.. 😃
Går dock i 6:an i Finland. Och vi har lite annorlundare betygsbedömning eller hur man säger. Omöjligt för oss nästan att få en 10/A/MVG .. 😕
Men du får vara stolt. Jätte bra betyg du har! 😃
#17 Har ni 10or redan i 6an? Oj, det började vi med först i 7an.. haha.. (Också finländare)
Och grattis TS, Det är jättebra betyg!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#18 Haha, vi har haft 10:or ända sedan 4:an. 😃 Eller så var det 3:an.. För i 1-2 och 3 tror jag det var med, så hade vi det där mycket bra,bra,rätt bra och borde förbättras. 😛
#19 OJ! Vi hade Berömligt, Godgänd, Försvarligt och Svaga 3an-6an.. Trodde det gällde hela Finland. Haha!
~ Kram Nadja ♥
#20 Haha 😃, Hur har ni just nu ? Vi har då som sagt 4-10 i betyget. 🙂
#21 Just nu har jag också 4-10, då jag går i gymnasiet numera :)
~ Kram Nadja ♥