Terminsbety för förstagången!
Ohhh! Idag är det skolavslutning kl. 16:30! Det är första gången jag ska få terminsbetyg (jag går i 6an). Jag är jättetaggad och det känns lite "pirrigt". Men jag är jätte nöjd med denna termin, då jag bara har fått höga betyg på alla prov och rapporter m.m. Jag vet redan att jag har "A" i Svenska och Engelska. Det är jag SUPER ULTRA MEGA nöjd över! Jag känmer mig bara för att skriva av lite grann, och kommer nog uppdatera och berätta mer om hur det gick. Ahhh! :D
Är JÄTTENÖJD! Fick "A" i 5 ämnen, "B" i 6 st, "C" i 2st ämnen och D i 1 ämne!
#1 Grattis får mitt betyg imorgon.
Åhh NINJA 
Men vänta nu. 😮
Får ni betyg först i sexan. 😮
#3 Ja när skulle vi annars få betygen?
Åhh NINJA 
Ja…. Man får det sedan 2012 #3
Här jag går får man betyg sen 1:an. 😛
Och så får man ju då både på vintern och våren. Det skulle ju vara konstigt att få först i sexan. 😮
Sluta göra massa såna här trådar, känner mig dålig. Fick dåliga betyg.. :(
#2 Lycka till! ;)
Aa, det är lite annorlunda. Man könner lite mer "press" av att få betyg först när man börjar 6:an #6
#7 förlåt,tänkte inte på det. Men var inte ledsen! Du kan alltid försöka igen! Kämpa på bara, och om det skulle sluta illa när du går i nian, så kommer det ändå lösa sig. Man kan ju t.ex gå på folkhögskola. Men aja förlåt :/
#8 Tack!😃
Åhh NINJA 
#10 Jag går i nian nu :/
Men ska kämpa nästa termin!
Det är ok! :)
Det är bra. Lycka till! ;)
Ett tips är att inte gå in på dom.
Förra året fick jag flera F, men var ändå glad för andras skull och deras A'n.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Jag fick mina första betyg när jag gick i 8an haha 😃
Men kul för dig TS! 🙂
Tack så jättemycket! #15 : D
Yey, fick bara fyra 8:or. Sedan resten nior. 😃
Vad är 8:or och 9:or #17 :)
#18 Jag tror det är ungefär att 9:or är B och 8:or C
Jag vet inte säkert men tror det, skulle gärna vilja ha någon 10 (Högsta man kan få, såsom MVG,A) Men omöjligt här jag bor. Man ska vara perfekt! 😕