Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1050 ggr
torbritt
0

Behöver hjälp!

Det är så att helt random hittade jag en bild på en kille som jag kände när jag var yngre. Mina föräldrar hyrde ut en stuga till folk och han och en hel del andra ungdomar kom dit med 2 ledare från tyskland. Tror dom var från ett barnhem eller något. Han var iaf då ungefär 16 år. Har lite svagt minne av det men minns iaf att vi hade grymt roligt med dom. Minns också att han hette Rene Scheffer eller något liknande men det är det enda jag minns :/ Allt jag har är ungefär en bild från 2009, ett namn och ett land. Undrar nu om ni som har twitter och liknande kunde dela denna länk som ligger på min sida(då jag inte vet hur man delar, har aldrig använt twitter förut) för mig för jag vill verkligen ha kontakt med han igen :c Har inte speciellt många vänner själv som kan dela den. Skulle uppskatta detta något enormt.

https://twitter.com/Atrinnia

Odd
0

Din bild är väldigt suddig, men de ser ut att ha samma benstruktur och liknande drag, så det kan ju inte skada att fråga. 🙂

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

deleteduser
0

Dom var ju extremt lika iallafall :))

Hamsterlycka
0

Ser väldigt mycket ut som samma person!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

torbritt
0

Har bara en bild Irl som är minst 7 år gammal och har ingen bra kamera så jag kan ta bättre bild sorry :/

dermot
0

Vad söt han var ;3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~