hjälp med Designa kläder !!!
Hjälp , någon?
Det beror ju på vilken karaktär den är, hur den beter sig tänker jag på. Men den bilden du la in tycker jag ser bra ut, fast kanske lite för punkig till det söta ansiktet :)
Nääää, är det en tävling så är det ju du själv som ska kämpa för att kunna vinna! För du lär ju inte dela vinsten med oss right? ;P
håller med #3, sen är det inte särskilt smart att lägga ut sitt tävlingsbidrag på internet för då kan nån annan ta det och skicka in i sitt namn
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag menade mer att jag har en egen stil som jag älskar men som många inte gillar. Det är mer därför jag behöver hjälp, jag känner ju mig nöjd.men jag är rädd att domarna inte gillar alla detaljer som jag tycker är ur snygga. Så jag behöver nog lite råd från er andra. Men iallafall så tror jag inte någon vet vilken tävling det är då den inte hunnit bli så populär (tror jag) Men här är en till version jag ska skicka in
Får man vara nyfiken och fråga vad tävlingen går ut på? jag förstår ju att man ska rita kläder, men kommer de användas till en ny modell sen? (hoppas du förstår vad jag menar🙂)
Designen som vinner kommer omvandlas till en MMD modell (MMD=MikuMikuDance=Ett animerings program kan man säga) Figuren mannska designa kläderna till är Namine Ritsu, det ska vara en ny designnsom helst inte påminer om dem gammla designerna "den ska vara revolutionell" stod det. Vinnaren utses av dommare som ska göra MMD modellen : 3 hoppas jag förklarade bra XD
#7 jo jag förstår :3 är ett vocaloid fan så det kan bli intressant och se ^ ^ lycka till!
#8 Det är en UTAUloid inte VOCALOID . Det är faktist stor skillnad…. Men ialla fall så ska en UTAULOID/MACloid bli VOCALOID snart (macne nana) (OT)
#9 ok… det visste jag inte ._.'
Ursäkta… Har jag fattat det rätt? Du är med i en design tävling och du kan inget om mode? *hihi* lite roligt i mina ögon
…
Jag kan inget om mode,alltså vad vussa kallar "normalt mode" , jag är mer insatt i det som många tycker är "onormalt" och "old fashion" jag gillar ju fluffiga klänningar och sånt (oftast dem som man hade i Frankrike och England ). Och det angår ju verkligen inte dig om jag inte kan något om mode då jag skrev det tydligt i inlägget och du behöver inte fråga om det om du läste det. Men ni verkar inte förstå vad jag menar och jag vill helst undvika dem ej viktiga frågorna