Första dejten?
Har ni varit på dejt någon gång?
Hur var er första, om det inte är något ni vill prata om kan ni ju alltid skriva om er första dejt med er nuvarande partner? 😃
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Nej, jag har nog faktiskt inte det… 🤔
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
OMG jesper ska du på dejt berätta!!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Jag var på min första dejt idag…
Det började med att vi gick till ett café, han köpte en bit kladdkaka men det slutade med att vi delade på den.
Efter det satt vi i soffan där tillsammans, och vi frågade varandra frågor och sådär… vi flyttade närmre varandra, sen nudda våra händer vid varandra, ni vet sådär att båda är medvetna om det, men man vill inte flytta på handen.
Efter det gick vi till Domkyrkan och gick runt där lite, sen gick vi ner i gravkammaren och satte oss där (HAHA). Vi höll handen och mös en massa. Väldigt romantiskt, vi satt där i typ 4 timmar, haha. Sen gick vi ut en runda, höll handen och sådär.
Sen satte vi oss på en bänk och då pussade han mig på näsan, SEN skulle vi säga hejdå, så kysste han mig!!!
Jag bara ''Omg…'' och han bara ''Var det din första kyss?'' och jag bara ''Jaa!'' (Kunde riktigt höra musiken, som i en film typ.) sen sa han ''Wait…'' och kysste mig än en gång, fast längre, och med tungan… haha, JAG ÄR SÅ GLAD, FÖRSTÅR NI?
- Darren Criss
#3 GRATTIS!!! 😍😃
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#3 ASDFGHJKLÖÄXCVBNM,SDFGHJKLÖÄSDFGHJKLÖÄ JESPEEEEEER JAG HYPAR FETT MYCKET JAG E FETT GLAD FÖR DIN SKULL KÄNNS SOM ATT DET ÄR JAG SOM VARIT PÅ DEJTEN FYFAN VAD GULLIGA JAG DÖR HOPPAS DET FORTSÄTTER GÅ SÅHÄR BRA DU ÄR VÄRD DET <3333
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
ÅÅÅH ALLTSÅ JAG ÄR SÅ GLAAD.
Jag hade dock fett ont i magen, och var jättekissig.
Och när vi satt i kyrkan och snackade så berättade jag om när jag blev attackerad av en mus en sommar.
Kan ni gissa vad som kommer springandes när vi sitter på bänken? Jo, EN MUS. Rakt mot mig.
MÖSS HATAR MIG VERKAR DET SOM.
- Darren Criss
Är du gay?
#nohate
#7 Det kan du ge dig på!!! 😃
- Darren Criss
#3 GRATTIS!!! 🥳
Så jag antar att ni kommer träffas mer efter dejten?
/ Ellen Bajsnåmi
jag är så avis!! grattis jesper!!! låter så romantiskt och perfekt!!! hur träffades ni?! berätta :D :D
Du aaaaaaanar inte hur glad jag är för din skull :D :*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 Jaa, vi går på samma skola! Han i trean, och jag ettan :)
#10 Som jag sa, vi går på samma skola :)
- Darren Criss
Ååååh, då ska ni äga ut alla i skolan and be the best couple!!!
/ Ellen Bajsnåmi

#3 Grattis Jesper 😃
Jag har aldrig varit på dejt 🙂
Vad kul, grattis :D Jag har aldrig haft dejt o kommer antagligen aldrig få en # 4everalone xD
#15 hahaha, samma här!
/ Ellen Bajsnåmi
#15 och #16 Ska vi starta en klubb?
Portal Is Love, Portal Is Life.
#18 Njeh, bra ide! :D
Portal Is Love, Portal Is Life.
#20 hahaha x'D
Åååh, vad kul Jesper! Grattis lilla gubben! *nuttiplutti dra i kinder* 😃
Jag minns inte riktigt min första dejt… minns inte ens vem det var med xD haha
"#nohate" höhöhöhöh
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
FY FAN VA KUL FÖR DIG!!! homosexuella är alltid så trevliga och har läst mycket av det du skrivit Jesper men aldrig fattat att du av alla va det ;) men som sagt du verkar super trevlig ;)
Grattis :D #17 jag är med i klubben XDD
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Han kysste mig på stationen också, bland en massaaa folk!! Omg, jag vet inte vad jag ska göra, haha
- Darren Criss
Grattis ; D Själv har jag aldrig varit på någon dejt faktiskt…
XOXO
Liten Gris ♥
Jag har blivit bjuden på dejt några gånger, men det gulligaste var nog när en kille som jag känt hela livet frågade mig om jag ville gå på bio när vi var kanske 10, innan hade han frågat sin mamma "Mamma, om man går på bio, visst blir man tillsammans då?" När jag fick veta det så bah naaaw… sen bjöd han ut mig igen på bio i början på september iår, han hämtade först upp mig på sin moppe, sen åkte vi till stan, han bjöd mig på bio och sen bjöd han ut mig på resturang. Det var så myyys. Tyvärr flyttade han bara någon månad senare, till en annan stad, så det hann som inte bli något… men visst blev det en puss efter den dagen med bio och resturang haha. ❤️
we're always chasing that paradise
Åh grattis! 😃
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Konstig fråga men liksom när man är leb eller gay ' vet ej vad det heter med finare ord'' aja i alla fall hur vet man att den andra är leb eller gay? hoppas ni förstår:/
#30 Det kan vara frustrerande ibland, antingen får man höra det från andra… eller som i mitt fall, så frågade han hur min drömman var, och sen sa han ''Min måste vara blablabla'' då förstod jag :)
- Darren Criss
#3 Asså åh vad mysigt!! man blir ju lite avis 😉 vad roligt för dig! 😃
Han började kittla mig också, nere i gravkammaren, hahaha…
- Darren Criss
#33 haha xD ^^
#3 Jespereeeer grattis pojkis! Ni kommer vara gulligaste paret helt klart!
Bacon, svaret är bacon.
Jag skulle ha varit på min första dejt idag, men hon lämnade återbud.. Alltid lika kul ^^
#36 Låter underbart! :(
#37 ja verkligen, speciellt när det var hon som frågade om jag ville ta en fika ;)
#38 Hoho! Lyckan är total? :P
#39 verkligen =)
Åh grattis till dig! 🙂
Min första dejt var med min nuvarande pojkvän. Minns att han skickade ett sms (vi hade velat fram och tillbaks och varit på G ett tag osv) så skrev han nånting i stil med "Vill du gå ut med mig? Ja eller nej?" haha åh har kvar SMSen nånstans, minnen. Vi åt iaf på restaurang och sedan gick vi runt på stan i flera timmar och bara pratade, minns hur mysigt det var för det var kallt och mörkt ute och så frågade han "Fryser du?" och jag svarade såklart ja, så la han armen om mig, åååh så mysigt det var. Dock blev det ingen puss, för jag var lite tveksam till om han ville något seriöst med detta eller bara leka med mig (fördomar som jag hade haha..)
Eller det är vad jag räknar som min första dejt. Jag och han såg på bio några gånger innan detta, dock var det alltid andra kompisar med oss så jag tycker inte att det gills hehe. ;)
Har varit på ganska många dejter, första var nog när jag var 14 år och är 19 nu. Fika är ganska standard första-dejt, promenad är mysigt också. Middag funkar typ bara om jag får välja restaurang, är så petig med mat.. :( Min första dejt med min nuvarande pojkvän var för lite mer än två år sedan. Vi fick kontakt över internet och bestämde oss för att träffas. Vi satt på mitt favoritcafé i över 4 timmar och pratade. Inte sådär mitt emot varandra på varsin sida av bordet som vanligt, utan hela tiden bredvid varandra i soffan. Vi pratade om att möjligt, och kysstes flera gånger. Har varit kär i honom ända sedan dess :)
min första dejt var för ungefär 16 år sedan. Vi är dock inte tillsammans längre, har haft några andra dejter sen dess. Men nu är jag lycklig med min fina nuvarande säng, han sover med mig varje natt <3
hahaha, rolig jag är, hahaha 😐🥵
#3 måste säga att det låter så gosigt!
#42 Jag vet inte varför, men det skulle kännas jättekonstigt för mig att sitta bredvid varandra och prata. Jag kan inte ha ögonkontakt med någon som sitter så nära eftersom jag nojjar mig alltid över andedräkten. (tror egentligen inte att jag luktar speciellt illa, jag bara får för mig det) 😕
Det var som med en kille som jag är lite smått intresserad av. Vi fick chansen att sitta bredvid varandra och jag höll ögonen på fötterna nästan hela konversationen, det var så obekvämt. 😢
/ Ellen Bajsnåmi
Men ååh vad roligt för dig Jesper!! 😃
AWWWWW jesper ♥♥♥♥♥♥♥♥ älskar gays❤❤❤
Haha, ni är ju för söta allihopa! 🌺😃
- Darren Criss
#44 samma här D: det är hemskt haha..
#44 tycker det är jättemysigt, så han kan sitta och hålla om mig 😊
Vad roligt med ny kärlek önskar all lycka till er båda Jesper 🤗
Grattis Jesper:D
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
AAAAWWWWWW ❤️
Lycka till Jesper och grattis! 😃
Och juste!
Jag har aldrig varit på en dejt ^^ #foreveralone
#53 välkommen till klubben😃
Tackar tackar! 😃
Aldrig varit på dejt men hoppas killen jag gillar bjuder mig på balen ^.^
Grattis! Låter supermysigt! #3