Skämt!
Hej! Skulle ni kunna skriva några bra skämt här ni har hört, hittat på, eller nån vän hittat på? :)
Okej!
Jag börjar…
Detta sa en vän till mig på idrottslektionen:
"Tänk om jag får mjölksyra i benen, oxh jag som är laktosintolerant!"
Fattar du?😃
#1 nej o.o
vet u va mjälksyra är?😉
…kompis: Sophie, du är extremt skum!
jag…tja…jag gillar ju att bada, så jag antar att jag är (bad)skum!
XD
haha!
#3 nää x)
Två isbjörnar var i en öken. plötsligt sa en av dem: "Jag tror det är halt här"
isbjörn2: "Varför då?"
isbjörn 1: "Ser du inte hur mkt de har sandat!"
Det får man i benen i kroppen när man idrottar. Vet du vad laktosintolerant är då?
Två tomater gick över en väg, och den ena blev påkörd. Då sa den andra tomaten "Kom nu ketchup så går vi!!"
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
"Alla barnen tittar på ett brinnande hus, alla utom Rut, hon tittar ut"
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag kan inga skämt så jag gick och sökte på google i typ 20 minuter. Hittade inga som jag tyckte var tillräckligt roliga att lägga ut här, så jag ger upp nu. Godnatt.
Okej! :)
#8 aha xD ja, jag är det ;))
😉
"Knock, knock!"
"Who's there?"
"Boo"
"Boo who?"
"Why are you crying?"
😉
"Alla barnen var nödiga efter lunchen utom Allan han hade redan gjort i brallan."
"Alla barnen tittar ut för stupet utom Anna hon kunde inte stanna."
HAHAHA asså jag kan sitta och skratta åt Alla barnen-skämt i en evighet! 🤪
Alla barnen gömde sig för styckmördaren utom Assar, han låg redan i flera kassar. 😃
De här har jag tagit från det interna nätet:
Wise man says; "Man and spider are much alike, both have sticky fingers after being on web"
Sedan älskar jag anti-joke chicken!
En man startade ett företag som hette "kökobygg" på ett reklamblad från kökobygg stod där deras hemsida: kokobygg.se Hihi (:
#18 Fattar inte? 😛
Alla barnen simmar i poolen, alla utom Lotten, hon ligger på botten 😐
Justin Bieber - 23/4 13 
#19 man kan inte skriva ÅÄÖ på såhär hemsideadresser så det fick bli kokobygg ;)
Mitt köks hemsida är mittkok.se och jag tycker att det är så kul när de säger det på tv 🤪
#21 ja det fattade jag, men inte vad det skulle vara för roligt med det ordet 😉
#23 kokokokoko
#24 Oooooooooookej……😮
#19 ja, inte särskilt attraktivt eller hur? Kokobygg låter som om bygget är koko= korkat alltså (;
knock knock
who's there?
spell.
spell who?
Okay, W-H-O
Alla barnen åt lasange utom Ronny, det var hans ponny.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Det var en gång två diarréklumpar som var ute och gick, då såg dom två bajskorvar som sågade ner träd och frågade: får vi vara med? Då sa bajskorvarna: näe, det här är bara för hårda killar.
tack för alla inlägg:D
En rolig sak som hände när jag och en vän åkte spårvagn igenom en tunnel.
Jag - tänk om det hade kommit en älg nu… fan vad mooos..
kompisen : HAHAHAHAHHH !!!
Jag : Vad ? O.o
Hon : Ja, vad heter älg på engelska ? …
Jag *bryter ihop av skratt*
Sedan när vi kom hem så säger jag till min sambo "HAHAH JAG VAR ROLIG UTAN ATT VETA OM DET FÖRUT !! *berättar historien*
Ja..Jag har torr humor xD
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Knock know
Who's there?
Daisy
Daisy who?
DAISY ME ROLLING I EAT THEM
vi skulle ha idrott i skolan och vi orienterade (stavning) och sedan när vi kom tillbaks sa min kompis
Kompisen: Frida, du är ju skitsvettig på ryggen!
Jag: Ja, Jag e ju så het 😎
Hoppas ni förstod!
Frida
Vad är det för likhet mellan en polskas tampong och en hockeypuck?
Båda har varit använda 3 perioder.
Alla barnen använder kondom förutom Lasse, han använder en Ica-kasse.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det var en gång en Jesper som inte hade 2040 kronor till sina nya danskläder, så han dog.
Slut.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#36 WFT?? HAHA
eller var det inte jag som inte fatta skämtet?
Frida
#37 Nej jag fattar inte heller…
MVH Celina
#37 Skämtet är att det inte var nåt skämt. ;)
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Pappan och barnen bakade bullar: Pappan: Nej nu tog ni i för mycket mjöl! Barnen: Bullshit! En polis tog fast tjuven, plötsligt blåste tjuvens hatt iväg Tjuv: Oj! Snälla låt mig gå och hämta hatten! Polis: Nähädu! Stanna här så hämtar jag hatten själv
Har du hört om mannen som alltid svarade nej? Nej Jaså det är du! Nej Bellman, rysken och tysken tävlade om vem som hade den minsta pappan. Rysken: min pappa är så liten att han sover i en byrålåda! Tysken: min pappa får plats i en skokartong! Bellman: jag har ingen pappa, för han ramlade ner från stegen och dog när han plockade jordgubbar! - kyparn, jag vill veta mer om vad soppan innehåller! Kyparn- det tror jag inte! pappa, pappa vakna!!! Vad är det? Du har glömt att ta dina sömntabletter! Hahahahahahahhahahahahaha!
Vad är det som är litet, grönt, äter sten och bor 5 m under marken? - den lille gröne stenätaren Om du gräver ett hål genom hela jorden, och sedan kastar ner en sten i hålet, vart hamnar den då? - 5 m ner sen kommer den lille gröne stenätaren och äter upp den. Hahahahhahaha orkar inte med mig själv!
Min bror:
Han: Hur länge sover en giraff?
Vi: Vet inte? Tills den vaknar??
Han: Nej, länge för den har lång hals.
Alltså va? xD
//doge
**Varför korsade spöket vägen?
Jag vet inte, varför?
För att komma till andra sidan.
BADUM TSSS**
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
@Sparkle
Eftersom jag tycker om att vara tråkig.
Tydligen så behöver din vän få lite kunskap om sin laktosintolerans. Jag är själv laktosintolerant och vet mycket väl att mjölksyra inte innehåller laktos. Som laktosintolerant så kan man alltså konsumera produkter innehållande laktos varvid skämtet om att mjölksyra som bildas i musklerna skulle orsaka problem hos en laktosintolerant fel.
Vad är man om man är ny på Mcdonalds?
Nyburgare
Vad heter tomtens fru?
Mary Christmas
…………………
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
#45 vet du vad ett skämt är?
Frida
Eftersom jag tråkat ner tråden så får jag ta och lägga till lite skämt som är roliga.
_A little girl is standing on top of a cliff, looking down at the sea and crying her eyes out. A priest approaches and says, "My child, why are you so upset?"
The little girl turns to him and says, "My mummy and daddy were in their car -- and it just rolled over the cliff and smashed on the rocks down there."
The priest slowly looks around him while unbuttoning his cassock and says, "It's just not your day, is it?"_
http://sau.web.wesleyan.edu/10off.html
_- Vad är definitionen av misstänksamhet?
_- En nunna som gör armhävningar i ett gurkfält.
http://home.swipnet.se/~w-36028/religisa.htm
Två kärringar gick omkring på grönsaksavdelningen när den ena plockade upp en jättegurka och sa: - Den här ser precis ut som min mans kuk! Hennes väninna blev imponerad, och efter ett tag hittade hon två jättestora potatisar: - De här ser precis ut som min mans ballar! - WOW, är de så jäkla stora? - Nej tyvärr, men lika skitiga!!
och…
En blondin kommer hem och berättar för sin mamma att hon är gravid. - Hur kunde detta hända? svarade mamman strängt. - Det var ett skolprojekt om livets mirakel, svarade blondinen. - VEM är pappan? - Vet inte, det var ett grupparbete…
Tack så mycket allihopa :)
Brunett mamman & hennes blonda dotter flyttade till USA.
Blondinen kom hem från skolan- Mamma jag är gravid.
Mamman- Vaa?, det första jag lärde dig när vi flytta hit var att om en kille rör dina bröst säg "don't", om han rör ditt privata ställe säg "stop"
Blondinen- men han rörde båda, åh jag sa " don't stop", men han slutade inte..
😉