Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: känsliga-rummet
Läst 1253 ggr
//Horselover//
0

Behöver skriva av mig. Snälla läs!

Hej. Jag behöver bara skriva av mig och jag tänkte att denna sidan kanske var rätt? Jaja, det får vi väl se ;). Hur som helst så mår jag inte hundra just nu, och som sagt behöver jag skriva av mig. Läs om ni vill, och om ni gör det; enjoy…

PS: skriver i tredje person.

*** e en tjej på 14 år som har alldeles för höga krav på sig själv, och hon blir extremt ledsen om hon misslyckas. Hon intalar sig själv att hon inte bryr sig om vad andra tycker, men innerst inne är det extremt viktigt. Hon fixar sig, bryr sig om hur hon ser ut bara för alla andras skull. Hon är inte mobbad eller så, men ändå. 

Kompisar ja… Hennes kompisar är underbara! Men hon kan knappt vara seriös med dom, och hon är inte speciellt social. 

Skolan är en pain in the ass, och hennes mörka sinne hjälper inte. Ibland bara deppar hon ner sig i sina tankar, och hon längtar efter förändring! Tänk bara att få göra nått annat än vad hon gör nu! UNDERBART! Slippa kraven från skolan, allt… Kan lixom inte, orkar lixom inte. Vill bara göra något annat!

Lite historia nurå?

Förra året var ett riktigt dipp år för ***… Hon kom hem från skolan och satte sig vid datorn… helgerna spenderades med att deppa sig över att måndagen närmade sig. Ligga i sängen och kolla på häst annonser och sedan bryta ihop för att hon fattar att det aldrig kommer bli henne var en sak som hände då och då. (Asså gud vad jobbigt detta blev… deppar ju ihjäl mig…)

Orkar inte skriva mer nu asså… Men snälla kommentera! Varje kommentar betyder mycket, och jag behöver allt stöd jag kan få!

(Allt man vill ha nu är en kram…)

deleteduser
0

*kram* låter som något jag skulle kunna skriva när jag var i din ålder (1 år sen lol). Du får gärna PMa eller kika mig om du vill :)

Josefinaaa
0

De va konstigt att läsa… De kändes som om att du skrev om mig. Är precis likadant, förutom att jag är väldigt social. *kram*

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Saprey
0

Känns samma med mig! Som om ngt fattas… Allt mörker tar över 😔😋