Min blogg!
Hej jag vet inte om det är tillåtet och länka den här.
Men jag har en blogg där jag skriver om sex och relationer.
In och kolla om du tycker det är intressant :)
http://www.nattstad.se/Larrebarre
=========================================================================
Äsch det är la bra att göra lite reklam! :) Nice blogg!! Finner själv ämnet intressant, skulle vilja chatta lite tjao!
Fruktansvärt tråkig blogg i mitt tycke. Framförallt efter som du skriver att du ska driva bloggen för att handla om sex och relationer. Men du kopierar alla de inläggen som handlar om sådant rakt av från UMOs hemsida och från Wikipedia. Sedan känns bloggen väldigt otydlig när du blandar dessa rakt av tagna texter med oseriöst skrivna inlägg och designen speglar inte heller att du försöker driva en blogg inriktad mot sex och relationer ( en häst som hederbild). I min mening bör du släppa den inriktningen tills du har mer kunskap så att du kan skriva egna inlägg.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Man får inte sno texter från sidor som du har gjort.
Man måste skriva om det själv, om man inte har tillstånd av den som skrivit texten vill säga.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller med om att du ska ha en sådan inriktning på bloggen så bör du skriva allt med dina egna ord. Du behöver ju inte skriva om erfarenheter eller sånt, men dina egna åsikter bör ju vara inlägg om dina åsikter och inte kopierad text med fakta och en mening du skrivit själv efteråt.
Lycka till :)
Lol, no offence men jag tycker du borde hålla dig till enbart kaniner och hästar på din blogg, den verkar ganska oseriös.
Dessutom står det i högra hörnet på en av bilderna att den är copyrightad, och på vänstra sidan vem den tillbehör. Du har stulit någons bild. Du har dina kaniner, hästar och stall på samma sida som du "bloggar" om sex och samlevnad. Verkar väldigt oseriöst.
Sen så är det väldigt jobbigt att läsa med den texten, och storleken på texten du valt.
Hare gött! :)
ojoj haters..
#6 Äh nej det är inte det som det handlar om, det folk skrivit är sanningen, handlar absolut inte om att hata.
Som bloggare bland annat måste man kunna ta kritik så länge det inte blir påhopp och rent av elakt.
Stor skillnad på haters och att påpeka att hon håller på med något olagligt. Det hade varit skillnad om hon hade länkat till källor där hon tagit texten ifrån.
oj är det olagligt och skriva om sex? Hahaha och jag dör av garv xD
#10 Du länkar inte till källorna och ger därför intryck till att texterna du har tagit är av dig. Det är olagligt.
Det är olagligt att dra över texten och trycka kopiera och sedan kopiera in det på din sida utan att skriva källorna som #11 skrev :)
Inte olagligt att skriva om sex och samlevnad med egna ord.
#10 Ingen har påstått att det är olagligt att skriva om sex. Läs om läs rätt.
nej jag tar lite och kollar. Men för det mesta skriver jag själv ;)
#14 Det räcker att du bara tar en mening, fortfarande olagligt. då måste du citera och länka till källan.
"Kaniner_bäst", hur gammal är du egentligen? Det som dem säger är sant, bara att inse istället för att ha en omogen attityd..
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Ser att du gjort inlägg i din blogg ang detta i denna tråden.
Inte speciellt moget, dessutom felaktig eftersom det inte är klagande, jiddrande osv utan ren fakta helt enkelt. Inte samma sak.
Samt att vissa meningar i inlägget är helkonstiga. Sedan påstår du återigen att folk hatar dig osv men det är inget härifrån denna tråden då ingen hatar dig här, något du hittat på eller från något annat ställe i så fall.
Dessutom tar du fortfarande bilder från nätet, vilket är olagligt om man inte har bildägarens tillstånd. Man får länka till bilderna i så fall.
Folk hatar inte dig och klagar inte bara för att de skriver ren fakta, hur det verkligen ligger till, man måste kunna ta kritik och diskussioner om om man bloggar,så länge det inte är påhopp osv.