Era klantigaste minnen
Haha alla har väl klantat till det ngn gång? På ett eller annat sätt😂 skriv gärna ner det här. Min värsta är nog när jag satt på min killkompis rygg och vi skulle göra en lek som hette kingout (ni vet säkert hur den går till). Och han skulle köra medans jag satt på 😂 Det kunde ju bara sluta påvert sätt.. Haha vi låg där hela högen av kompisar och garva😂😂😂 Men nu vill jag höra era!
Det var en övernattning. Klockan är runt 3:40. Vi är 4 killar. Jag ligger i en säng, och på golvet bredvid ligger två killar och sängen mittemot ligger den 4:e killen. Plötsligt ramlar jag ned på de två killarna. Då kommer den 4:e och hoppar på mig och de andra. Vi ligger i en "hög", och det skulle kunna misstolkas. Då stormar en av killarnas mamma in i rummet och säger: "Vad gör ni!? Det är sent och ni ska sova!" Det var så himla pinsamt, jag kunde knappt kolla på henne när vi åt frukost senare😂😂😂😂😂😂
Jag gör klantiga saker varje dag så det tillhör min vardag.
Börjar med detta:
För någon vecka sedan skulle jag träffa en kille för första gången och när det var dags att åka skulle jag bara ha i lite hårspray i håret, men duktig som jag är så sprayade jag hårspray rakt i ögat, därefter hade jag sjukt ont i ögat som också tårades hela tiden, så jag blev med andra ord sen till första träffen med den här killen, med ett rött öga dessutom. Bra jobbat.
Hahahahahaha underbar tråd, jag har gjort mycket klantigt i mina dar. En av mina favoritklantigheter finns faktiskt på film här: https://www.facebook.com/photo.php?v=386745454751795&set=vb.100002490305432&type=3&theater
Jag blev utmanad av min klass att åka ner för en isbacke och det slutade med en krasch :))) Man ser det inte så bra på filmen, men jag flyger in i trädet. Jag fick ett underbart blåmärke vill jag lova (bilden).
Sen gör jag ju klantiga saker varje dag :))
En klantig sak jag har gjort var på avslutningen på ett ridläger och vi leker hela havet stormar. Jag ska då hoppa av hästen och stannar den men glömmer att ta ur foten ur stigbygeln, och snurrar runt o hamnar under hästen.
Alltså lyckas jag hamna under magen på en häst som står STILLA inför drygt 100 pers hehe😂😃 både klantigt och pinsamt😊
Superrolig tråd, fortsätt skriva! ;)
Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)