Han fattar inte... I-landsproblem
Jag har ett… "Problem". Och några frågor. Jag behöver väl bara skriva av mig egentligen också. Min pappa älskar att ta upp att jag aldrig haft ett förhållande. Och nämner det för andra. Dessutom tror han att jag är homo (inget fel med det, men jag är inte det. Men som sagt, respekterar självklart att andra är det) vilket jag inte är, och älskar att nämna det för andra. Hur fan får man en pappa som ite tror en att faktiskt sluta prata om det? Någon som vart med om samma? Eller någon som kanske varit ensam i hela sitt liv? Eller är jag forever alone ensam haha? I-landsproblem, i know. Men ja… Kan tillägga att jag är 17. Känner mig oälskad och onormal. Hmm…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Skulle vela ge din pappa en rejäl nyårsspark därbak X(
Nästa gång din pappa tar upp homosaken i någons sällskap så frågar du honom om han är så jäkla osäker på sin egna läggning att han behöver säga att andra är det.
Och skit i honom. Det är ditt liv. Du ska inte behöva känna dig onormal. Det finns 7 miljarder människor på jorden, ordet "onormal" borde inte ens existera.
Jag hade nog faktiskt bett honom att hålla käften och sköta sig själv ärligt talat. 😟
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag är 25 år gammal, fyller faktiskt snart 26 och har aldrig haft ett riktigt förhållande. Jag är heterosexuell. Aldrig varit kär eller älskat någon och tror inte någon varit det i mig heller. Skit i vad din pappa tycker o skit i vad alla andra tycker. Många är så kära i kärleken och ingår i äktenskap till höger o vänster utan att tänka.
Blir man kär så blir man. Blir man de inte så blir man de inte svårare än så är de inte ;)