Inte festa på nyår
Kvällen blir inte som planerat och jag är inte alls sugen på att festa längre. Därför blir det en hemmakväll för min del, första gången på ett par år faktiskt.. Känns skumt, men jag kan väl inte vara den enda? Några fler här som
inte
ska festa ikväll? :)
Jag är alltid hemma på alla högtider. Så ensam är du inte. :p
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Nope inget festande, brukar inte göra det på nyårsafton.
Äta middag borta samt ta hand om djuren 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag satt hemma och umgicks med en huskamrat och vi gav varandra en high five när det nya året slog till. :D
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Sitter hemma med familjen i år, första gången på länge. Ensam är du inte! :)
Jag har inte förstått varför man ska festa och gör det inte längre så sitter hemma med sambon och hans pappa istället och det är mycket bättre än att festa!
Haha härligt att det är fler! Tycker det känns så krystat och tillgjort med nyår.. Man gör en så stor sak av någonting som aldrig blir som man tänkt sig ändå, hah :)
#6 Förstår dig, till exempel så det enda vi gör speciellt är att äta tacos och dricka varsin cider ungefär :) sitter i mina vanliga kläder och faktiskt inte ens något smink och bara tar det lugnt! Behöver inte vara krystat och tillgjort som många gör det men klart lite firande tycker jag och det kan man göra hemma!
Sitter ensam hemma i mjukisbyxor och kollar på Supernatural!
Brukar alltid åka iväg, har aldrig varit ensam på nyår så det tar emot lite men men. 😃
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Näh. Ska sova nu. :)
Jag och sambon blir bara hemma, iklädda mysbyxor 😃 Har precis sett på film och nu ska vi nörda framför varsin dator. Vid tolvslaget kommer vi gå runt med varsin katt i famnen och kika på fyrverkerierna genom fönstren (katterna tycker det är spännande). Livet på en pinne 😉
#10 Låter ju supermysigt! 😊
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#11 Det var det 😃
Har varit på fester de två senaste åren, så igår var jag i Sverige med familjen (är fortfarande här, åker hem imorgon) och åt en supergod middag: Oxfilé i gorgonzola med potatisgratäng och stekt sparris med havssalt. 😍 Vi gick över till min kusin och kollade på fyrverkerier och sedan skålade vi vid tolvslaget. Det var riktigt mysigt! :)
Nej orka festa, jag satt hos en vän och tog det lugnt. :)
Jag var på fest och hade roligt, fast jag var den enda som var nykter 🙂