Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 1339 ggr
[Budgies]
0

Envis Affisch

Hej, jag har världens snyggaste  affisch och det är så att jag VERKLIGEN vill sätta upp den. Problemet är att när jag fick den som en rulle om man säger så och när jag sätter upp den ramlar den bara ner och blir som en rulle! Hur ska jag få den platt?

Fridaaaa
1

Sätta fast den bättre 😉 Hur sätter du fast den nu?
Jag brukar sätta fast med häftstift eller nita fast, och då tar jag övre delen först, sedan rulle ut sakta och "platta" till, sedan samma nertill

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Budgies]
0

Jag har häftmassa, får inte andvända tejp eller nått som förstör väggen då jag brukar byta ställen på affischerna.

Jag testade att lägga tunga saker på den så att den blev platt i ca en timma men den blev som vaknligt efter något minut.

Tack iaf ;)

Fridaaaa
0

#2 Häftmassa är bra ibland, ibland inte 😛
Ok men all tejp förstår inte väggar, beror såklart på vad man har för tapet, om man har målat mm 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Reptile-Lovers
1

Häftmassa ger fettfläckar

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

[rumelle]
1

Häftmassa ger fulare fläckar på tapet än vad hålen från häftstift är. 
Om du vill prova med häftstift så tryck inte nålen genom affischen, utan utanför så att själva plattan liksom håller fast affischen mot väggen, så slipper du få hål i kanterna på den. Alternativt få den inramad och häng upp den som en tavla.

[Budgies]
0

Jaha okej tack. Men finns det något man kan andvända utan att förstöra något?

Hanna
0

Något liknande detta borde gå att köpa lite varsom. http://www.shopsign.se/shop/affischlister-175c1.html

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Budgies]
0

Okej tack, men jag ska nog andbända häftmassa :)

Min förstör aldrig och det är en jag haft i ett halvår  och det funkar perfekt ;)