Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: mode-och-skönhet
Läst 1670 ggr
elinkw
1

Hur ser ni ut på nyår?

Lägg jättegärna upp outfit/facelook bilder! Jätteroligt att kolla på, själv ska ja köra på en smoky eye, lockigt hår och en peplum klänning. Lägger givetvis upp bild sen innan jag drar ut!  

Så bomba mig med bilder, NU! 😃

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

nadilda
0

Ska lägga upp en bild när jag bytt om i eftermiddag Skrattar Ska ha svart långklänning med "fladdertyg", lockat hår med glitter i (tror jag) och sminkningen har jag inte bestämd mig hur jag gör medGlad

[MsHammer300]
3

jag ska vara tråkig som vanligt XD

Inaarah
1

Ska se om jag hinner ta en bild och ladda upp sedan, när jag är klar. :) Ska i alla fall ha på mig en tight spetsklänning i svart. Matchar med röda läppar, svart eyeliner och en silverskimrande ögonskugga. Vet inte riktigt hur jag gör med håret… Kanske lockar. Får se!

Retrieversaga
0

slänger nog upp en bild senare, men ska ha en "tight" knälång kjol och en svart läder skjorta. till detta blir det ett antal smycken och sminket blir antagligen det tråkiga, vanliga… eyliner osv. 

ska kanske ha lockar, får se.🙂

[Annet]
1

Ska bara vara hemma 🙂

nadilda
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fruktansvärt dålig bild, men ungefär så här ser jag ut 🙂 Klänningen är öppen bak i ryggen också och jag har svarta stilettklackar.

Jag håller ut klänningen lite. Valde att inte locka håret utan det fick bara vara. Min sminkning syns inte alls, men den är rätt så glittrig.🙂

Retrieversaga
4

Såhär ser jag ut : :)

mopsen12
6

Ska ha denna blus-saken med en grå kjol, mörkgrå tights, glittrigt spindel armband och svarta klackar gifen funkar ev inte. Då kan ni ta bort det här inlägget… ^^

[MikeW]
10

Uhm.. Ska nog vara naken.. ska jag lägga ut en bild ändå? .-.

Gaiezza
3

Såhär blir min facelook, vet dock inte om jag ska ha håret bakåt eller framåt?

Bacon, svaret är bacon. 

Nali
4

Såhär ser mitt hår ut ikväll :)

elinkw
0

Vad fina ni var allihopa! :D själv lyckades ja inte alls med att ta någon bild då det sket sig rejält med lösögonfransarna och min mascara gick sönder. Fick tvätta bort allt jävla limm och sminka om mig i ren panik haha!

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se