Bästa händelser 2013!
Nu går vi snart över till ett alldeles nytt år och då tycker jag att var och en ska fundera över de fina stunder man har haft det här året!
Skriv några rader om det bästa du har upplevt år 2013! Det kan vara vad som helst, så länge det betydde något för dig. Bilder är mer än välkomna! :)
Började i den bästa klassen ever och fått as bra nya vänner! Har blivit kär ^^
När jag fick träffa min bästa kompis som bor 3 timmar härifrån. Saknar dig, Melodie.
Portal Is Love, Portal Is Life.
Något jag kommer minnas från 2013 var att i början av året var jag till Indien för första gången. Jag är själv delvis indier och även om jag inte är mer än halvindier så kändes det som att jag fick se var jag är ifrån. Det är ändå en del av mig. Därför var detta min absoluta favorit händelse det här året. Sen har det hänt massor annat trevligt, men det här var lite extra speciellt. :)
När min youtubekanal började växa :)
Mitt år var rätt dåligt med tanke på "ändringar" i livet.. Men självklart har småsaker som gjort mig glad kommit in mellan alla "down hills", kan inte välja vad av de sakerna som varit bäst så jag skriver några stycken ^^
- Min vit rödögda dvärgvädur har under året fått 3st 95p med mig som ägare vilket betyder att han kan registreras som Svensk champion!
- Skaffade en hoppkanin som ledde till min första hopptävling!
- Skaffat en hel massa nya vänner inom fotograferingen.
- Var i Norge på klätterpark, bästa "nöjes" stället jag någonsin varit på.
- Tog studenten!!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Bästa som har hänt i år är att favoritidrottslaget har gått upp till högsta ligan, och dessutom gör bra ifrån sig där 🙂
I början av året så träffa jag en underbar kille och vi hade ett seriöst förhållande som höll i 4 mån men sen var vi bara vänner men är ihop igen. Vi har vart ihop i 2 månader den 2 januari och sammanlagt ett halvår 🙂❤️
När jag fick åka på ett efterlängtat ridläger helt själv. Kände ingen där men fick 12 kompisar på en vecka, en härlig grupp människor man kunde sitta hela kvällen med och skratta och prata, saknar dem! Ska dit igen i juni längtar som bara den, kommer få träffa dem!😇
Köpte min första kanin i somras(bild tagen av min bästa vän) :-)
Få en egen systemkamera en Nikon D3100 😃
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
#8 Så himla söt :D
När vi åkte till Teneriffa i en vecka (kom hem den 22/12 - jag och mina föräldrar), alla fina minnen jag har tillsammans med mina älskade djur, när jag kunde rida igen på American Curly hästar utan att bli allergisk :D (Är super allergisk mot hästar- mediciner hjälper inte) och alla fina minnen jag fått tillsammans med mina kära vänner; halloweenfirande, tjejkvällar med mera. :)
Ha en trevlig dag!
Joakim ❤️❤️
Jag blev faster i början av året, till en liten tös. Min enda brorsdotter, men sjunde syskonbarn. Det är lika kul varje gång jag får ett nytt syskonbarn, och det har varit väldigt roligt att få se henne växa upp under dessa månaderna - om några dagar fyller hon ett helt år! ❤️
Började skolan efter ett års paus igen, och föll som en sten för en grymt fin kille - som gillar mig tillbaka! ❤️ Dessutom fick jag två nya killkompisar i min nya klass som jag verkligen klickar med, och jag har tagit upp vänskapen med så många gamla vänner under året!
Min "förstörda" födelsedag. Eller ja, dagen innan jag fyllde år. Vi skulle fira mig då med min syster, hennes son och pojkvän. Så satte min syster värkar igång (ja, hon var gravid). Var ensam i typ fem timmar med våra hundar innan jag får nyheten med att min syster fött en liten flicka. Så nu är jag moster ännu en gång. December månad kommer bli hemskt i framtiden… den lilla flickan - Hailey - fyller år. Dagen efter hennes födelsedag fyller jag år. Min mamma fyller år 9 dagar senare och så jul…
#12 Vilket fint namn! Hailey. :) Superhäftigt! De bästa händelserna för mig var nog att jag fick mina tvillingar, se Justin Bieber live med min allra bästa vän, träffat nya vänner, varit på det underbaraste konfalägret, haft massa mysiga sommardagar med världens bästa människor, fått biljetter till Ellie Goulding nu i januari, fått biljetter till Avicii osvosv…har varit ett toppenår, hoppas att 2014 kan bli ännuuuu bättre!
we're always chasing that paradise
Oj! Det ska stå att jag fick mina tvillingkusiner hahah! Mobilen ändrade..
we're always chasing that paradise
Sen att skellefteå AIK tog sm-guld haha, det var den bästa händelsen i mitt liv utan överdrift :)))
Det bästa som hände mig detta året var när jag fick Molly. Min fina fina älskade flicka. Något annat jag inte glömmer var att åka till Iran och träffa min släkt. Jag älskar alla så otroligt mycket och det var så kul att se dem efter 4 år! Vill så gärna bo närmare, alla där gör mig så glad. ❤️
#13 Min syster ville ha ett internationellt namn, typ. Så det skulle bli Hailey och det blev en tjej och Zack om det blev en kille. ._.
En helt underbar bilresa från Malmö upp till treriksröset (där Sverige,Norge och Finland möts) och där uppe frågade jag om min flickvän ville ha en speciell ring ;) svaret blev ju självklart JA och det gjorde ju hela resan perfekt efter det så körde vi nästan hela vägen hem (22 timmar i sträck bakom ratten) :) hoppas alla andra haft det bra :)
Min pojkvän <3
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Såg mina heroes live :3
I can't drown my demons, they know how to swim.
Mysigt allt låter! Känns som att många av oss har haft ett hyfsat bra år! :)
Jag har fått vara med om många härliga fester, en helt sjukt kul festivalresa bl.a. Träffat massor med trevliga människor.
Men höjdpunkten kom i slutet av sommaren, när jag träffade min nuvarande pojkvän, sambo och mitt livs kärlek. Har redan en massa fina minnen med honom, och hoppas på en livstid med sådana framöver. ❤️
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)