Roliga minnen i bildform
Vad har ni för bilder från roliga minnen? Skriv vad bilden säger dig eller vilket minne den väcker. Vem/vad är på bilden?
Jag har en hel hög med bilder som får mig att minnas roliga tider, men den bilden jag väljer att lägga ut är en bild på mig och de flesta av mina närmsta vänner. Bilden visar verkligen hur vi var- knäppa och glada!
Längst fram är jag (looking sexy as usual… not), sen har vi Amanda, Elin, Jennifer och Teddy. Jag bodde på internat tillsammans med Elin och Jennifer och vi var väldigt nära vänner och delade allt. Amanda har jag känt sedan 5 års ålder, och vi har gått i skola tillsammans från förskolan tills vi tog studenten. Teddy är en kille som började i Amandas klass på gymnasiet. Dagen då bilden blev tagen hade vi haft en grillfest i min, Elin- och Jennifers lägenhet :)
Det här är en bild tagen på mig och en häst som jag red i bergen på Gran canaria år.. 2010?
DET var en häftig och lite läskig upplevelse, man red på stigar och stenar där det fanns branta fall alldeles bredvid, hela tiden trodde man att hästen skulle snubbla på nån av alla dessa stenar. Men det gick så bra så! Coolt var det. Och roligt.
Min mamma är fotografen.
Putt:)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
HAHAHAHAHA, FÖRLÅT ANNIKA <33333 Aka Dermot på iFokus.
Edit: Jag och Annika brukar fota när vi umgås, en gång glömde hon zooma ut.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Såhär gick jag genom byn en vacker sommardag på Hörby-marknad.
- Darren Criss
Hemma hos Annika, hehe…
- Darren Criss
Då och nu ;D
- Darren Criss
Åkte tåg med Schweiz ungdomslandslag, massa snygga pojkar överallt😂 Känner att jag spammar tråden lite mycket…
- Darren Criss