Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: hobby-och-fritid
Läst 820 ggr
[Budgies]
0

Vad att ha på dörren?

Hej, jag vill ha något på dörren. Förut hade jag små hundaffuscher som såg väldigt fint ut på dörren men när min syrra blev ur på mig så tog hon bort de och jag orkar inte sätta upp dem då det var ca 20 st och för att det itne blir så bra.

Vad ska jag ha på min dörr? Helst inga konstiga ideer som en lampa på dörren t.ex. :)

hahael
9

Säg åt henne att hon ska sätta upp dem åt dig. Det tycker jag hon är skyldig

Klart att laxen ska ha en jolle

[Budgies]
0

Hon kommer bara slarva med det.. #1

dermot
6

Jag har en mustasch på min dörr xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Flöffo
1

Namnskylt kanske? Krokar?🙂

//Flöffo

Moalinn
9

hade jag haft en dörr jag kunnat göra vad jag vill med, hade jag satt upp saker som inspirerar mig. Lite citat, bilder som väcker minnen och så vidare. Tänk vad underbart att gå upp på morgonen, se ett citat som lyser upp din vardag och du får ett leende på läpparna?

Beror kanske också på vilken sida av dörren? Inne i ditt rum eller ut mot huset?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Odd
8

#5 Har något liknande, fast motsatt 😂

Målade en clownansikte med texten "Smile" undertill på insidan av min dörr, är man tvungen att möta sin största rädsla varje gång man lämnar rummet finns det inget som kan skrämma en på andra sidan 😃

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[Budgies]
0

Ute mot huset #5

siaames
0

Justin Bieber affischer❤️

[Budgies]
0

#8 Jo, men det är så att jag samlar på att ha en hel vägg :/

KesoMonstret
0

Du kan ju få en stor tavla av mig. I bikini Naken

[MikeW]
2

Vad sägs som en spegel? Så varje gång du ska in/ut ur ditt rum så ser du hur otroligt vacker du är ;)