Hjälp! är hen seriös?
Ok, nu är det ju såhär att jag har fått ett meddelande från denna Mira K(Miranda) på kik om en förfrågan om att bli modell då hon håller på med foto och mode å skulle gärna vela fota mig, JAG FÅR PANIK!! vad fan ska jag göra.. Jag vet ju inte om denna "Mira K" är en seriös fotare eller en Pedofil som gömmer sig bakom ett fejkt namn. Har frågat om hemsida men hon säger att den ligger nere pga kabelbrand hos leverantören…hjälp
Bara blockera och fortsätt med ditt liv :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Vad är hennes/hans kik?
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#1 Jo, men det vore ju jättekul om det verkligen va någon seriös..🤔
#2 Mira K 😐
Det är ingen seriös.
Ingen seriös letar på kik.
Skulle vilja läxa upp den personen, men finns inget användarnamn som heter "Mira K" på kik.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
#5 ne, det är ju klart.. Underligt, då får man ju blocka vem det nu är
#5 prova med mirizzz 🙂
Fick precis samma kikmeddelande. Ja frågade om hen kunde hänvisa till någon hemsida/insta/fb osv och det svarade hen inte på. Så allt är bluff och inte det minsta seriöst! Var försiktig!
#9 Absolut! har blockat hen nu, det är ju läskigt att det finns personer som bara söker efter människor sådär, man blir riktigt arg!
#11 ja verkligen! Man kan ju råka riktigt illa ut! Bra att du blockade :)
#12 Jo, man undrar ju vad hen håller på med!, hoppas det inte är någon, speciellt yngre person som trodde på det och åkte dit 😕Nä fy!
Kanske borde anmälas elr nåt?:/ så att inte andra går på det menar jag
Men tänkte det där med "du får ta med dig vem du vill", säger en pedofil verkligen så? Så om man skulle säga då "Okej, kommer med min pappa"? :p
we're always chasing that paradise
#14 jo, man skulle nästan lura hen, så när hen tror att en liten flicka kommer så kommer istället t.ex polisen och inpekterar, tror att det skulle kunna behövas!
Är man seriös inom yrket letar man INTE på Kik.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag fick såda kik med blockade henne!
Så sjukt störande med sådana kik😡
Det är bra om ni som fått meddelanden anmäler detta, så att inte någon annan faller för det och råkar illa ut.
Fick också från "henne" lol xD Tror verkligen inte på det.
har alla ni skrivit i den tråden? isf är det ju därifrån :0 läskigt..
Sådär precis fick jag med!! likadant gå inte på det! när man börjar och fråga saker så ja frågar hon om man jag mötas upp osv…
Fick från samma, sa att jag fick ta med vem som helst. lol jag frågade om jag fick ta med min bror som vägde några kilon och det mesta är muskler. Han jobbar som polis btw, mjoo då vare inte så kul längre.
(ja jag ljög men tycker de är roligt att se hur dem tar de)
Klart att laxen ska ha en jolle
#24 haha!
Hahah fick också precis samma meddelande! Måste erkänna att jag inte trodde det var helt fejk först men sen när jag fick höra om "kabelbranden" och det.. nä haha :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡