Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1147 ggr
stinakkarlsson
0

Hudutslag...?

Alltså jag har i ca 4 år haft utslag på min hand(de syns inte alltid men), och under dessa 4 år har de bara blivit fler och fler och senast som idag så såg jag en till jag inte sett förut.. Jag har varit till olika läkare men ingen verkar ta det seriöst, vissa har sagt att det är mollusker och andra eksem.. Men jag vet själv om att tex mollusker har man bara max i 2 år och ofast på nedre delar av kroppen så som vid könsorgan osv, jag blir snart galen på att inte veta vad som sprider sig på min hand!! Någon som varit eller är i samma sits som mig då man inte vet hur man ska behandla något och varför de uppstår? Och varför jag skriver det här, det vet jag egentligen inte.. Kände bara att jag behövde "tala ut" om man säger så

Cazzos
0

Skulle du kunna lägga upp en bild?

Fota gärna i dagsljus 🙂

[Tilde]
0

Hur ser utslagen ut? Väldigt svårt att komma med idéer eller jämföra med sånt man haft själv utan att veta. 😛

truedobrevic
0

Jag hade mollusker när jag var 8-9 år, fick dricka penicillin så efter ett bra tag försvann dom. Hade dom på innersidan av låren så har nu ärr där, men som tur var är de inte så synliga :) Det kanske inte är till nån hjälp men du kan nog vara säker på att dom kommer försvinna i alla fall.

maay
0

Kilar dem? Är de röda prickar eller mer fläckaktiga? Är de vätskefyllda? Kan du lägga upp en bild? Mycket lättare att bedöma och komma med tips och idéer då :)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus