Klotterplank #37
Nytt plank igen! :)
Vad har alla för sig denna lördagskväll? Något kul planerat eller ska ni bara slappa hemma, kanske framför en film? ^^
Jag letar efter skräckfilmer, men kommer inte på någon bra.. Någon som kan tipsa om en läskig film? 😃
Ska bara ta det lugnt! 😃
Ladda inför sista praktikveckan som är nästa vecka. Ha mys med sambo och djuren 🙂
Skräckfilmer är bra, men har svårt att hitta några läskiga 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Har du sett The Conjuring? Hört att den ska vara obehaglig (Y)
Inga planer what so ever tyvärr :/
#2 Redan sett! Den var faktiskt riktigt bra, även om slutet blev något "för mycket" för min smak. 😛
Ska nog gå och lägga mig, inget att göra :/
Och jag måste verkligen lämna in min dator mot viruset :(
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Började jobba på Grand hotell idag igen kl 4. Kom hem för ca 20 minuter sen
My Little pony season 4. <3
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag kommer dö av pinsamthet om 3…2….1 DÖD
#9 I shall not [:
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OMG JAG DÖÖÖÖÖR. xD
Sitter och äter torr crunchy müsli som om de vore godis… mm gott!
Gick visst och blev singel idag.
Är från och med nu ledig :D
Bajs också. Vi börjar 09.10 idag och jag vaknade sju. 😛
//Flöffo
#15 jag börjar 9.00:))
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag har protesterat mot orättvisor på skolan idag. Alla ska får lika.^-^
Städar och gör fint innan jobbet. :) (y)
Yaay jag har 83 Guldmynt :D
#16 Okay. Vi hade ingen svenska idag så därför. Annars brukar vi bara börja nio på måndagar. 🙂
//Flöffo

#19 Jag har 531 guldmynt😃
#21 hahah lyckos xD

#22 Nej, inte direkt. Finns inget att göra med dom xD
#25 Jag tänkte göra det, men jag har tvångstankar när det kommer till siffror, så jag kände att jag skulle vara självisk istället för att få ångest 😂
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#26 hahah xP

#26 Det blir nog till att jag också samlar på mig guldmynt 😃
En gång listerlänning alltid listerlänning 😉
Ska baka något till franskan på onsdag.. Någon sorts tårta ska det bli iaf :))
Yaaaaaay!!! Brian griffin lever igen!!! :'D
skickade en vänförfrågan till tjejen jag träffade på spelningen i fredags, hon accepterade och nu har hon gått igenom alla mina awkward profilbilder jag haft. *går långsamt tillbaka* creep..
Någon som vet när snön kommer till Stockholm?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Guuud vad skönt med lov nuu! 😃
ni som vill skypa nu på jullovet skicka pm! :D har redan lagt till några stackare xD (jag e blyg så nt säkert att jag kmr ha kameran på ^^) skulle va kul om så många som möjligt ville så att alla här på tif kan lära känna varann bättre (4everalonenivå: 10000000)
hehe, skrev det här ifall ksk inte alla läser tråden skype, men ändå vill skypa elr jag vettefan vet inte ens vem jag pratar med just nu!?
Jösses vad jag älskar att vara volontär på ett katthem.🐱
Jag vill ha en pojkvän/flickvän. ;n;
#38 är du kär i någon då?
#39 jaa, det finns en kille i min paralellklass som jag är intresserad av, men han har redan en flickvän… ;n; *Forever alone face*
#40 surt:/
#41, jaa, men det finns en liten strimma av hopp… han sa till mig att han förmodligen kommer att göra slut med henne, då han känner att dom inte passar, plus, min mamma var med en dag i skolan, (av någon skum anledning är det tvång på att man måste ha med en förälder en gång per termin :P) och jag och killen jobbade tillsammans, och dagen efter sa mamma att killen såg ut att gilla mig…xD Men jon vet ju inget, hon var ju bara med några timmar. Det finns en tjej som jag tro är homosexuell/bisexuell, och hon går och taffsar på mig hela tiden. ;n; Hon typ klämmer mig på röven och en massa sånt. Om hon tycker om mig är det väl bara att SÄGA det, om hon vill vara ihop med mig så tycker väl jag att det är okej, för bortsätt från taffset är hon en väldigt fin tjej som jag har haft en bra kompis-relation med under terminen.
#42 usch vilken fulfisk så gör man inteD:
#43 Jag anmälde henne för sexuella trakasserier till hennes handledare. Hoppas att det slutar nu.
#44 bra:))
Jag satt och läste "Ondskan" på svenskalektionen, då vi hade prov, och jag blev klar ganska tidigt. Läraren bara stirrade på bokomslaget i flera minuter. Och en dag innan var vi på släktträff, och min faster blev skitsur och skällde ut min pappa för att han lät mig läsa en sådan våldsam bok. ._.
#46 vad handlar den om??
#46 läste den boken när jag var 11..
Olivia, kan du snälla ta bort dat mothafucking bild på mig när jag garvar från Facebook? ,_,
Fyller 17 idag, fick vara hemma ifrån praktiken som en liten present :D yes!! :)
#49 Grattis! :)
Idag är det en nervös dag….😞
ÄNTLIGEN INTERNET PÅ MIN IPAD!! Kan skriva med åäö nuuu
Fick reda på att jag har B i engelska idag! ^-^ Första terminen i sexan. :3
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP JÄVLA SKIT

Kommer ev bli utslängd från skolan för att dom inte gav mig hjälpen jag har rätt till när det behövdes utan erbjuder den NU när min hjärna redan har lagt av för vissa ämnen :))) mm jävligt kul….
#55 Översta ser den andra lite mer mahogny ut? Ah jag vet inte.
Åh, dejt igår typ. Min dejt tog med mig på ett mysigt litet evenemang med sin bror syster och kompis iaf. Vill ju träffa honom mer nu, fan då att behöva vänta tills nästa gång :p
#56 Haha va? mahogny?
.
Got a secret, can you keep it? Swearthis one you'll save! Better lock it in your pocket, taking this one to the grave. If I show you, then I knowyou wont tell what I said, case two can keep a secret if one of us is… dead…
Hoppas min klänning kommer imorgon, annars vet jag inte alls vad jag ska ha på mig på julafton! :S
#60 Why do you smile like you've been told a secret? Now you're telling lies, because you just want to keep it.
//Flöffo
#62 But Noone keeps a secret, No noone keeps a secret!
#63 Why when do our darkest deeds do we tell? They burn in our brains, become a living hell. Cause everybody tells. Everybody tells.
//Flöffo
#58 Jaha, ja! :)
Lite orolig att det ska se lila ut.. ser det lila ut så byter jag hårfärg snabbare än blixten.
Någon som räkna ut en sak snabbt? Jag är inte världens smartaste matteperson :(
Jag har 4000 kr, om jag tar bort 100kr. Hur mycket procent tog jag bort?
Känns inte som julafton imorgon. Ingen snö mm…
#66 De är väl bara att ta 100/4000? Eller är de fel?
#67 Känner likadant!
Hm, stör mig lite på att alla säger god jul idag, det är ju faktiskt imorgon man säger det. ;)
#69 Säger det hellre idag än inte alls, för imorgon lär inte jag sitta vid datorn. :p
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#70 Man har väl en mobil :)
#71 Jag vet inte med er andra, men jag tänker då inte vara osocial på julafton. xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#72 Tar en minut att skriva god jul ;)
Jag kommer vara inne hela dagen. Firar nästan inte Jul. 🤪
//Flöffo
MEN VAFAN??????? *Dör*
Assåååå varför svarar han inte… ;_;
//Flöffo
Satan vad tråkigt man kan ha.
Meh så blev den upp och ner .-.
// Anka
Hör nog inte till den här tråden men känns onödigt att göra en egen tråd om det så hoppas det är ok..
Men varför kan jag inte skriva Anonyma inlägg här på tonåring i fokus? :/
#80 Sajtvärden har tagit bort den funktionen dör folk missbrukade den :/
// Anka
#81 Aha.. Va synd :(
GOD JUL!
fick ett piano i julklapp, håller på att lära mig att spela servant of evil.
#84 Wii. Vad fint du spelar. 😃
Jag försöker lära mig trick and treat, kan bara en sida av tio nu, mitt mål är att kunna hela (alltså sjunga åsså också. Hehe.) fram till Halloween.. så det är ju tid kvar. 🙂
//Flöffo
#85 Tack! :D
Jag lär mig alla låtar jag spelar via synthesia videos, du kanske ska prova det om du inte redan har gjort det, trick and treat finns ju med. :D
Fick bara saker jag önskat mig stort sett, nöjd med julen! 🌺
#86 Menar du på YouTube? Jag har försökt där, men det går ganska fort på just den låten så jag kör på noter just nu. Hittar ingen bra tutorial heller som det fanns på Dark Woods Cirkus.🙂
//Flöffo
Försköktemig på att lära mig "Come Little Children" xD
#89 Åh, den är så sjukt bra! 😃
#90 Visst är den? :D Jag älskar låten, hoppas att jag en dag kanske kan spela hela!
Jag tog fram mitt gamla piano/keyboard idag. Försöker lära mig min favorit låt på piano! Canon in D :)
Varför kan inte jag få jobb?
behöver flytta hemifrån så jag slipper denna situation som uppstått nu.
HEJHOPP
#94 SNOPP
// Anka
#94 DU OCH JAG MOT NATTEN ÄNKÖ
#96 DONT U DARE SLEEP
// Anka
#97 IM WIDE AWAKE..LALALAL *DAT STUPID KATY PERRY SONG*
#98 OH OHOHO OH IM IN LOVE WITH JUDA-A-AS JUDAAS
// Anka
Min Samsung hamnade i havet på julafton så nu är jag tvungen att använda min gamla Sony Ericsson Walkman, älskas <3
Jag saknar telefoner som den här! Såna här gamla saker går aldrig sönder, har badat flera gånger med den i fickan, tappat den från en berg och dalbana och den har bara funkat bättre 😃 Inte massa trams har den heller, sms, samtal och musik är allt man behöver.
Det enda jag önskar att den hade är whatsapp och kik så jag kan snacka gratis med alla kompisar i andra länder.
Men, knappar… 😍 *klick klick klick* 😍
AHHHHH!!!!!! MAJSKOLV!!!!!
Kan inte somna.. Tänker på han hela tiden
#92 Den är fantastisk <3
Mellandagsreor<3
Är så kär! :)
#104 ska vi starta klubb? :D
#105 yes ^^
Finn 9 fel!
Dem bor på landet.
Du kan inte ta det ifrån de.
Om dem inte gör det.
Det ända man kan göra.
Enda sedan.
Jag fick ont i min enda.
Endå.
Han hade bara en enda.
Det ända jag vill.
Spring enda hem.
Han hade bara en ända.
Facit:
De bor på landet.
Du kan inte ta det ifrån dem.
Om de inte gör det.
Det enda man kan göra.
Ända sedan.
Jag fick ont i min ända.
Ändå.
Han hade bara en enda.
Det enda jag vill.
Spring ända hem.
Han hade bara en ända.
Saknar verklgien min släkt. Det är så jobbigt att ha alla från mammas sida bor i ett helt annat land, saknar dem så himla mycket,:((
#108 Vet hur det känns. Det är bara jag och min familj som bor i Sverige.. 😕
//Flöffo
#109 Ja, usch! Det är så tråkigt.. Jag har min pappas släkt här i sverige, men vi umgås inte jättemycket med dem. Min mammas släkt är verkligen underbara.. Och det är så fruktansvärt hemskt att lämna dem :'(
#110 😕
//Flöffo
Så en kille jag gillar jävligt mycket ska komma hit idag… Jag är så jävla nervös :0 vet inte vad vi ska prata om eller något, när vi snackar på internet så flörtar vi för det mesta.. Vad kan man prata om?! Hjälp mig x'( vi kommer säkert bara ligga i min säng och mysa, men det kan man ju inte göra i flera timmar.. This is so awkward :(
Ska åka tåg ensam för första gången i mitt liv imorgon….
Tänk om jag går till fel tåg?
Tänk om jag kliver på fel tåg?
Tänk om jag kliver på i fel ingång?
Tänk om jag kliver av på fel ställe?
Tänk om jag går fel när jag kommer fram?
Tänk om jag gör bort mig totalt?
Hur vet man vart tåget avgår?
Hur vet man vilken ingång man ska kliva in i tåget på?
Osv.
❤️
#113 Fråga människor om hjälp.
Jag åker tåg/buss nästan dagligen och frågar alla om när jag ska kliva av och vart jag ska gå. Vill du inte fråga medpassagerarna kan du fråga konduktören istället, de är där för att hjälpa dig, inte bara klippa biljetter.
Haha idag när jag skulle till gymmet åkte jag åt fel håll och hittade ett mycket bättre gym xD
#115 Känns så pinsamt att fråga bara, haha.
#116 Tur i oturen ;)
..Du får kolla.. Men rör du, dör du >:|
MIN!! >:[
#119 *Pet* still alive bitches.
// Anka
Daradaradadaderqhbaekfgbiygtkegr
//Flöffo
#120 oh no you didn't! I shall haunt you in your dreams O.O
Visste inte att det fanns en sådan här sajt. 😃 (Sökte på klotterplank, och detta kom fram. o.o)
jag just nu: sitter 4everalone på nyårsafton o stirrar på en skärm medans jag ser alla på facebook lägga ut videor o bilder när dom festar :P omg 4everalonenivå=1000000000000000000000000
#124 IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!
Hm.. jag överlevde båda tågresorna :)
Vem mer kommer på närcon vinter i februari? :D
Längesen man var inne här. :o
PJUM