Dethär med killar
Jag är verkligen sämst på sånt här. Jag har ingen aning om ifall han är intresserad av mig eller inte, ni kanske kan hjälpa?
Jag var med honom på nyår och i början var det lite stelt men det släppte och under kvällen hann vi med att kramas flera ggr, sitta tätt bredvid varandra i soffan och han höll armen om mig och typ drog hans hand på min arm. Vi höll också hand och han typ lekte med mina fingrar eller vad man ska säga. Han småretade mig lite på skoj och sånt. När vi kom hem vid halv fem på morgonen så kramade han mig och sedan har jag inte hört från honom förrän nu då han skrev till mig på kik, han gjorde även hjärtan. Tror ni att han är intresserad av mig? Jag har typ haft en crush på honom forever… eller ja, typ ett år.
Det låter som att han är intresserad, ja :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Låter intresserad, hände samma sak för mig på nyår ungefär men jag har inte samma tur som du, han jag var med vill "bara vara vän" (och ändå satt han tätt intill oftast, höll om mig och strök fingrarna mot min arm och lekte med mina fingrar) så var glad och ta varenda chans du får att vara med honom. :) lycka till, om det blir något.
Jag är kille och skulle nog kunna säga att han är intresserad :)
Tack så mycket för att ni svarade!
Vi har skrivit lite mer nu och ska träffas någon dag till veckan tror jag!
Hihi är sååå himla lycklig, kan inte sluta le❤️
#4 vad roligt, hoppas allt går som det ska, eller t.o.m bättre! :)
Älskar att läsa sånt här ;D