Pojkvän?
Nu kommer jag skriva en utav mina innersta hemligheter, så lite snälla ;).
Jag längtar så sjuuukt mycket efter ett förhållande! Men jag har väldigt svårt att ta kontakt med killar. Jag har inga killkompisar, och så fort jag ska prata med en så blir jag lite nervig. Jag vet inte varför, men jag kan inte prata riktigt med killar! Men jag längtar så sjukt mycket efter någon som älskar mig, och som jag kan älska tillbaka! Detta är något jag tänker på varje gång jag ser ett par, det e väldigt jobbigt…
…
Jag är lika, kan verkligen inte prata med killar, speciellt inte första gången jag träffar någon.. jag blir nervös och blyg så det blir väldigt svårt att få fram ett par meningar ens.
Men efter att ha träffat samma kille några gånger så släpper det nästan helt. :)
Jag kan knappt prata med några nya människor i huvudtaget, speciellt inte snygga killar såklart! 🙂
Men det löser sig på något vis! Du kommer hitta någon som kommer älska dig ändå 😉
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Känner igen mig! Var så innan jag hade ett förhållande för första gången. Kunde verkligen inte prata med killar men har några killkompisar som jag har känt sen liten.
Idag så kan jag prata med killar men jag kommer alltid att vara blyg! 😉
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
jag tog inte heller kontakt med killar förut. Men i somras när jag tog studenten hände något. Jag träffa några killar via badoo och träffa även min pojkvän via den sidan. Jag märkte inte av själv att jag förändrades, men mina kompisar kommenterade det mycket och då fick man tänka efter :P
Men badoo är väl inte den bästa sidan heller egentligen. Nu hade väl jag rätt tur som hittade en partner. vi har hållit ihop nu i två månader :P
Men jag lovar att det där löser sig! det här fixar ni tjejer ;D Jag gick från blyg till att jag nu inte har några problem alls att prata med andra👍
Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker medarbetare cockerspaniel ifokus