Förhållanden
Eftersom det så ofta skrivs om förhållanden här, kan man ju passa på att fråga hur länge era förhållanden har hållt? 🙂
Sattsar ni på långa förhållanden, eller korta? Hur länge har ni varit tillsammans som längst?
Jag har i februari varit med min pojkvän i 3år, och jag tänker inte släppa honom än ❤️ (är 18)
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Längsta är nu: 6 år och 4 månader.
Med mitt ex: Sammanlagt 9 månader.
Satsar självklart på långa förhållande 🙂
Vi är förlovade och bor ihop, jag är 23, han 24 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det höll i 4 år och typ 4 månader, sen fick jag nog pga många anledningar men främst pga hans pälsdjursallergi, svartsjuka och sura miner. Gjorde slut i December.
Jag satsar givetvis på långa förhållanden, tycker det är onödigt med korta.. man vill ju bli tillsammans för att man vill leva sitt liv med den andra personen, inte bara dela några månader med personen..?
Jag letar däremot inte förhållande nu riktigt för jag känner att jag verkligen inte orkar med att höra att jag bara duger som vän så fort jag träffat någon på riktigt.
2 år och 4 månader, and counting (y) :)
7 månader idag, mitt längsta och typ första so far och hoppas på fler månader. Men får se hur det blir när jag slutar gymnasiet och han har ett år kvar.
Blir ju svårt kanske o hålla ihop om vi har olika liv, men förhoppningsvis ska det gå bra.
Vi är båda 18, men han har gått om ett år och har därför ett år kvar på gymansiet :)
Medarbetare på bildredigering! :)
Lite mer än ett år, och det ska förhoppningsvis bli många fler! Är riktigt förälskad i min pojkvän. Han är allt jag kan drömma om!
Jag har bara haft ett förhållande och till sommaren har vi varit tillsammans i tio år. :)
Firar 3 år med min sambo i maj ❤️🙂
Satsar självklart på långa förhållanden 😉
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Jag och kudden har hållit ihop i 3 år nu. Still standing strong
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vi har varit tillsammans i 12 månader, imorgon 13 månader 🙂
Satsar på långa förhållanden. Jag och min nuvarande har 2 månader den 17 Januari. Och med mitt ex hade jag 7 månader. De var även mitt längsta förhållande.
I april har jag och sambon varit tillsammans i 2 år. Vi flyttade ihop i juni förra året och jag satsar på ett långt förhållande! Vi var bästa vänner i ett år innan vi blev tillsammans och jag har aldrig varit lyckligare 🙂 Jag är 18 och han är 20. Detta är även bådas längsta förhållande.
Blir så glad av att läsa om allas förhållanden ^^
Sajtvärd SydKorea Ifokus
1 vecka o 2 dagar o hoppas på mååånga fler veckor, månader och år 😃 förra varade bara i 6 dagar 😐 har haft otur med killar men hoppas på tur nu iaf..
Av mina tidigare förhållanden varade det längsta i 5 månader. Alltså inte speciellt länge.
Men den relation jag är i nu är det annorlunda med. Vi har varit tillsammans i ca 4 månader och tiden har sprungit iväg. Han betyder otroligt mycket för mig och jag vill verkligen att det ska bli vi. På riktigt. (Giftermål, barn och allt det då) Vill inte ha någon annan. Men allt får ta den tid det tar haha, vi är fortfarande unga :)
Jag är 18 snart 19 och han är 23 :)
5 år med min kille, och fler hade det blivit om jag inte upptäckt att det är tjejer jag vill ha.
Vår "anniversary" är den 10:e juni, så nu har vi varit tillsammans i nästan exakt 2 år och 7 månader.
Vi bor ihop, har djur ihop och har nu skaffat parhus tillsammans, så det är definitivt inget "vi får se vad som händer"-förhållande. Vi planerar vår framtid ihop, men tar det såklart lite som det kommer eftersom vi fortfarande är så unga. 🙂 Den dagen vi gifter oss vill jag i alla fall ska vara den 10:e juni tror jag, så vi kan minnas det datumet forever and ever.
Jag är 22 och han 23 (1 och år 3 månader äldre).
Fem år, sex månader och tretton dagar får jag det till!
Så, långa förhållanden. Vi har bott ihop i 1½ år ungefär och gifte oss i somras. Jag är strax 21 och han är 24.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag blev singel i höstas, efter ett långt förhållande. Ärligt talat vet jag inte riktigt hur länge vi var tillsammans, för vi hade några pauser. Det jag däremot vet är att vi levde som ett par i fem år - men vi var inte tillsammans alla fem år.
Vi blev tillsammans höstterminen i ettan, och höstterminen i trean tog det slut, 2011 - 2013. Jag orkar inte ens räkna på det, men ungefär tre år typ.
Det är mitt längsta förhållande, men jag hoppas såklart på längre i framtiden.