Sjukaste ni gjort på fyllan
Kom igen, bomba med historier på det sjukaste ni har gjort på fyllan!
Det sjukaste jag gjorde var på senaste festen jag var på. Jag fylletatuerade mig, som tur var gjorde jag det under fötterna så det kommer att slitas bort.
En av tjejerna på festen tatuerade in "ditt namn" på sin ena skinka. Tanken var att hon skulle tatuera in en stoppskylt och "vänd om" på andra skinkan, men "tatueraren" (inte den som ägde tatueringsgrejerna egentligen som tatuerade…) orkade inte. Dessutom tatuerade hon handflatan och under tårna också. Kan tänka mig att hon var ganska glad över att hon inte tatuerade underlivet och resten av skinkan som det var tänkt. 

En annan skum fylla upplevde mina kompisar, jag var tack och lov inte med. De moonade för securitas, sprang över en kohage för att inte åka fast hos securitas. De var dock väldigt fulla när det hela inträffade, och ena tjejen (hon som tatuerade röven) tappade sina skor i hagen samt landade med ansiktet i koskit. Inte hennes roligaste fest precis.
En annan fylla rullade samma tjej som tatuerade röven (ja, hon gör mycket kul på fyllan) ned för en liten backe och landade med ansiktet rakt i en vattenpöl. 
Inget, aldrig varit full, vilket jag är stolt över 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Men gud xD Väldigt många seriösa tatuerare vägrar tatuera under fötter och på handflator just för hudkvalitén där.. Verkar som ni hittade en villig.
Skulle aldrig få för mig att skaffa en tatuering på fyllan dock, men det är väl mest för jag inte vill ha någon tatuering alls, haha.
Jag dricker mig aldrig sinnessjukt berusad. Jag blir "tipsy", lite över det och det räcker. Har aldrig druckit så mycket att jag har spytt, somnat, eller börjat prata sluddrigt. Därför har jag inga galna fyllehistorier.
Kan dock berätta att förra nyåret när jag firade med sambon och hans bästa vänner så utbröt ett vispgräddekrig. Minns inte hur det startade, men allas kläder och hela lägenheten blev väldigt gräddiga. xD Sen tyckte en kille vid namn Steffen att det var en superbra idé att använda frysta chicken nuggets som isbitar…
Vet inte om jag får skriva eftersom jag är minderårig…? 
#4 Det är ju inte olagligt att vara/ha varit full, utan det olagliga är innehav av alkohol (samt att ge alkohol till minderåriga eller att dricka på offentliga platser) och du sitter väl inte med en öppnad flaska i handen just nu? ;) Så skriv på du!
#5 Hehe nej inte direkt
Men tänkte om det kanske var mot sajtreglerna eller så 
Ja, jag har inte ens gjort så konstiga saker egentligen… En gång smetade jag in såna där chokladtoppar med någon vit fyllning i hela ansiktet på min kompis och sen blev det matkrig. Samma gång så lagade jag mat, pasta och stekte bacon och pastan var alldeles stenhård och baconen hade legat på golvet eftersom det stänkte fett på min hand och jag ryckte till så dem ramlade ur stekpannan, sen saltade jag dem dessutom… 
Gjorde även en delikatess till mig och mina kompisar utav tacochips med tonfisk på (öppnade dessutom tonfiskburken med en gaffel) och sen hällde jag på lite fiskolja och hallonsylt, till efterrätt gjorde jag blåbär med pärlsocker som jag lade i hamburgerbröd. Det är så kul att leka kock och alla tyckte det var jättegott! 
En gång hade jag med min hund till stranden och fick för mig att bada (det var i början av maj) och drog av mig kläderna och sprang i vattnet i string och bh, (tänkte inte på att min killkompisar satt en bit upp och grillade) sen sprang jag och hunden runt och jagade gäss på stranden, det var hur kul som helst. 
Hur som helst så dricker jag inte längre, kanske ibland med min kompis men då är det bara lite och då är vi alltid hemma, och jag kommer nog aldrig mer dricka som jag gjorde förut. Det har hänt en hel del dåliga saker i samband med det, och dessutom har jag utvecklat social fobi… 
#6 Usch, du låter inte som en speciellt bra fyllekock!
Men jag tycker det är bra att avstå från alkohol, eller att i alla fall inte dricka just för att bli full. Har aldrig själv druckit i det syftet. Det jag dricker ska SMAKA GOTT, det är huvudsaken. Skulle aldrig få för mig att ta shots av något äckligt. 
Starkt gjort av er som avstår från alkohol! Jag vet hur det är med grupptryck i tonåren. Jag förlorade själv ett gäng vänner för jag inte ville supa på högstadiet, men ångrar det inte en sekund. :)
#7 Hehe nej usch.. Men just då tyckte jag att jag var genialisk och att jag borde öppna resturang.. 
Nej jag tycker faktiskt att man kan ha kul utan alkohol, speciellt med sin bästa kompis. Bara att spela lite kortspel och vara uppe hela natten så kan man inte sluta skratta.
Och om vi väl dricker något så är det oftast bara varsin cider från mataffären, det är så gott 
Jag har slutat dricka helt :)
Jag har bara supit några gånger, har dock inte gjort något roligt eller så när jag har varit full.
Eller ok, en gång kanske.. Jag gick ut med två tjejer och drack, kommer inte ihåg så mycket av kvällen, kommer ihåg att vi gick in på mc donalds och i dörröpningen så skrek jag till tjejerna att skynda sig..
Och jag vet inte hur fast vi gick otroligt långt. Och jag menar LÅNGT.
Vi gick säkert i flera timmar.
Vi kom fram till ena tjejens ex. Det som var konstigt med det var att jag var så full att jag tog på hennes bröst före vi kom dit.
Spyr nästan bara av tanken att jag tog på hennes bröst 
Vi lekte snurra flaskan och så skulle jag kyssa en utav tjejerna och hon helt allvarligt tryckte in sin tunga så jävla långt och hårt att jag höll på att spy.
Fick putta iväg henne.
Och det värsta med allting är att jag hade varit ihop med båda dom tjejerna. Dom var alltså mina ex.
Jag gjorde mer saker fast måste sluta skriva och tänka på detta nu, kommer helt serriöst spy xS
Haha har gjort en hel del galna grejer…… Suck :d
Men har en gång råkat käka en rå hamburgare på fyllan, insåg det först när jag vaknade nån timme senare och spydde. Då tittade jag på det lilla som var kvar av hamburgaren, och den var helt rå. Ingenaning vad jag hållit på med då!
Sen en gång, vars jag inte minns så mycket av kvällen, så vaknade jag upp i mitt eget badkar, med mitt täcke! Vaknade av att min kusin kom in som hade sovit hos mig, och herregud vad hon skrattade… Minns inte hur jag hamnade där men där var jag iallafall haha!
Resten ska jag nog inte gå in på haha, är alldeles för mycket och alldeles för galet.. 
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Har aldrig varit full och tänker aldrig bli :333
#11 *Tummen upp!* 

#12 hihi Frida vi är awesome :D ❤
#13 Aaa! 

Oj, myyycket skit xd typ i 9:an hade vi 94or upp till 90or fest typ varje helg vid en sjö, och där hände det grejer (första gångerna man blev riktigt ordentligt full) ;) vilka minnen… En gång var jag på väg att ha sex med min pojkvän på bordet framför alla som satt där, som tur va hann jag inte innan en killkompis stoppade mig, men vi låg där ett tag och höll på.. Herregud, kommer på massor av störda grejer …
Det sjukaste jag någonsin har gjort på en fylla? Jag har sugit av pappas vän. Det var riktigt skum, vet inte ens varför det hände. Vi har aldrig snackat om igen…
#blame #it #on #the #alcohol
#16 hahaha fan va skön! Sånt man ångrar… ;) Lägger till: hur stor var åldersskillnaden? ;)
Aldrig druckit då jag tycker att det smakar skit, finns så mycket godare saker att dricka och jag förstår inte vitsen med att dricka "bara för att". 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Alkohol är bara onödigt
#18 SAFT <3
#17 10-11 år. Inte alls så farligt. Fast det är en sak man kommer ihåg hela livet 
#20 inte så farligt då ju! Men hur hände det??
#21 "Vem kan dricka mest?", så började det. Sen vet jag inte riktigt hur det gick till. Vi känner varandra och umgås gansa ofta. Jag har lärt mig en sa, alcohol IZZ BAD!!!!!
Blivit nykter :/
Drack hemma och ramlade nästan ner från toaletten, och när jag skulle lägga mig och vila i min säng så rullade jag in med pannan och armbågen i väggen. 
Senast igår sov jag hemma hos en kille, sedan började vi låtsas bråka typ och jag och la mig i "soffan" bara att det stod i fåtölj i soffan av någon anledning. Hur som så kröp jag upp där och somnade, vaknade dock i sängen och hur jag kom dit har jag ingen aning om :D
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gör på fyllan, får mest höra massa roliga historier om mig själv från mina vänner. Dumma grejer också såklart.
Fyllesms borde jag vinna pris på, varje morgon efter jag druckit ligger jag och läser fina kärleksförklaringar till allt och alla, eller saker som är helt oläsliga. Ganska kul, men också väldigt pinsamt vissa gånger :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Första gången jag drack var sista dagen jag och några skulle vara på vårat behandlingshem, som ett hejdå.
Jag såg mina vänner bli fulla en efter en utan att jag kände något. Vad gjorde jag? Jo medans dem var ute och rökte drack jag upp resten av den 40% iga vodkan dem hade, och det var typ halva.
Dom andra blev rysligt arga på mig när dem kom tillbaka, så jag ställde mig upp för att gå till mitt rum istället, och då kändes det plötsligt som en bättre idé att gå ut. Klockan var 1 på natten och behandlingshemmet ligger mitt i skogen, med endast ett litet samhälle som kallas "Buskhyttan" i närheten, ca en kilometer därifrån.
Jag går ner för den branta backen dit och plötsligt får jag ett sådant härligt glädjerus, så jag börjar hoppa, för det känns som om jag kan flyga. Jag trampar snett och trillar ihop i slutet av backen, och där blir jag liggande i en timme.
Hon som köpt drickan går förbi mig med sin vän och dem säger bara kort "Där ligger du." och går sedan vidare.
Jag blir skitledsen och går sedan en kilometer till buskhyttan, där jag flera gånger gömmer mig i buskarna när bilar åker förbi så inte personalen ska hitta mig (dem var ju ute och letade, och om dem såg att jag var full så skulle vi alla ligga illa till.) Jag klättrar sedan upp i en gammal ek på en åker och somnar där. Påpekar även att jag kissat ungefär 5 gånger, och att 2 av dem gångerna var uppe i eken.
När jag vaknar börjar jag vingla hemåt, det är morgon och helt tyst överallt. När jag kommer ut ur det lilla samhället så hör jag några skrika mitt namn. Jag går ner på alla fyra mitt på vägen och smyger som en varg till närmaste buske. sitter sedan där i 20 minuter och granskar mina vänner (ca 6 st) när dem leter förbrilt efter mig. Jag var yngst och dem visste att jag aldrig druckit, samt att jag är en väldigt impulsiv/fyndig person som lätt kunnat GÅ hela vägen till Norrköping om hon ville.
Det skummaste var att dem hade en bil som jag aldrig sett förut.
Jag mötte upp dem tillslut, och dem berättade att den okända killen som var där var där för att han kört dit mer dricka åt dem. Vi stod på den lilla vägen som ledde till Båktorp, alla med varsin dricka i handen, och precis då kom personalen åkandes..
Alla sprang åt olika håll, ölflaskor kastades i diken och killen med bilen åkte raskt ut och bort.
Dagen efter åkte vi till Grönalund och alla hade världens baksmälla, samt att jag blev riktigt alcoholförgiftad mitt på dagen, mådde piss och en av personalen fick köpa dricka åt mig och sitta med mig medans jag kräktes.
"Du visar tecken på förgifting" sa han bara, och jag visste exakt varför.
Samt förra gången jag drack hände en rolig sak, jag dricker alltid snabbt och mycket, vilket resulterar i väldigt mycket kräkandes. Men jag och mina tvä bästa vänner var i alla fall på mitt rum, dem satt i soffan och höll på att bli fulla och jag låg i min säng och lullade runt. Dem vände sig om och kollade till mig, och sedan vände dem sig tillbaka mot tv;n. Efter ca 5 sekunder vände min ena bästis sig om igen, och där låg jag helt plötsligt byxlös och jätteglad. VI hittade inte dem där byxorna förens nästa morgon, och mysteriet till hur dem kom av är fortfarande olöst.
#26 vad för behandlingshem?
Jag dricker inte.
Däremot har jag (bokstavligen) blivit hög på mig själv ibland om kvällarna/nätterna. Jag behöver inte alkohol dvs.
Cola och saft. <3
Men fyllehistorier kan alltid vara kul att höra. c:
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#28 samma här O.o
Hm, jadu.. Nog har man ju gjort en del roliga och sjuka grejer, men också många störda grejer.. Ångrar ju inte direkt nånting, men hade nog kanske ändrat vissa saker om jag fått chansen haha 😛
För några år sen skulle jag bli ivägskickad från Kiruna, morsan svek och vi funkade verkligen inte tsm då. Så natten innan jag blev ivägskickad så drog jag och nåra till dit på natten och krossade hennes rutor, glasflaskorna var fyllda med ruttna ägg också så att soffor och säng skulle bli skadade haha.
En annan gång när jag hade min första riktiga fylla typ, så kom jag & en kompis på att vi skulle ta en cigg mitt inne på statoil. Trodde ju att vi var heelt osynliga också..
Hade druckit aalldeles för mycket och det hade dessutom tagit slut mellan mig och mitt ex så var ganska förstörd. Tänkte att jag skulle skita i allt, sprang och letade nåt högt ställe att hoppa ifrån men min kompis såg mig och sprang mot mig & skrek. Så då hoppade jag bara från första närmsta ställe jag hittade, slutade med hjärnskakning och spricka i hälen haha, verkligen en fail..
Dessutom fick min andra kompis för sig att jag var gravid, för en på akuten sa att jag hade en cysta på äggstockarna (hade röntgats), men hon uppfattade det som att hon sa en "syster", och såg helt chockad ut ett tag innan hon fattade att hon hört fel haha!
Sen har man ju haft fyllesex på en hel del skumma ställen, men skämmigaste måste varit i ett pyttelitet tält där min kompis och en kille också låg och skulle sova. Trodde ju att vi var såå tysta och osynliga, men tydligen inte xd Haha hoff!
Sen finns det väl en del andra grejer också, men det behåller jag för mig själv haha! What happens when you're drunk should stay there..
Klättra över ett 2-3m högt staket till en vattenpark när jag var dretfull och har ingen aning om hur jag faktiskt klarade ta mig upp för staketet o.O badade sen i en pool fylld med regnvatten. Jag och min kompis pratade sen om enhörningar och pingviner. Snodde också en 3 hjuling och lyckades ramla. Min kompis piercade mig även xD Allt detta på en kväll pga en whiskeyflaska xD
Har hittat på många roliga saker på fyllan, bland annat fick jag för mig att bada på vintern. Tog av mig mjukisbyxorna för att de inte skulle bli blöta och sedan hoppade jag i med dem i handen, där flödade IQ :p
Ett antal mobiler hat badat också och en massa annat skumt brukar jag lyckas med men de värsta va väl min fylletattuering på magen :p
Nu när jag kommer på det så vet jag en som bestämde sig att hoppa mellan träd mitt i Gbg under fyllan och det skulle gått förvånansvärt lyckat faktiskt.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#30 Jo, du var helt osynlig i tältet… Jag lovar……….
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
#2 måste berömma dig! Har själv aldrig ens smakat sprit! P:
Jag gör konstiga saker hela tiden, behöver inte alkohol för det :p hihi.
Okej, nu är ni alltså beredda på att läsa om några riktigt sjuka fylle-upplevelse jag har befunnit mig i? Detta är också en av anledningarna till varför jag slutade att dricka alkohol:
När jag får i mig alkohol så blir jag apatisk, saknar moral och blir en levande GG Allin. Jag slåss, spyr och skiter över människor, enbart för att provocera och äckla individer.
När en kompis till mig fyllde 20 år, så ville han ha ett lämpligt ställe att fira sin födelsedag på. Så vi samlade ihop oss, ca 50 personer under hela kvällen, i min lilla etta som jag bodde i då. Några av oss spelade öl-spelet och ni som har spelet det tidigare vet vad som väntar vinnaren. Jag vann hela rubbet och det slutade med att jag kaskad-spydde över mig själv och halva befolkningen. Då kom en av killkompisarna fram till mig och började hångla upp mig, med spyan i halsen. Han klädde av mig kläderna och sedan blev det en jäkla fight på vardagsrums golvet. Mellan fighterna så kysste vi varandra och as garvade, för att sedan spotta blod över varandra!
Den kvällen fick vi fly fort från lägenheten, för polisen hade fått in ett telefonsamtal från grannarna!
Idag har jag varit alkohol-fri i snart 3 år. Så det är en period jag vuxit ifrån :P
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Har aldrig druckit i syfte att bli full, eller hur man ska säga… :) när jag dricker så gör jag det för att det är gott.
Oj, har lyckats göra många sjuka/roliga saker på fyllan.
Sist jag drack(va ett par månader sen) så va jag och pojkvännen hos några kompisar. Min o pojkvännens barndomsvän har som en vana att alla ska ta tequila och mintu. Jag var mest med pojkvännens bästa vän och fråga alltid varför jag inte åt upp blåbärna från bålen, i själva verket var det svarta vinbär vilket jag påpeka varje gång.
Slutade med att min pojkvän råka slå till min arm så jag tappar ett halvt glas med svartavinbär o bål på golvet, vi försöker snabbt torka upp det, sluta med att jag och hans bästa vän låg på golvet o gapskratta i över 20 min.
En gång mötte vi några killar på stan som hängde med o festa hemma hos en kompis, när de gick så knackar det på dörren några timmar senare där den ena killen tjatade om att få skjuts till oss igen haha. Dagen därpå ringer han sin mamma o frågar om hon kunde hämta honom, han hade ingen aning om var han va, hade aldrig vart i den staden vi va i haha!
En gång klättra vi ut på taket o satt där o drack.
De mest sjukaste sakerna glömmer jag tyvär bort. Vissa saker vill man inte ens veta haha.
#38 Är som du, Jessica. Skulle aldrig dricka något äckligt bara i syfte att bli full!d
#40 Nej det är ju inte ens kul att dricka nåt äckligt bara för att bli full liksom🤔 hellre dricka gott, och må gott! ;)
Min sjukaste var i somras då mina föräldrar och småsyskon drog till landet under en helg. Jag och mina 7 andra vänner bestämde oss för att ha fest hos mig (även fast regel nr. 1 är att ALDRIG ha fest hos sig själv!)
Drygt 60 personer kom och det blev kaos. vid 1 tiden på natten var jag aningen för full och borstade tänderna mitt bland alla personer😃 sedan skulle jag gå till mitt rum men träffade på en tjej med ovanligt stora bröst påvägen. Vi snackade i kanske 2 minuter innan jag tog henne i handen och ledde in henne till mitt rum. Där tog jag min gitarr och lyckades, full som fan sjunga Every rose has it's thorn av Poison för henne. Hon drog av mig kläderna, fick en avsugning och somnade. Vaknade av att en snubbe jag inte kände knackade på mitt fönster. Klockan var då 5 på morgonen och alla hade dragit förutom en Iranier som låg under min soffa. Jag frågade om han skulle med men han kunde ingen svenska typ hahaa😂
Så jag drog ut, glömde låsa dörren och killen sa att vi skulle till skogen. Jag var fortfarande aningen berusad vid det här laget så jag följde efter. När vi kom till skogen såg vi att polisen gick med hundar och letade efter nått (det visade sig vara några av festgästerna som var borta haha) då lade vi oss ner i jävligt höga ormbunkar och väntade där. Allt väntande gjorde så jag somnade och jag vaknade sen kl 11 på morgonen av att solen värmde och att det luktade gott av skogen. Lyckad fest
Kommit hem utan skor. Det tyckte jag var duktigt gjort.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
1. Första gången jag drack. Jag blev en aning berusad och hade då för någon dag sedan gått på en kurs i poledance, vilket jag tyckte var jättekul och ville fortsätta. Jag skulle visa upp det för mina polare men vi hade ingen stång. Jag sade att vi inte behövde det och att jag lätt kunde få till det med luften. Så jag påbörjade dansen, svängde runt framför min låtsasstång och skulle snart lyfta upp på den (hur jag hade tänkt att det skulle fungera vet jag inte), plötsligt trampar jag fel och flyger in i spisen. På luckan (vi gjorde det i ett kök). Och där blir jag liggandes tills någon hjälpte mig upp.
Haha, oj. Det sjukaste jag gjort vill jag nog helst inte dela med mig av här. Inte för att det egentligen är så farligt, känns mest för personligt… hehe. Det är dock något jag får höra från en del av mina vänner titt som tätt, fastän det är ett bra tag sedan nu. Önskar de kunde släppa det, men det verkar inte riktigt så. 😛
De sjukaste var nog när jag var på en fest, vi drog ut några stycken o sen somnade jag i ett dike..vaknade typ kl 5 av att postbilen har stannat o brevbäraren står och väcker mig och sen frågar hon om numret och ringde min mamma som kom och hämtade mig hahahahah..
Sen har man väl hånglat med/hållt på med massa man aldrig skulle tänka tanken att hålla på med annars och sjungit o dansat konstigt osvosv xd
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Frågade min pojkväns kompis om jag fick ha sex med honom… Rikitigt pinsamt. Spydde ner hela toaletten, minns INGET sedan den kvällen :( Kommer nog aldrig dricka mig full igen, haha
Jag har bara druckit en gång, en kompis mamma söp mig under bordet på en 18-års fest… Men det hände väl inte så mycket, kissade typ 5 gånger på en timme, blev riktigt varm, flirta med min kompis storebror (vars flickvän är en gammal klass"kompis" till mig…) och tyckte att allt var roligt, samt så var jag inte längre blyg…
När jag gick och la mig såg jag stjärnor i taket och rummet snurrade. Lyckades inte få av mina strumpbyxor heller.
# En gång hade jag köpt fryst nötblod/koblod/blod från ko i charken i affären. Dagen innan jag skulle använda det lade jag fram det (antingen framme eller i kylen, kommer inte ihåg). Samma kväll, alltså dagen innan jag egentligen skulle använda blodet, drack jag en massa alkohol och pratade med kompisar. Jag kommer inte ihåg ämnet, men helt plötsligt reser jag mig. Går fram till där koblodet står, halvtinat. Öppnar burken för att sedan stoppa ner handen och äta blodet som det var! Fy ***! Jag minns att jag tyckte att blodet var rätt okej, så jag slickade i mig lite.
första gången för mej så skulle vi gå ut. Jag typ ramlade på grusvägen och lade mig på rygg. Började sjunga "ser du stjärnan i det blåååååå" och räknade stjärnorna som fanns på himlen (ganska många eftersom det var stjärnklart o mitt i natten). Fick det till typ 15 stjärnor xD va 1,5 år sedan och än idag får jag höra: hur många stjärnor ser du idag? -.- men minns typ inget av den kvällen men gjorde säkert mer lustiga saker! Kul att höra om allas berättelser! :)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
På valborg fick jag för mig att blanda alkohol med anti-depp för jag ville bli fullare. Spydde som en gris, gjorde bort mig inför mitt ex och vaknade i en lövhög av att några natvandrare stog och lyste på mig med en ficklampa. Mina föräldrar fick hämta mig. klockan 9 på kvällen var jag hemma och sov som ett litet barn, blev en tidig kväll, iallafall 😃
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Ptja, jag har nog inte varit med om så värst sjuka grejer.. inte vad jag kommer ihåg iallafall. xD
Men förra festen var med min pojkvän och alla hans killkompisar (jag var ensam tjej) och sjäääälvklart skulle dom spela klädpoker. Till slut satt alla i underkläder och vi gav upp spelet då min killes bästa vän utbryter (dyngrak) "Jag vill ha FYRKANT med er!" … Vi tittar på varandra som frågetecken, för det blir ju trekant ? Men sen kom vi på att han hade ju flickvän också..
Det komiska var att jag pratade med honom dagen efter och han garvade och sa att han faktiskt menade allvar.. Han har typ förstört mitt liv nu, kan inte ens kolla han i ögonen…
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Nu brukar jag inte dricka, och det här är väl inte precis något "sjukt", men tycker det var lite kul så berättar ändå 😃
Var nyligen (kom hem igår) i Nordirland och hälsade på min storebror med min bästa kompis. Vi gick ut på en bar på söndagkvällen, andra gången jag och min vän nånsin varit på en. Första gången var på fredagen när vi bara tog en snabb cider och sen gick 😃
I alla fall så tog vi en taxi dit, gick in och skulle beställa. För att ha lite kul hade vi bestämt oss för att alla tre ha lösmustascher på oss, som vi såklart satte på innan vi åkte. Jag och min kompis är bara 18, och min bror 20, så vi förväntade oss att bli leggade direkt, men dom kollade på oss, skrattade och serverade utan att nämna nånting om ID 😛 mustascherna funkade!!!
Jag är väldigt lättpåverkad, så jag blev ju lite lullig, inte full men liksom… Ja, påverkad blev jag i alla fall. Så jag och min kompis var irriterande och högljudda hela kvällen x) hon ramlade ur sängen och bestämde sig för att sova på golvet också…
Jag har varit en gång på fyllan aldrig mer kan jag säga !
Jag kissade på allmän där folk såg jag spydde i en busshålls plats och jag var konstig på bussen hem de var allt knäppt jag gjort på fyllan men nu gillar jag knappt inte alkohol mer tröttnat på det
Brukar palla rätt mycke alkohol, och mest göra roliga saker som jag inte behöver ha ångest för dagen efter. Däremot ångrar jag den där snusdosan som jag snodde från min polare och proppade min mun full med (försökte äta den men började spy) på en festival och ordningsvakterna trodde att jag spydde pga fylla (hade iofs vunnit ett tequilarace mot ett gäng killar bara timmen innan) ch hotade med att kasta ut mig. Mins att jag började försöka flirta med en av dem innan mina vänner drog undan mig och vi dansade i ett tält till YMCA.
Varför ångrar jag att jag proppade munnen med snus? Det gör så JÄVULSKT ONT!!! Min käft och hals brann i dagar, kändes det som.
Sen har jag "råkat" ha sex med pojkvänner i samma rum som sovande vänner, eller det omvända. Mest bara pinsamt än kul. Värsta minnet är nog när jag och en annan tjej tillsammans börjar hångla med en kille i fyllan, inför massa folk- sen börjar vi hångla med varandra. Jag sket i det då men mins fortfarande hur folk kommenterade oss osv. Är bara glad att jag behövde gå på toa så instinkten slet mig därifrån, sen fortsatte jag väl med något annat skoj.
Det bästa med att vara full bland andra som är fulla är att man slutar se hur idiotiskt folk beter sig…tyvärr gäller det även sig själv. :P
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com