:)
Jag vill inte låta elak, men det är helt fel tonart…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Även om det är fel tonart, så låter det dock helt okej i början! Det passar in i ackorden eller vad man ska säga… :)
- Darren Criss
Okej.. Har dock tagit bort det nu. Haha ja.. Blir inge mer sång för mig;) sjunger heller inte så bra så…
#4 Övaövaöva!!! 😃
- Darren Criss
Men jag ville ju höra :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hahaha nej..har hört många som sagt att jag inte sjunger bra.. Så att det här var mest liksom vad alla verkligen tycker.. Så jag kommer lägga av helt nu. Tack för visat intresse i alla fall!
Det var inte detta sångklipp?
http://www.youtube.com/watch?v=DLkGbeeAnVQ
Hittade det på youtube för några dagar sen, om inte, vad tycks om hennes röst? Själv är jag ingen super expert på tonarter xD
#8 Nej det var det inte :)
- Darren Criss
#8 okej, worth a shot :P
Oavsett vad du sjöng TS så spelar det ingen roll vad vi eller någon annan tycker. Om du älskar att sjunga, för all del, gör det :D
Hade velat lyssna! Alla har olika röster och sjunger på olika sätt :) bara man tycker det e kul så
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
#8 "Hon" bytte tonart hela tiden, lät väldigt falskt….
we're always chasing that paradise
#12 tack för den. Nu har du verkligen sätt till att jag ALDRIG kommer öppna munnen igen. Det räcker med att en kommenterar det. LÅS TRÅDEN!!!!!!!
#13 Hon pratar ju om tjejen i #8 vilket inte var du? x)
Men herregud människa, om du vill sjunga; SJUNG! Srunt i vad andra tycker. Jag låter som en döende säl när jag sjunger, men ändå gör jag det ofta och högt. Har sjungit i kyrkan, var med i luciatåget, och kommer att sjunga på skolavslutningen. Så sjung bara sjung!