Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 815 ggr
beaast
0

Nyss blive singel

allt var så bra, tills du skrev "träffas imorgon, har en grej jag måste prata med dig om" vet fortfarande inte hur jag ska reagera. vi hade väl det bra? vi hade väll det perfekt? elr var det bara jag?

vi var med varandra i tisdags o allt var så bra jag trodde du älskade mig jag trodde jag betydde allt för dig.. men helt plötsligt.. hela min värld 

allt vändes upp o ner.   från 2013-28-04 till 2014-01-09

saknar dina kyssar. saknar ditt leende. saknar att få ligga i din famn o känna mig världefull..

men nu ee allt slut.. bara drömmar kvar..

grinar så jag inte kan andas.. 
kan knappt röra mig för har ingen ork i kroppen
mitt inre ha krossats totalt
kan inte lova någon att jag inte kommer skada mig själv.

Emmetem
15

Klart du inte ska skada dig själv, INGENTING blir bättre av det.
Du klarar dig fint utan honom! Gör ingenting dumt för någon som antagligen inte älskade dig lika mycket tillbaka. Du är en stark människa som kommer klara detta. Visst, när man gör slut är det svårt till en början, men det är inte slutet på livet. Det är bara slutet på en relation. Varför ödsla tårar på någon som inte var lika intresserad av dig tillbaka? Gör ingenting dumt, det tjänar ingen på ❤️

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

elinkw
2

Det löser sig, visst fan är det jobbigt första veckan. Men nu kan du passa på att träffa dina vänner och göra saker som du mår bra av. Du är aldrig ensam. Du kanske inte tror att du någonsin kommer kunna bli sådär kär igen, det trodde inte jag heller men jag lovar att det blir du.
Han var bara inte den rätta.

Take care ❤️

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

Wellcraft
3

Detta är ingen tröst, men många har varit med om samma sak!
Det gör ont, det smärtar, men du måste kämpa vidare.
Peppa dig själv, hitta på saker.
Umgås mer än någonsin innan med kompisar, festa (om du har åldern inne, och festa alltid med vett!), börja i någon ny sport, köp ett husdjur att ägna dig åt, skriv en novell, måla, osv.
Finns massor saker, men något av det viktigaste är att umgås med mycket nytt folk, så hittar du någon ny till slut - jag personligen lovar dig!
Skynda dig aldrig in i ett nytt förhållande, och ta den tid du behöver att gå vidare.

Styrkekram! 🙂

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

beaast
0

tack alla folk <3