(X) Vill inte leva
Jag vill seriöst inte leva mer, vill bara göra slut på allt. Jag hatar mitt liv. Jag klarar inte leva såhär längre. Kan inte gråta kan inte le. Mina armar har ärr och mitt hjärta med. Jag vill inte tänka, jag vill inte minnas. Kan inte allt bara försvinna.

Gå till vårdcentralen och prata med en läkare. Det finns mediciner och behandlingar som gör att du mår bra 🙂
Är det någonting särskilt som har hänt?
Du kan även ringa eller chatta på
http://rkuf.se/saker-vi-gor/barn-och-ungas-delaktighet/jourhavande-kompis/
nästan samma
http://www.redcross.se/detta-gor-vi/kris-och-stod/telefonjour-och-chattforum/
I den här länken finns en hel lista att välja från
http://www.livlinan.org/hj%C3%A4lp-och-st%C3%B6d/webbplatser-f%C3%B6r-hj%C3%A4lp-och-st%C3%B6d.html
Finns en Facebooksida också
https://www.facebook.com/jourhavandekompis
Vågar inte skriva med massa främmande personer om hur jag känner. Dubbelmoral jag vet men ändå >_<

Nej, vågar inte prata i telefon. Gör mig rädd
Du behöver inte vara rädd för det :)
Dom kan hjälpa dig!
Kram!
Nej, min kille får inte veta och eftersom vi bor tillsamans så kommer han höra om jag prata med nån

Går inte..
kom ihåg att du lever bara i cirka 90 år men man är död i en evighet..
Ta vara på livet. Gå och prata med någon som #1 säger 🙂
Frida
Är hellre död för evig än leva i +90år
#10 men när man är död så missar man så mycket. Alla roliga saker
som kommer hända för att det kommer att vända 🙂
Frida
jag orkar inte
#12 Jag kan tyvärr inte hjälpa dig så mycket då 😕
Frida
Vill du prata så finns jag! Du kan skriva PM om du vill.
PMa mig om du behöver prata. Har känt likadant som du.
Styrkekram ❤️
Känner igen mig väldigt mycket, vi är ganska lika. Skicka ett PM till mig om du vill! Jag kan prata med dig och kanske hjälpa dig :) Vi finns alla här och kommer stötta dig och hjälpa dig så gott vi kan! <3 :)
Känner också igen mig i dig, vet precis hur det känns! Skicka gärna ett pm om du vill prata. :)
Ha en trevlig dag!
Du vill inte sluta leva, du vill bara ha ett bättre liv, korrekt?
Öppna upp dig, du måste inte bära bördan själv. 🌺
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
PM:a mig. Förstår har också känt så förut.
Du kommer missa så roliga och spännande saker i livet om du slutar leva. Det kommer vända, jag lovar! Du kommer må bättre, skriv till mig så kan jag hjälpa dig och så kan du få prata ut. 🌺
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
#20 snäll sök hjälp :( En dag kommer du må bra och ångra dom sakerna. Jag har hela axeln och en del av bröstpartiet ärrat från självvållade knivskador som jag idag ångrar och skäms över. Dom kommer aldrig gå bort och syns jättetydligt på sommaren. Ser dom varje dag i duschen och i spegeln på morgonen. Bara att se ärren gör mig ledsen. Så leta efter någon att prata med istället. Finns massor av föreningar och psykologer. Ja det är en främmande människa. Men det är det som är bra. Dom vet inget om dig och dom har total tystnadsplikt.
May the Gerbils be with you :3
Att sitta och skriva att man inte vill leva och hur man skadar sig själv inför en massa personer på internet som inte har en chans att kunna hjälpa dig är något av det mest egiostiska man kan göra! Jag har varit precis i samma situation. Jag har skrivit på forum och sagt att jag hatar mitt liv. Varje inspirerande och hjälpande kommentar jag fick avfärdade jag med ett "går inte" "hjälper inte" "kan inte" "orkar inte" "meningslöst". Till slut var det någon som gav mig en rejäl knäpp på näsa och fick mig att inse hur jävla idiotiskt och egoistiskt jag betedde mig. Det fick mig att fatta att det var mitt eget fel att jag gick runt och mådde dåligt för att jag gjorde ingenting åt det. Ja, jag hade gått igenom en massa skit jag inte kunde rå för. Men det var ändå upp til mig själv att ta mig igenom det. Det kan ingen annan göra åt en. Och det är inte upp till andra att få en att må bättre, det kan bara komma inifrån. Jag hoppas att du själv inser en dag att det finns så många som älskar dig och bryr sig om dig och att det är att håna dem och skratta dem rakt i ansiktet när du sitter och skadar dig själv.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag hoppas att TS söker den hjälp som behövs och att allt löser sig. Jag låser dock denna tråd då jag inte tycker att såna här trådar här hemma på forumet egentligen.
Lycka till med allt och var stark!