första gången för mig
Precis om rubriken lyder, igår var första gången för mig. Jag förlorade min oskuld. Det blev men en kille som jag känt över ett år nu. En riktig toppen kille. Började med att jag bjöd in honom till en fest jag var på (nej jag var ju inte helt nykter och inte han heller när han kom). Vi har alltså vart på g nu under hösten. Det gick från en oskyldig kram på parkeringen till att jag satt gränsle över hans knä i en fåtölj med rejält hångel (massa tunga och jag har aldrig ens kysst någon förut) Vi åkte hem till honom och hade sex i två timmar i hans säng. Jag har ju alltid vart livrädd för att ha sex för att man läser alla skräckhistorier om att det ska göra skit ont, blöda osv. För mig var bara allt perfekt. Killen jag gjorde det var verkligen världens bästa. Tog lång tid på sig hela tiden och var noga med att jag kände mig bekväm med allt och försökte inte skynda på det på något sätt. En riktig gentleman. Så han förde in den och jag väntade på smärta.. Men det kom aldrig någon? Han hade bara kört in den hela vägen in och låg nu stilla. Han väntades alltså på att jag skulle kunna anpassa mig liksom. Sen började han långsamt röra sig då. Gjorde inte det minsta ont någonstans! Kände bara njutning från första början. Han körde på snabbare och långsammare och vi bytte ställning. Hela tiden så kysstes vi och hade ögonkontakt! Ibland stönade jag till för det kändes extra bra och då gjorde han samma sak igen eftersom han märkte jag gillade det. Ibland så tog vi pauser där vi bara låg och kysstes(fortfaramde massa massa tunga,det var det hela natten) med han fortfarande i mig! Blev bara mer närhet på något sätt! Verkligen världens bästa kille som gick fram i perfekt tempo och som gjorde allt för att jag skulle ha det skönt. All heder åt honom Han visste inte ens att jag var oskuld och ändå tog han det så lugnt och fint. Han var inte mesig heller han körde på rätt rejält ibland! Sen när vi kände oss nöjda (2 timmar senare) kysstes vi en stund till och sen kramade han mig säkert en halvtimme. sen somnade vi skedandes och han höll om mig. Jag kunde verkligen inte fått en bättee första gång och jag hoppas verkligen att det finns fler där ute som kan få ha samma tur som jag hade och hitta en sån toppen kille. Jag är 17, snart 18 år gammal och har aldrig känt någon panik över att bli av med oskulden och det är mitt bästa råd. Vänta hellre längre och försök hitta en bra kille, ta inte första bästa! Berätta gärna hur eran första gång var! :)
Vad glad jag blir för din skull att höra att första gången var så bra! Det ska inte göra ont! vare sig man haft sex innan eller inte. Låter som att du blev av med oskulden tillsammans med en väldigt bra kille. :)
Kommer ni att träffas något mer eftersom att ni varit på g?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Underbart att höra!
Ja, min första gång.. Jag och min nuvarande pojkvän hade varit på gång med att ha sex 2-3 gånger innan vi faktiskt hade det. Men det blev inget av på grund av omständigheterna. Bland annat att min mamma skulle komma och hämta mig om 5 minuter osv. Men när det väl hände.. wow. Igår hade vi sex för 15:e gången (och ja, vi räknar. Tycker det är lite roligare att hålla koll på hur många gånger redan från första början ;)). Men första gången, den började väl typ med att jag och min pojkvän låg i hans säng. Vi låg och kyssa varandra passionerat och jag kunde inte låta bli att ta av honom tröjan (älskar hans överkropp.). Och efter jag hade tagit av honom tröjan så började han sakta knäppa upp knappen på mina byxor som för att se min reaktion om det var okej eller inte. Jag ville verkligen bara ha honom då så vi tog av oss alla kläder rätt snart. När han sedan skulle få in den tog det liksom stopp! Jag var kåt, det kan jag inte förneka, men så otroligt trång. Så det tog jättelång tid innan den kom in - och det sved och gjorde ont som bara den. Jag fick verkligen bita ihop och hade jätteont. Men när han väl fått in den minskade smärtan och jag började slappna av allt mer. Han var också väldigt försiktig men med tanke på hur trång jag var så tog det inte lång tid innan han kom. Vi märkte sedan rätt direkt att jag hade spruckit och det låg blod på lakanet.. Nästa gång därpå gjorde det också ont, men denna gången inte lika ont som första. Så fortsatte det och nu har jag inte ont alls. Jag älskar verkligen känslan när vi har sex! Helheten och den verkligen mysiga känslan!
Så det var verkligen värt de första gångerna av smärta, för jag visste att det skulle bli såhär skönt (till och med bättre än vad jag förväntat mig) och jag ångrar mig inte en sekund :) Sedan kan jag inte förstå hur man kan göra sådant här med "första bästa" då det verkligen tog jättelång tid för mig innan jag hade sex, trots att jag bytt pojkvän en gång. (Haft 2)
Känslan måste vara 1000ggr bättre när man älskar personen!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Härlig läsning! Du har hittat en bra kille låter det som :)
Min första gång var med mitt ex som jag dumpade för snart en vecka sedan. Har alltid haft ont i början, men sen släpper det.
Jag är 16 (17 i februari) och min första gång var NÄSTAN förra eller förrförra veckan.. kommer inte ihåg haha :(
Med min nuvarande pojkvän då dvs. Han vet att jag är oskuld och vi tog det långsamt, mycket förspel osv. Men när han väl körde på, alltså försiktigt osv, så när han var typ halvvägs inne så började det svida lite för mig. Jag älskar honom, så mycket. Och jag var kåt, eller är när jag är med honom, men vet inte om jag kanske blir tillräckligt våt..?
Vi gjorde dock inte så mycket mer, fråga inte varför, haha xD
#1 pratade med honom idag och vi insåg väl att vi inte riktigt ville samma sak så vi går tillbaka till att vara vänner. Lite tråkigt men inga sårade känslor eller bråk så jag känner mig nöjd. Känns bra att vi båda har den natten som ett bra minne och kan fortsätta umgås utan konstiga spänningar! #2 vad tråkigt att höra att det var så smärtsamt för dig att ha sex men härligt att höra det är så bra nu. Lite roligt att ni räknar, fortsätt med det! Jo jag håller med. Är känslor inblandade blir det mycket bättre! #3 jo han är underbar! Tråkigt att det tog slut. #4 hmm.. du kanske spände dig omedvetet? Känns nog väldigt olika för alla! Men kom ihåg att prata om det, så det inte blir några missförstånd imellan er! :)
Roligt att första gången var bra för dig. Mindre roligt att han dissar dig efter att ni haft sex och varit på g en längre tid… Tror att de gör ont på dem som inte haft ordentligt med förspel. / fredrikalidman.blogg.se
#6 ja blev väl kanske lite tråkigt slut på det hela.. men han bad om ursäkt många många gånger för hur det blev och vi har pratat ut om allt så nu känns det bra trots allt! Tror faktiskt det blir bäst såhär, vi passar nog inte så bra ihop. Skulle tro det med!
X i rubriken?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#8 Du har så rätt så. Inte tänkt på det. Blir väl så när man åldras.
May the Gerbils be with you :3
Vad härligt att det känns så bra!
Min första gång var… well. Vi var utomhus, på en parkbänk. Spännande, visst, inte helt nyktra heller. Det gjorde ont. Oerhört. Han körde på av glatta livet och jag var jättespänd. :(
Oh well! ^^