Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 690 ggr
Pinglan00
0

Hur brukar ni va när ni är kära?

Hej, jag är själv kär i en kille och varit det sedan skolan började typ. Men min kompis säger att det är som allt annat försvinner när man ser han och det pirrar i magen. Så brukar de flesta säga som.

Men jag har inte sådant. Jag drömmer om personen och jag vet inte hur pirret är egentligen. Om det ska va pirr så är det bara att jag lyser upp och blir förskräckligt glad. Kan inte sluta tänka på han och när min kompis som hette han på kik skriver och jag ser att det står han så blir jag superglad att han skriver till mig först och sen kommer jag på att det inte är han det är väll endast då som jag kommer nära pirret. Men när jag ser han så är allt normalt förutom att jag känner mig glad, jag blir orolig om han inte svarar eller är i skolan och kan knappt sova. Och ibland så kan det koma upp en bild i näthinan på han.Nnär jag bara sett han 2 ggr så dök det upp bilder på han hela tiden och jag trodde jag var galen för jag lovade mig själv att inte bli kär. Men nu är jag bara helt galen.

Är jag kär?

Hur känner ni er när ni är kära?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Fizzy
0

Glad, Lycklig typ som att livet kommer att lösa sig bara jag får vara med den personen.

Tror mest det enklast kan beskrivas i "glad".

May the Gerbils be with you :3