Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 4553 ggr
[Hallons]
7

Vad har du gjort idag?

Vad har du hittat på idag? Skolan, pluggat, ledig, shoppat, sovit mm… Skriv på, varje dag! (:

[Hallons]
0

Idag har i alla fall jag varit på plugget och gjort läxor, men även gått ut med hunden och hunnit se en film!

[SophD]
0

Sov hos min pojkvän inatt, så gick upp 8.00 och gick ut med min hund. Sedan var jag tillbaka vid 9.00 och somnade tillsammans med honom till 13.00 :P Fixade frukost till oss, gick en långrunda i skogen med hunden, kom hem, började lite med maten, myste lite i soffan, åkte hem :P

Fizzy
0

Jobbat. Stack hem för att ringa läkare. Nu sitter jag här.

May the Gerbils be with you :3

Yen-Chan
0

Jao.. vad kan man säga? :P
Pluggat i skolan, kommit hem - städat hemma, och nu spenderar jag kvällen med att fortsätta plugga.. 
(nördat lite Simpsons tapped out med, lol)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

nadilda
0

Jag skriver för igår 🙂

Först var jag i skolan, sedan pluggat hemma, efter det så åkte jag och familjen och handlade en bred säng och bokhyllor till mitt rum.
Efter det så monterade jag ner min gamla säng ( så nu sover jag på en madrass😛) och flyttade mitt skrivbord.

Saprey
0

Garvar åt mänskligheten med en kompis. Här på iFokus!

Fridaaaa
1

Inte mycket, haft ute hundarna, kokat ägg för frukost/lunch mm 🙂 Ingen skola idag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Gimbergsson
1

Är ledig idag. Har druckit kaffe under den timma jag varit vaken, nu blir det plugg hela dagen!

deleteduser
3

Åkt skidor som en galning, tränat 180 och 360, kraschat, bakat, ramlat brutalt, tränat på att grinda, bastat, ätit och spelat NHL. Önskar alla dagar var som denna :))

Odd
4

Legat i sängen och stirrat på taket, ska fortsätta göra det när jag är klar här inne.

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[zandra0520]
0

Sjuk :(

Inaarah
0

Kom hem från skolan för en timma sen och har nyss ätit middag. Ska sticka iväg och träna alldeles strax, och sedan hem och plugga hela kvällen…

[Tilde]
2

Idag har jag bara varit hemma. Håller på med ett projektarbete, så jag håller på att komma på bra text till arbetet - vi gör arkitekturposters som vi designar själva och jag ska skriva ner vårt budskap. 🙂

Halcyon
0

Puttar tråååååden lite! Idag har jag varit med några vänner, gjort bort lite matte och SO och nu sitter jag och nattar bebiiiis. :)

we're always chasing that paradise

[Annet]
0

Jag har tagit det lungt i soffan idag inte rört mej ur fläcken typ😃

[Hallons]
0

Tittat på film, städat och varit med Molly

Fridaaaa
1

Utfodrat djuren
Haft ute hundarna
Suttit här

Ska göra:
Frukost. Vaknade sent idag, somnade sent.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Hallons]
0

#17 bra ide med "ska göra" :) Jag har vaknat, ätit frukost och nu sitter jag här ;) Ska göra: Ta emot gäster, vara artig, låta de gå och sen… Kan jag göra vad jag vill igen ;)

Inaarah
0

Hittills idag har jag tagit en liten sovmorgon, ätit frukost, varit på gymmet ett par timmar, duschat och precis ätit en lätt lunch.

Ska alldeles strax sticka iväg till en kompis för några timmars tentaplugg… Ikväll ska jag äta middag med familjen och sedan tänkte vi hyra en film, tror jag. 

Bra söndag!