(X) Step 2 runka...
Hej, igår var jag hos min kille. Jag tog ner handen och ja. Det var första gången. Och inget är ju direkt lyckat första gången. Men det blev bättre. Jag måste bara fråga. Är det meningen att när man runkar killen, så ska ha spruta?. Sen när han har gjort det så slutar man? Så blev det för oss med mycket garv också ;) Men vill bara veta om det blev rätt.
Haha, ja det är la meningen ^-^
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
Ja, pillen blir lite känslig efteråt. Då vill den vila lite innan den är redo igen.
Efter han ha kommit så måste du vänta lite, du kan trycka lite hårdare och dra upp för att typ klämma ut allt som finns där inne :P
Det är bara ollonet som är väldigt känsligt så man kan faktiskt ta i ganska mycket så länge du inte rör ollonet. Våga klämma lite hårt och runka lite hårt. Fast inte så hårt och snabbt att pungen typ åker upp och ner som helvete, det kan göra ganska ont då.. Pungen är ganska känslig också.
… Eller så frågar du honom själv hur han vill ha det ;) Det finns dom som gärna fortsätter efter orgasm, och det finns dom som inte ser orgasmen som slutmål utan att det går jättebra att runka utan att det går.
/Christine
Hehe okej Tack för svar. Då vet jag hur läget typ ligger till :)