Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1942 ggr
Halcyon
0

Ellie Goulding

Någon mer som lyssnar på Ellie Goulding på iFokus? 🙂 Ska se henne när hon kommer till Stockholm i januari och det kommer bli så jäkla bäst!!! Har gillat henne sen mer än 4 år tillbaka så det känns väldigt speciellt att äntligen få se henne med mina egna ögon! Är helt inlooooveee med hennes speciella röst och hon verkar så himla härlig som person. Hon var och "mellanlandade" i Stockholm för några veckor sen och såklart var jag ju tvungen att fara därifrån DAGEN INNAN hon kom dit.. så det var så himla synd asså.

Men tillbaka till frågan, har du lyssnat/lyssnar du på Ellie Goulding? 🙂

we're always chasing that paradise

Frosstis
0

Hmm hört några låtar, men hon är ju helt gorgeous ♥_♥

Halcyon
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ellerhur, hon är hur fin som helst! 
Tycker alla borde höra videon nedan så får ni höra hur fin och speciell röst hon har. Här gör hon en cover på Mirrors av Justin Timberlake. :)

claravincent
1

Japp 😃

Hon äger! ❤️

Tova.O
0

Jaa hon är superbra! Mina favoriter är lights och Figure 8 😃

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

:holmgreen:
0

Hon har en underbar röst! Dock har jag bara hört typ en låt av henne, men kanske ska börja lyssna mer på hennes musik då. :)

Dipsie'n'Poo
0

Hon är suverän!! Älskar bl.a. Låten Burn :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[JollyJustin]
0

Hon är la bra ;)

Gillar I need you love och Burn.

Hon ä bara bra på låtar hon läger ut, inte så bra på live

Halcyon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha satt och grät nyss (alltså mina humörsvängningar när jag har veckan..) när jag kollade tillbaka på t.ex Your song och The Writer. Kan inte fatta att det var typ 3 år sen??? Alltså vart tar tiden vägen? Satt med min kompis och väntade på the writer i typ miljoner år och sen när den kom så lyssnade jag på den huuur mycket som helst.. asså shit. Vill så himla gärna träffa henne och bara förklara för henne att jag är en av de där gamla fansen som har lyssnat sen lights kom och inte dessa som kom nu när Burn slog igenom.. vill att hon ska veta att jag varit med från början!

Ni som inte har hört hennes nyaste album Halcyon Days tycker jag borde klicka upp spotify och lyssna nuuu! 

Hittade detta goda inlägg från 2010 bara för det.. haha. 😭

Halcyon
1

#7 Hon är ju GRYM live? Jag menar har du hört hennes liveframträdanden? Tycker dom är bättre än när hon spelar in. Hon har en otrolig kontroll över sin röst.

0

Men your song är väl inte hennes egna? Är inte det bara en cover? :)

0

Blev väldigt inspirerad av denna tråden, haha. Så nu sitter jag och lyssnar igenom hennes musik och uppdaterar min spotifylista. 👍

Halcyon
0

#10 Precis, det är egentligen Elton John's låt. :)

#11 🤗🤗🤗

Halcyon
0

Hennes nyaste video på youtube, en vecka gammal! Låten har dock funnits några månader på youtube (den har dom dock tagit bort nu), men videon är för en hjälporganisation. Väldigt söt i alla fall haha och låten är sååå vacker!

VilmaKristina
0

Då jag inte alls gillar Burn så har jag tyvärr inte fått något bra intryck av Ellie, menar tycker den är dåligt gjord och hackig men hon har fin röst!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Halcyon
0

#14 Hon har ju en hel del andra låtar också! 😉👍

Halcyon
1

Tycker Ellie's tråd förtjänar en putt!!

Tycker alla borde lyssna på hennes Itunes Session. Helt otroliga versioner på orginalen asså. Vill ni inte köpa på itunes finns de på youtube, postar med min favorit! Gå in på youtube och sök på "Ellie Goulding itunes session" om ni vill höra på fler. 🙂

Förresten, någon annan som ska på hennes konsert? Vore kul att träffa lite nya människor!

[zandra0520]
0

Hon sjunger jättebra o gillar hennes låtar🙂

[Sweetmimo25]
0

Jag älskar låter Burn vet ej varför fastnar bara för den <3

Halcyon
0

Bara 18 dagar kvar nu!!! IIiiih. Så taggad! Någon som man träffar där? 🙂