Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3107 ggr
dogiiee
0

större bröst

Hur får man brösten större? Naturligt utan bröstförstoring och piller och sånt onaturligt skit! Mina e jätte små skämms över dom + så är jag 18 år

ececilia
5

Man ska inte skämmas över hur man ser ut.. Försök jobba på självförtroendet ist :) Alla ser olika ut

// Evelina

Hanna
0

Vad innebär "jättesmå"?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[babsaan]
6

Japp. Gå upp i vikt. Annars nej.

Sweelin
20

Få brösten större naturligt, utan piller å skit?

Tja… Graviditet och viktökning 😃

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

dogiiee
0

#1 försöker förbättra självförtroende #2 75 c

[babsaan]
5

75 c är ju inte alls litet. Perfekt storlek ju, jag skulle döda för få en c kupa igen, finns ju nästan bara nackdelar med större än så.

Denna kommentar har tagits bort.
Smulan80
0
Calcifer
2

Jag skulle döda för 75c. Jag har typ 80F och hatar det. De är bara i vägen, man får ont i ryggen, och det är typ omöjligt att ha en tröja som inte gör att man får världens urringning och ser ut som blah om man inte har t-shirt på sig.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tralle3
0

Jag har typ 100-120C eller B.

Hanna
2

#5 Har själv den storleken och tycker absolut inte att det är litet! Jag ser mest nackdelar med större bröst faktiskt. Men självklart ska du inte gå runt och må dåligt. Finns det någon kurator, skolsköterska eller så du kan prata med?

dogiiee
0

En liten storlek större hade inte skadat och tycker mina bröst har konstig form :/

dermot
2

Jag har 75F, u don't wanna go there ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Lupse]
0

Jag har 80G, ingen kul storlek, lider ofta av ryggverk och har svårt att gå rakt.. Om jag nu ska ge dig tips kan du ha två bh:n på dig eller sminka dina bröst för att de ska se större ut. Aldrig använt tipsen själv men många klasskompisar gör och har gjort det :)

Afturelding
0

Jag har lite mindre än du, 70B. Jag är jättenöjd med mina, de är små och behändiga men stora nog för att ge mig lite former. Jag hade 70A ändå tills jag blev 19, så det kan även komma senare om du verkligen vill ha större.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[rumelle]
2

Jag har 75C och önskar varje dag att de var mindre! Om du går upp i vikt blir de troligen större. Annars finns det ju olika knep, som dubbla vadderade BHar och liknande.

[cookies]
0

Min f.d. klasskompis sa att hon åt massa glass för att få större, dock går man ju upp lite i vikt med då ;)

Fridaaaa
4

75C är verkligen inte litet.

Nej man kan inte få större bröst, mer än viktökning, graviditet eller bröstoperation.

Du behöver satsa på att bygga upp ditt självförtroende på annat vis. Kanske prata med någon? Många som har dåligt självförtroende idag tyvärr, och många som vill/behöver bygga på det och förbättra det. Men självförtroendet sitter inte i brösten 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Eriikaa
11

Tror inte att det är ditt självförtroende du måste jobba på, utan din självkänsla. Många behöver lära sig skillnaden mellan dessa.

Lycka till :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Pinglan00
0

Jag hade typ dödat för mindre bröst innan, är nöjd men skulle gärna yta till C då jag har D-DD kupa. Annars är det viktökning (och nej det är inte fett i dem)

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

dogiiee
0

Asså det konstiga är att både B och C kupa passar mig Oj alla här verkar vela ha mindre bröst än dom har :/

Tralle3
3

Ni är sexistiska, jag tar illa upp som man.

Scorpio97
1

#21 Olika BH-märken skiljer sig väldigt i storlek. Vissa B sitter bra på mig, medans vissa C känns för små. Sen så skiljer det ju även beroende på om du har 75 eller 85 runt. 75C har lika stora kupor som 80B exempelvis. Så går man ner en storlek i midjan, så måste man gå upp en i kupstorlek. 

Jag har 75C, tidigare 80B. Är rätt nöjd över att dom inte blivit mindre, trots att jag gått ner i vikt. Är sexton förövrigt, så dom kan ju bli lite större också. 

Jag hade inte klagat över att ha en storlek större, men jag är ändå rätt nöjd faktiskt. Dom är inte så små att jag inte har former, men inte så stora att dom stör (och jag kan ha hyfsat urringade tröjor utan att det ser ut "vulgärt" ut).

//Jessie

Thildalulu
0

75c jättelitet? har 70b och skulle inte säga att ens de är jättelitet, skulle inte ha nåt emot lite större men inte är de som du får de att låta ^^

Tycker du ska va nöjd då de är en ganska vanlig storlek varken stor eller liten^^

[Tilde]
0

75C måste vara en av de vanligaste storlekarna, så det är inte alls "jättelitet"! 🙂

Själv har jag 65F-65G! Tycker inte det är jobbigt förutom att jag får ont i ryggen ibland om jag inte använder bh (sen är det såklart jättesvårt att hitta affärer som säljer rätt storlek för mig). 

Men i alla fall så finns det inget naturligt sätt för större bröst förutom att gå upp i vikt. Å andra sidan behövs det ju inte… Vill du kan du använda push-up eller använda inlägg i bh:n för att de ska se lite fylligare ut.

Bicca
0

ÅÅååh men 75C är ju perfekt! Det finns massvis med snygga bh:n, dom är inte ivägen om man sportar och med "curvehugging" kläder kan de se riktigt stora ut! Minns att jag trivdes så bra med den storlek (är kanske ett år sedan) men så fortsatte jag växa och snygga 75D finns absolut ingenstans, och de är bara i vägen typ. Plus att utåt sett ser de i princip likadant ut. Men som #25 skriver så viktuppgång eller push-up bh :)

dogiiee
1

Hade varit mer nöjd med dom om dom hade haft finare form :) men det kommer väll.. hoppas jag

[rumelle]
1

Mina har alltid varit hängiga och fula och jag har alltid tyckt illa om dem. Men min sambo älskar dem av någon konstig anledning så då kan ju inte jag vara sämre! :)

hugoochip
0

Jag hade 70C innan och var supernöjd. De var alldeles lagom. Nu vet jag inte vad som händer riktigt… Började med p-piller när jag var 14, nu är jag 18 snart 19 och brösten har börjat växa något vansinnigt. Håller på att växa ur D kupan och måste köpa ny bh igen. Jag äter som sagt p-piller, så jag kan inte vara gravid.( även om min pojkvän tycker de ser ut som geavidbröst haha) Så var glad att dina inte får för sig att expandera två kupstorlekar på 1 månad..

Yen-Chan
8

När jag läste ditt inlägg, kände jag direkt förståelse när du skrev att du tyckte du hade småbröst och ville ha större…
Sen blev jag bara arg när du skrev att du hade C kupa.
Jag är 18 och har A, så klaga inte…

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Hanna
4

#30 Fast om man mår dåligt över något är det självklart att man får "klaga". Annars skulle ju alla behöva vara tysta om hur de mår eftersom att det alltid finns folk som har det sämre.

Frosstis
0

Jag har bara runt 75/80 B, men e bara 15 så hoppas de växer lite mer ! Jag gillar dom när jag har BH och tröja på mig, perfekt storlek då och ger lite former men utan någonting.. då är de jättefula ! skulle gärna vilja ha större

Pinglan00
0

#31 håller med där att man ska få klaga, men C kupa är rätt stort. (enligt mina klasskompisar) Själv använder jag 80 D även om jag egentligen ska använda 70-75, Då hamnar jag på typ DD-E. 

#30 Kan ju  vara så att TS har vänner med typ min storlek. Vilket kan göra folk missnöjda. Typ som mig när killarna höll på med det.

En sak som är dåligt att ha större än b-C är att de är ivägen och man inte kan va säker på killarna. Egentligen borde TS va nöjd. Men bröst brukar oftast ha fett och genom att gå upp lite så blir de ju större. Annars kan hon ju försöka träna bröstmuskler. Det puttar ju ut bysten så de blir större.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

molam
0

Tro mig C är perfekt kupstorlek, större kupor ger bara problem

Jag har 80F eller G (min E är förliten) Men tack vare mina bröst får jag väldigr lätt inflammationer i musklerna bakom skuldrorna då det är för tungt helt enkelt samt att man nästan alltid har ond i hela ryggen ''/

Var nöjd men dina bröst, dom är perfekta! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Tralle3
0

35:

Du är ett uppenbart troll, dock en ganska rolig kommentar, ahahaha. Speciellt ditt nick "lolo12345".

KesoMonstret
3

Bitch please. Jag rymmer inte ens en A-kupa. Går alltid runt med sport BH p.g.a det

Tralle3
1

37:

Lol "Bitch please" respektlöst att skriva så.

dogiiee
0

#35 Nejtack

yoanna
0

Eftersom att det är omöjligt att få större genom att inte gå upp vikt, ha en graviditet, göra en bröstförstoring m.m. så kan jag rekommendera att köpa en bh som är en "Super push-up maximizer" då ser dom större ut iallafall 👍

dogiiee
0

#40 ja jag har ett par push-up bh:ar men får nog köpa fler :P

nlinds
0

är C små ? …. Vart har du fått höra det ?

Ptja, som alla andra sagt är det nog viktökning/graviditet.

Jag gick från A till D kupa när jag började äta p-piller. Snabbt gick det också. Skulle seriöst döda för att ha en B kupa igen… Inte så roligt att behöva leta i timtals på butiker bara för att det vanligaste är A-C kupa… Så var GLAD . C är en perfekt storlek !!

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Saiipz
0

75C är inte litet, vi kan byta jag har 70A och jag är 17. Hatar det, och skulle lätt göra vad som helst för att bara gå upp en eller två kupstorlekar!

Jag väntar helt enkelt till jag är 18 och får göra operation. Finns inget sätt att få större om du inte går upp i vikt eller blir gravid som sagt! :P

Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..

yoanna
0

#41 Har du bh:ar som verkligen är Super push-up maximizer, dom finns iallafall på New Yorker, tror att hm kan ha tagit in några också. Med push up så blir det inte så mkt men med Super push up bharna så "blir" brösten mycket större 🙂

Djurälskaren87
2

Jag är 26 år och har B kupa, är helt ok nöjd med mina bröst dom är fasta och ser bra ut. 

så var nöjd över din storlek tycker jag:)