Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1650 ggr
Ebbizliniz
3

Tror ni han gillar mig? ♥

Hej! Jo det är så att jag är kär. Jag vet inte vad jag ska göra för att få mer kontakt med honom… jag är en väldigt blyg person om man säger så! Men ja som rubriken talar, Idag så hade vi slöjd och vissa tjejer gjorde sanning eller konka (jag var inte med) så då så frågade en killkompis till han som jag var kär i. Så då sa han jag var kär i procent så frågade hans killkompis direkt hur många procent har du i Ebba? (Som bag då heter) men han ville inte svara. Sen sa han kan vi inte sitta nån annanstans? Jag visste inte vad jag skulle göra jag blev röd i ansiktet som en tomat och stirrade ner i bordet. Så vad tror ni? Tror ni att det är en chans att han gillar mig? Jag är 13 år vi är lika gamla och går i samma klass om ni undra. ( ursäkta om det blev en lång text) ♥ Tack!

Frida B
0

Vet inte, du får väl fråga honom? :p

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Jessicahagstrom94
1

Omöjligt att veta efter en sån sak. Han kan lika gärna ha velat hoppa över att svara för att han inte vill göra dig ledsen.

Ebbizliniz
1

#1 tror nt det är för blyg. #2 Ja det med, men han brukar kolla på mig hela tiden. Och ibland får vi ögonkontakt med varandra och då ler vi mot varandra!

[MikeW]
1

Han kanske gillar dig, ta reda på det :P fråga han helt enkelt.. Eller säg att du gillar han först.

Splitter
0

Om du vill veta ifall han gillar dig måste du ju fråga honom? Han kanske är lika blyg och tyst som du när han är kär… Annars kan du bara säga att du gillar honom, och se vad han svarar :)

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Jessicahagstrom94
1

Lägg till honom på Facebook och börja prata med honom så först om det känns lättare än att bara fråga, för det hade jag aldrig vågat heller.. :)

Ebbizliniz
0

Tack för alla svar! :) vi skulle ha ett ungdoms disco och han brukar gå dit, men sen frågade min kompis om han skulle dit och det skulle han inte… det jag hade tänkt var liksom att jag skulle säga till honom att jag gillade han.. men nu ska han kanske inte dit! Men vem vet han kanske ångrar sig? Sen har jag skrivit till han 2 gånger och det står att han läst det men han vill inte svara! :( är det som han är blyg kanske? ♥