3 udda fakta om er?
Jag börjar 😃
1. Jag har alltid glitter på mina händer (Ett resultat av att jag använder glittrigt smink)
2. Jag niger väldigt ofta. Utan att jag märker det själv kan tilläggas, haha. När jag träffar nya människor, vill visa tacksamhet, säga hej osv.
3. Jag pratar lite lustigt. Säger bland annat "superlol, helt utrolig, jag måste kamma mig, fasen, folkens, herre min hatt, stackars kroken och in i vassen" rätt ofta. 🙂
1. Jag är rädd att någon kommer in i duchen även om någon inte gör det.
2. Jag kollar alltid i fall busskort ligger i fickan väldigt ofta
3. Jag tappar alltid bort mina öronproppar tills jag ska sova och får då panik för de lilla🙂
1. Jag kollar alltid minst två gånger om dörren är låst när jag ska gå hemifrån. 2. Jag tror att min döda morfar är min Gud 3. Jag säger alltid "aja" när jag slår mig
1. När jag ska sova så måste jag alltid blunda innan jag släcker lampan.
2. Varje gång jag går in i badrummet så måste jag dra undan duschdraperiet innan jag stänger och låser dörren.
3. Jag somnar bara när jag lyssnar på hårdrock o.O
1.jag kan bada i timmar
2.alltid när jag öppnar kylskåpet måste jag göra samma med frysen
3.jag äter bara ägg till pyttipanna
😛
aaaaaaaaaaaangelina
1. Är otroligt bra på att tappa bort busskort.
2. Gillar inte sushi :c
3. Tycker fjärilar är det finaste som finns.
1. Älskar att borsta tänderna 2. Kallar alla får för bäääet när jag pratar med dom som ex hej bäääetX) 3. Kan dricka skummatmjölk tills jag spyr
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
1. Jag hatar förändringar, kan ta flera månader innan jag vant mig och DÅ börjat tänka om det kanske var en bra förändring.
2. Jag kan inte stå med helt raka ben, är så svankryggad så min rygg börjar göra ont i så fall.
3. Jag får väldigt lätt extrema skuldkänslor, därför bråkar jag tex väldigt sansat. Dock leder det till att jag kan bära på enorma ilskor som mina föräldrar får höra på.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
1. Jag hatar att slänga saker. Mitt rum är typ full av skit för att jag tror att "jag någon gång kommer att behöva det".
2. Jag har väldigt svårt att visa mina känslor, te x om jag har fått något som jag egentligen är jätte glad över så tror alla att jag är otacksam och bortskämd.
3. Jag har svårt att lita på människor och känner mig obekväm bland folk (ensamvarg som man är).
//Flöffo
1. Jag tänker alldeles för mycket, och allt tänkande gör mig nojig.
2. Jag är hellre med min hund än människor (gäller ej min kille)
3. När jag rakat benen tar det mindre än 24 h för benen att blir taggiga :(
1. Jag har kanel på i princip allt jag äter.❤️
2. Jag är väldigt sällskapssjuk.😊
3. Jag säger saker utan att tänka mig för..😃
1. Jag älskar äppelmos på ALLT sorts kött. 2. Jag är extremt paranoid när jag är ensam hemma. 3. Jag älskar att pärla pärlplattor.
1. brukar somna till Lordi på nätterna
2. är ibland väldigt sällskapssjuk. t.ex. om jag spelar minecraft, tycker det är jättetråkigt att spela singleplay, känns så ensamt. mitt rekord att vara i singleplay är nog 10 min..
3. är galen i hundar. ser jag en hund så skriker jag 'Åh, titta så sööt!'. i spel där det finns hundar så skämmer jag bort dom. t.ex. i mc så ger jag dom inte ruttet kött, som typ alla andra gör, utan jag ger dom grillat kött. och jag är noga med att inte ge dom fågel eller fläsk kött :) även om dom inte tar skada av det i spelet.
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
1 Jag hatar att dricka ur pappmuggar… Jag får typ damp haha.
2. Jag har pigmentfläckar som bilder Karlavagnen på min högerarm och Orionsbälte på min vänsterarm.
3. Jag har största moodswingsen i världshistorien.. LÖL
#9 Haha taggiga ❤️
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
- Jag ställer väckarklockan innan jag klär av mig och kryper ned i sängen, sedan släcker jag lyset. Några sekunder senare kollar jag alltid så jag ställt klockan, haha.
- Jag gillar att vara ensam
- Jag kan prata med folk och helt plötsligt komma tänka på något för att sedan glömma vad jag pratade om, eftersom min tanke distraherade mig. Udda när jag helt plötsligt avbryter mig i en mening och säger "vad pratade jag om?"
1. Jag föredrar djur framför människor.
2. Jag kan inte vara med samma person i mer än 2 dar utan att bli irriterad på den personen. Gäller ALLA personer.
3. Jag hatar fotboll och andra sporter, förutom hockey som jag kan kolla på ibland om jag måste. (Hundsporter inte inräknade här, älskar det mesta som har med hundar att göra ❤️)
#12 OT, dom tar inte skada av det irl heller ;)
#16 Nej precis, bara benen xD
#17 Om dom är tillagade ja, det går finfint att ge både fågel och fläskben RÅA. Kolla in BARFifokus :) Sorry för OT!
#18 Fast hon skrev att hon gav dom grillade :P
1. Jag planerar allt flera veckor innan jag ska göra det. T.ex småsaker som sova över hos kompisar.
2. Jag är otroligt glömsk och tankespridd av mig. Om jag ska ner i källaren och hämta något kan jag helt plötsligt glömma av vad det var jag skulle hämta 😉
3. Jag kan börja gråta av musik 😃
Frida
1. Jag sitter alltid (för det mesta) uppe varje kväll med datorn, när jag ska lägga mig kryper jag ner i min säng och mobilspelen kommer upp! Så det blir typ 30-60min till innan man kan sova….
2. Jag är väldigt facinerad av Asien! 😃 Typ Kina, Japan, men speciellt SydKorea - deras musik är mitt liv ❤️
3. Mitt ansikte blir knallrött om jag skrattar eller skäms… suck
Sajtvärd SydKorea Ifokus
1. Måste vakna före klockan 10 under helger och lov, gör jag inte det blir jag typ sur på mig själv….
2. Jag har stora problem att gå ut i vår trädgård själv och i vår källare (på kvällen/natten, då). Väntar mig att jag ska bli mördad. Känner mig bara allmänt obekväm i trädgården, av någon skum anledning…
3. Trivs ensam. Brukar oftast vara ensam med våra hundar och mina föräldrar. Mestdels för en anledning, men jag har börjat älska det. Brukar få huvudvärk om jag är med mina kompisar en längre stund… hah. Gäller dock inte om jag gillar personen riktigt mycket. ._.
1: jag kan vrida mitt ena knä ut led med vilje 2: min högra fot är blå på ena halvan pga "utökat antal blodkärl" för att jag klämde den i en spinningcykel när jag var liten, det går inte bort. 3: jag säger konstiga saker ibland. Ord som jag hört fel som liten och "lärt mig att det heter så" (även om jag vet att det är fel så tänker jag inte på det när jag pratar). T.ex trampedal(=pedal), kasebana(=rutschkana) och sen säger jag "du står för vägen" istället för "i vägen" :P
- jag kan inte vara ensam längre stunder utan att flippa ur - pyttipanna är det absolut äckligaste jag vet, spyr nästan av doften - jag kan inte sova utan att kolla 9gag först, lol. Vaknar alltid med appen uppe på telefonen ^^
1. Jag har tillfällen då jag är väldigt konstig.
2. Jag är beroende av Youtube.
3. Jag har ett ärr på lillfingret efter ett sköldpaddsbett.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
1. Jag slänger aldrig saker för att jag tror att jag ska behöva de senare. 2. Jag ser ansikten överallt. 3. Jag är rädd för allt som har med mörkret att göra. Läskiga figurer, mörker-mannen (något som jag har hittat på) och till och med rumpmonstret ._.
Trololololololololololo
1. Jag har synestesi (ser färger på siffror, bokstäver, dagar, ord som "men", "det", "varför" osv, ser även färger på olika tal (hjälper i matten något enormt), toner och till viss del personer beroende på vilket humör de är på. Döljer personen någonting så färgen väldigt dimmig.)
2. Jag kan rycka med höger öga på kommando, creepy.
3. Jag har ett stort issue med vattenkranar. Jag kan inte låta vattnet rinna om man inte gör någonting med det, till exempel tvättar händerna. Då blir det att jag sköljer händerna, stänger av kranen, tar tvål, sätter på kranen, sköljer händerna och stänger av. Samma sak i duschen, vattenslang mm.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
1. Jag älskar örtsalt! 2. Jag har inte haft min naturliga hårfärg på 9år. 3. Jag blir trött på mat väldigt snabbt, kan typ äta en rätt 5 gånger och sedan tycker jag det blir äckligt.
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
1. Jag har fobi för grisar i skräckfilmer. Blir så jäkla rädd hahah 2. Jag tittar alltid på youtube innan jag ska sova. 3. Jag har 4 akvarium i mitt rum och 1 i badrummet. xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
1. jag är extrem djurvän, djurens välbefinnande går före mitt, folk har gissat på att jag är vegetarian osv, ändå vill jag ta jägarexamen
2. Jag kan knäcka nästan allt på kroppen, fingrar, tår, ryggen, nacken, handlederna osv
3. Har hittills inte lyckats komma på nåt jag är rädd för (förutom att förlora nära o kära, mina djur o så)
1. Jag lägger alltid till "inte" i ett svar på en fråga. Tillexempel, "Vad gör du?", så svarar jag alltid "Vad gör jag inte?", och nästan alla mina vänner stör sig på det enormt mycket.
2. Jag har fobi för bussgardiner. Fråga inte varför, får iallafall en mindre panikattack då jag rör vid en. Har även fobi för clowner, vilket gör Gröna Lund väldigt läskigt för mig.
3. Jag kan avbryta mig själv mitt i en mening, för att jag tänker på något eller blir distraherad av något runt omkring mig, och sedan minns jag inte vad jag skulle säga. Också något de flesta av mina vänner börjat störa sig på.
1. Jag har fobi för fjärilar. Fråga inte varför, tycker bara att de är läskiga.
2. Älskar salt. Har i princip flera matskedar till allt, t.ex pommes frites, popcorn, makaroner.
3. Jag är en extrem djurvän. Så fort jag kommer i kontakt med djur så älskar de mig haha.
#27 Jag trodde att jag var ensam! Mina ord och siffror har också färger!
#32 du vet att 1 msk salt kan vara riktigt giftigt va? ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#34 Haha, japp. Jag vet xD kommer troligen dö av njurfel snart xD
1, jag brukar få väldigt konstiga rörelser & det brukar väldigt ofta komma ut konstiga läten eller ord helt automatiskt D:
2, jag hade färgberoende innan, färgade mitt hår minst 1 gång i veckan för några år sen…
3, jag kan aldrig bestämma mig, om jag & min pojkvän ska köpa chips eller något annat kan jag stå i 15 min å inte veta vad jag ska ha, när jag väl vet vad jag vill ha ångrar jag mig nästan direkt igen..
1. Jag är otroligt tankspridd och drömsk. Jag är ofta i min egna lilla värld isolerad i djupa funderingar 🤔 Därför är jag också väldigt strukturerad och har ofta detaljerade planer för hur saker ska gå till i min vardag.
2. Jag är fysiskt beroende av kaffe. Min kropp fungerar inte om jag inte får i mig koffein på morgonen, följderna är oftast huvudvärk, svåra problem att fokusera och konstant trötthet. Därför bränner jag tyvärr också runt 200 kr i månaden på enbart kaffe i skolan, där en kopp kostar 10 kr. Har jag huvudvärk eller på något sätt mår dåligt så kommer nästan frågan automatiskt från min sambo: "Har du hunnit dricka kaffe idag?"
3. Jag är inte speciellt rädd för insekter så som getingar, spindlar eller det som brukar vara det vanligaste att reagera på. Däremot, skalbaggar. Små är okej, men större skalbaggar över en längd på ett par centimeter är jag livrädd för!
1. Jag stör mig något otroligt mycket på korkade frågor som svaret är rätt så självklart på.
2. Jag fattar faktiskt inte vad som är så roligt med kik.
3. Jag gör ALLTID bort mig när jag är ute bland nytt folk..
1. Jag har alltid minst en blyertspenna, en tuschpenna och ett suddgummi i fickan, man vet aldrig när man behöver rita något!
2. Äger över 200 st gosedjur som jag har samlat på mig sen jag föddes, över 50 st dela min säng och den största jag har är en tjock nallebjörn som är nästan lika lång som mig (men den får inte plats i sängen).
3. Kan jag inte somna ställer jag mig på axlarna i sängen med benen rakt upp i luften i några minuter, sen går jag över till bryggan och lägger mig ner med en duns när jag är klar. Somnar som en stock efter det. 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Åh, känner igen mig i så himla mycket här 😃
1. Jag är väldigt socialt awkward. Och inte bara sådär allmänt, som typ alla är, utan jag är verkligen sjukt awkward. Gäller både på riktigt och typ över sms/meddelanden/telefon/facebook/you name it. Det är liksom sjukt hur awkward jag är. Och nej, jag överdriver (tyvärr) inte ;-;
2. Jag gillar verkligen dockor, har gjort det så länge jag kan minnas! 😛 just nu har jag börjat skaffa BJDs (Ball Jointed Dolls), som, väldigt förkortat, är relativt stora, rätt mänskliga dockor som är rätt dyra. Hittills har jag bara en… Hon heter Mei. :3
3. Jag gillar metal/hårdrock etc och klär mig gärna i såna kläder (typ slim-fit jeans, nitar, sånt ni vet), men samtidigt älskar jag rosa och söta små kjolar/klänningar, drömmer om att dansa balett och typ älskar Hatsune Miku. Jag är en konstig, väldigt blandad person.
1. Kan inte lära mig saker och förstå dom om det inte är djur inräknade (inte handikappad eller så, jag är bara skum ^^)
2. Min hund är mitt liv, jag kan förstå henne, är hon ledsen är jag, det är som om vi delar samma känslor
3. Jag sätter alla före mig, människor som djur, mår jag dålig eller är sjuk eller nått så kastar jag det åt sidan bara för att hjälpa andra ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
1. Svårt att visa tacksamhet även om jag blir jätteglad, vilket gör att vissa tror att jag fejkar.
2. Jag gillar mitt rum, vill aldrig lämna det.
3. Jag pluggar inte till saker, kan det av att bara läsa igenom.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
1. Jag har gjort en bröstrekonstruktion
2. Har sett alla Grey's säsonger över 15 gånger, kan låtar och dialoger utantill, vissa brukar fråga mig "Vilket avsnitt är det när bla,bla o bla gör det o det?" och jag kan svara vilket avsnitt och säsong….
3. Jag somnar alltid till Grey's
#38 kik är ju som sms!
#39 Hur står man på axlarna? 🤔
1. När jag börjar intressera mig för något lär jag mig allt om ämnet, blir så himla nördig och lär mig sådant otroligt lätt.
2. Jag har inte druckit "ren" mjölk (alltså inte chokladmjölk eller liknande) sen jag gick i femman, för att jag inte tycker att det är gott.
3. Jag älskar mat, är nästan jämt hungrig eller sugen på något - men har väldigt liten matsäck så kan inte äta mycket i taget, haha. Blir både hungrig och mätt snabbt.
Johanna - Instagram
1. Jag säger "oj" helatiden, oftast när jag skadar mig o skäms o annars när jag råkar nudda främlingar.
2. Innan jag går in på toa kollar jag överallt och drar bort duchdraperiet för att se att ingen är där.
3. Varje gång jag s´tänker på min vikt o vill gå ner brukar jag springa o hoppa i några sekunder (det känns som att jag går ner dåxD)
1. Jag får beslutsångest över ALLT.
2. Folk som uttalar saker fel tycker jag absolut inte om.
3. Jag skulle helst av allt vilja flytta in i mina böcker (typ till Alagaesia).
Life is better with dogs.