Vad tänder du på?-klädesplagg
Hej! Jag tänkte att det skulle vara roligt att göra en tråd där folk skriver vad de tänder på, för kläder, på tjejer, eller killar. Haha… Lycka till!!
Jag tänder själv på killar med keps och kedje-halsband. Tycker också det är snyggt med T-shirts :)
Tänder inte på kläder 😛
Tänder på personen i fråga.
Men tycker det är snyggt med killar som har lite slitna, snygga jeans, och en snygg t-shirt, även snygg munktröja. Män i uniform brukar vara sexigt med om killen är snygg och trevlig 🙂
Nu är jag straigt, men på tjejer är det snyggt med det mesta, men inte för åtsittande kläder, ingen synlig string och inga magtröjor 😛
Snygg klänning eller i snygga jeans och linne brukar vara snyggt.
Men som sagt, tittar inte främst på kläderna, utan på personen i fråga 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Orka kläder, naket är bäst =3
#4 haha, du är härlig du Mike (: #1 självklart betyder personligheten mest, men det finns kanske något man tycker är snyggare? (:
På killar tycker jag att enklast är bäst, skitsnyggt med ett par jeans och en T-shirt ju! :) klär man alltid upp sig så ser man dålig ut i i vardagsklädsel, men om man klär sig "casual" i vardagen så är man RIKTIGT snygg när man klär upp sig ;)
Tycker om killar som har mjuksbyxor. Dem ser så avslappnade ut. Jeans och en snygg hoodie. En sak som jag tänder på och det är inte kläder men gillar när killen är nyvaken, håret är rufsigt och hans röst precis när han har vaknat. :-)
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden
Jag tänder inte på kläderna men tycker om när killen har en snygg mössa och jeans plus kortärmad tröja med hårdrocksband på.
Sen örhenge och halsband de tycker jag är hot 🙂
som #6 :)
Män i typ arbetskläder eller uniform 😍
Asså jag vet inte, men killar i kostym :| humenahumena
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#11 (:
På män gillar jag skjorta, väst och fluga. På kvinnor tycker jag om korsetter och fina klänningar. Och höga klackar. Bland annat 😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag "tänder" liksom inte på kvinnor på samma sätt. Men vissa tjejer och kvinnor klär sig bara sååå… Snygg! Jag gillar inte när verken kvinnor eller män går i allt för trasiga kläder. Kvinnor är ofta snygga i jeans och en skjorta, snygg tröja med någon fin kofta till. Tonåringar är snygga i höga byxor/kjolar och slappa tröjor.
Jag tycker om den stilen Justin har!! Keps, häng, snygga tröjor, sneakers!! :)
Tänder på vältränade killar. Men sedan också mycket på insidan, en vältränad kille som är trevlig osv tänder jag inte på..
örhänge i båda öronen! Så snyggt! 😍
Frida
#18 omg ja :D
Ja! Absolut!! #18 min "kille" har det, fast bara i ena örat
Alltså.. på sommaren är det så förbannat snyggt när en kille har (inte för tighta..) jeansshorts eller trekvartsbyxor, låga skor och låga strumpor… MUMS!
Skjorta är alltid snyggt.
Linnen är fina på killar med en fin kropp - fast de får gärna gå utan tröja också. ;)
Något jag inte tål på killar är linnen :/ Men jeans och t-shirt är perfa
Suit and tie :3
Det beror helt på… Gillar män i jeans och T-shirt (egentligen mest långärmad farfarströja, hihi), men också killar i kostym eller uniform. Med andra ord, det mesta går an😂
Jag tycker de där är svårt. Jag vet mer vad jag inte gillar. Hängiga byxor, västar, halskedja, keps, de som bär mössa hela tiden ( alltså inte bara vid kallt väder ) örhängen, tubsockor och linnen gillar jag inte alls på killar.
Vita kalsonger mot solbrun hud!
#5 Antar att du menar mig? (du skrev till dig själv):
Ja vissa klädersplagg kan vara snyggt och så, men beror på killen vad han passar i eller inte för min del 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
T-shirt och Jeans/Arbetsbyxor. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Är inte en sådan tjej som gillar "swag-stilen". Tycker det ska vara mer stilrent och jag tycker det är snyggt med enkla kläder.
Typ ett par snygga jeans, en snygg tröja! Viktigt med snygga skor och det kan vara fint med klocka också.
Chinos är också fint med en snygg t-shirt till.
Jag gillar enkelt, men ändå snyggt och stilrent.😛
Poliser, snickare, målare, rörmokare… 😃 Poliser är ju alltid heta men sen gillar jag killar i arbetsbyxor. Grr!
Annars gillar jag avslappnad klädsel. Kan vara sköna mjukisbrallor eller snygga jeans med någon skön tröja, t-shirt eller långärmad.. Det ska vara skönt och inte för "fixat" till vardags, ingen tight skorta eller så (men absolut en lös, avlslappnad skjorta), inte uppklätt. Bara chill. Med ett snyggt ansikte på!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#30 håller med dig. Jag minns att jag rådande en gång när jag såg en polis. Jäklar asså :*
Björn borg kallsonger på en vältränad ass, och slitna jeans , med en tshirt som framhäver mannens vältränade armmuskler , manliga armar.
Och så ett par smilegropar till det och ett leende , och en gnist i ögat , kill me.
Personligheten är viktigast, men jag är väldigt förtjust i Visual Kei och Lolita stilar på både tjejer och killar. :3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
slitna jeans, lite häng. Linne som är tight och keps, så snyyyggt.
på killar alltså :)
lite muskler, inte för mycket dock. Ett stort leende, vackra ögon och glad. 😍
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -