Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 16455 ggr
Josefinaaa
15

Killar på kik..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får MINST 12 meddelanden på kik varje dag av killar mellan 16-40 års åldern. Själv är jag 14.. Många är snälla men ibland blir jag rädd. Folk skriver att jag ska skicka en bild på mig själv till dom. En förklaring va "för att min kompis säger att du är sjukt snygg så jag vill se" Och sen skickar dom annat som jag inte ens kan med att skriva. Blockat väldigt många men orkar inte få detta mer., blir seriöst rädd.. Kan inte va den enda som får detta varenda dag..? Ett exempel.. Nån mer än jag?:/

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

VildaVittra
6

Om du inte har berättat detta för dina föräldrar, så kan faktiskt det vara en bra sak att göra. Det är ju dina föräldrars jobb att lära dig att handskas med även svåra saker. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[MiniPim]
35

Händer mig med, jag får mycket "skicka bild" och sen säger jag nej. Men dom tjatar. Slutar med några svordomar och att jag blockar dom. Om jag inte vill skicka bild då gör jag inte det. Och jag är inte rädd, för det är jag som bestämmer vad jag skickar. Om dom får en vanlig bild så kommer dom direkt be "visa mer".. Aldrig i hela mitt liv haha xD Jag tycker du ska blocka om du blir irriterad eller rädd. :) för dom kan inte göra dig något då. Ett exempel xD gillar att driva med dom

Tina-A
7

Var inte rädd, de kommer inte åt dig. Säg bara nej och blocka om de blir otrevliga. Du har inget att vara rädd för!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

deleteduser
66

Får också minst 10 meddelanden på kik varje dag och jag har varit med om det mesta, killar som vill köpa mig (lol), "fotografer" som vill betala mig 10 000 för en plåtning och killar som "står utanför mitt fönster". Jag gör som aynaz, driver med dom. Antingen skriver jag på låtstatsspråk, eller så är jag "Elsas pappa" som ska anmäla dom, eller så låtsas jag vara en undercoverpolis som jobbas för att sätta fast pedofiler. För mig som är en mästare på att ljuga (mytoman som barn haha) kan det här bli väldigt underhållande.

fladdy
4

Händer rätt så ofta😛

#4 kan inte sluta skratta 😃

aaaaaaaaaaaangelina

Josefinaaa
28

Hahaha brukar också driva XD

Anoki
3

Får väldigt ofta, bara att blocka :P

sallad
5

Min bästis brukar få meddelanden av äckliga människor, och då brukar hon ge mig deras kiknamn så skrämmer jag dom, eller leker dryg. 😊😛

-Rasmus 🌈

Frosstis
3

Jag får också massor av meddlenaden varenda dag, så idag gick jag in på inställningar och tryckte på "ignorera meddlenaden från nya personer". Du får en liten grej i högra hörnet så du kan se om du fått nya meddlenaden men de ser inte om du läst

Josefinaaa
1

#9 Gud vad smart! #8 haha är alltid dryg XD

Juliaskaniner
7

får också från massa random, och driver jämt. att driva och skämta med folk är typ det bästa jag vet hahah 😂

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Josefinaaa
1

#11 hahaha ellerhur! :'D

dyoxide
31

Jag har inte kik, men på snapchat är det ofta killar som addar mig och ibland skickar bild på sina magar eller ah, lite längre ner (dock inte sådär megaofta), men många som vill att jag ska skicka bild på mig själv. Förklarar om och om igen att "nej, jag skickar inte bild på mig själv till folk jag inte känner". *suck* 
Brukar antingen skicka bild på nåt random, typ en stol eller nåt, när folk ber om bilder, ibland är det dock kul att skicka bild på pojkvännen istället, då svarar dom oftast inte! 😛 En kille skickade bild på sin mage en gång, lite sådär "suggestive" eller vad man ska säga. Bad honom sluta men då fick jag en till. Så, skickade tillbaks en bild på min pojkvän utan tröja med texten "Okej då baby <3"… Blev blockad direkt xD

Flöffo
5

Fick ett meddelande precis. En kille frågade om bilder. Jag skickade bilder på tårtor (min profil bild på kik är en tårta). Sen blev han blockad när det gick lite långt. 😛

//Flöffo

Thildalulu
3

De händer mig vaaarje dag, jag svarar inte och bryr mig inte. De som kan vara jobbigt är när jag tror att de är ett meddelande från en kompis eller nåt och så är de istället nån dryg jävel som vill be om bilder. Så känns de som att jag kollat kik i onödan xD

FlutterShy
13

Ja, hela tiden. XD Men det är bara kul att jäklas med dem :P

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

LLLINN
2

Får jättemycket varje dag, men ignorerar bara och deletar konversationen utan att läsa ens!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[MsHammer300]
0

Jag hänger på här :) låter intressant

Inaarah
0

Jag får också jättemycket sånt.. Har fått ganska blandat, de som säger att de är utanför mitt fönster, frågor om jag kan skicka bilder, bilder på killar, s.k "fotografer" etc. Blockar de flesta men med vissa är det lite kul att driva. ;) är samma sak på snapchat!

Sugar Mist
8

Jag har aldrig fått något sådant :')

-

hugoochip
12

Jag har fått några som har börjat med "hej vad gör du vacker?" Och sånt, sen när jag inte svarar(svarar typ bara på såna jag känner) så har dom hotat mig, att de letar efter nån att skära halsen av, och att de vet var jag bor och sånt. Men jag orkar inte ta det på allvar. Dock berättade jag för pappa för säkerhets skull, om det nu mot förmodan skulle hända nåt. Är 18 år btw

Cazzos
5

Jag tog bort min kik från TIF för ett tag sen, sen dess har jag inte fått några creeps. Annars fick jag 2-3 i veckan.

Jag har inte skrivit ut min kik någon annanstans än iFokus så det är lugnt nu.

Skriver man ut sin kik så får man nästan vara beredd på att folk kommer att skriva. 😕

Josefinaaa
0

#22 de är de som är de konstiga, har inte skrivit ut min kik… Bara mina vänner son jag sagt den till. Fick idag en som skrev något oerhört äckligt, skrev "blockad" och blockade. Annars driver jag bara;) Jag gjorde faktiskt en ny kik för några veckor sen pga detta, men alla får reda på den ändå..

tonååring
1

Händer ofta! Men jag brukar inte svara eller driva med dom😉

Snurraminjordigen
0

Jag driver alltid med dom, haha skitkul!

mejamylove
14

Var en kille som sa att han hade sett mig där jag bor och tyckte jag var skitsnygg, han frågade om jag kunde skicka bild på min rumpa och bröst… Jag skickade en bild med två halvcirklar på (som jag ritat) och sa att han fick äran att rita dit bröstvårtorna själv :P

Revolt
56

En random kille skickade till mig en bild på sin k*k och jag svarade med en rolig bild, jag får nog inte lägga upp en screenshot på konversationen va? Aja jag svarade med denna bilden iaf

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

tonååring
9

#27 Hahah, bästa svaret! 😂

Josefinaaa
4

#27 HAHAHAHAHAHAHHAHA gjorde min dag! XD XD

Revolt
2

Hahahahha jag tyckte själv att det var rätt fyndigt ;P 

Jag har aldrig bett om bilder på hans penis eller ens skrivit med han, så då får han inte förvänta sig att få någon positiv respons heller :)

Och btw så gör jag en typ äcklad/förvånad min på bilden, så mitt ansikte ser lite weird men aja ^^

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[lolitakiller]
2

Om det är så att det är jätte jobbigt så avsluta ditt kik konto?

skaffa något där du måste få en vänförfrågan och acceptera den innan dom kan skicka något som skype t.ex :)

va inte rädd! är du rädd så har du din familj :) var ett tag då några killar jag inte kände men dom kände varandra kunde spam skicka meddelande på nätet och sms till mig och dom ringde mig hela tiden och ville ha bild på mig osv så bad om hjälp till min lillebror och dom har inte kontaktat mig mer😎 har inte kik längre och detta var länge sen men har hört att det ska va många äckel där? många peddos och sånt, är det sant? 😮

[babsaan]
1

Ett hett tips är att inte skriva ut din kik eller ge den till okända.

[Annet]
1

Jag har okså fått sådan konstiga kik typ en kille som frågar om jag vill ge ut naken bilder😡

Wellcraft
0

Får mycket, blir knappast rädd.
Har sett pojkar förut.
Tar bara bort meddelanden, orkar aldrig skriva med randoms ändå.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

elinkw
12

Haha åh gud vad jag känner igen mig, händer heeela tiden. Jag brukar vara allmänt kall eller grinig eller så brukar jag vara arg. Eller så brukar ja säga att jag "glömt hur man gör" när de frågar efter bilder, skitkul varenda gång. Så sitter de och förklarar allt i onödan och jag låtsas fatta sen när de frågar om en bild så svarar jag "nu har jag glömt igen.."

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

[Glitterregn]
0

Killar skriver till mig ganska ofta och kallat mig "snygg" "vacker" "perfekt" och ber om bilder för att dom tycker att jag har fin kropp, jag skrattar bara åt dom och jag älskar att driva med dom. Jag bryr mig inte så mycket och jag tar inte åt mig av deras kommentarer, jag blir mest äcklad. Själv så tycker att det är ganska patetiskt av dom ;) #27 Klockrent!

AnotherLova
1

Hahahaha, gud vilka ´rolíga saker ni gör mot dom! hahahaha speciellt 35, GARVAR IHJÄL MEJ!!!!! xD

HaraldochAlex
24

En kille skrev till mig och bad om bilder eller att jag skulle skriva något hett. Jag valde det sistnämnda.

[gossi15]
0

^^ heter denna pojk simon? haha

HaraldochAlex
0

#39 Nä, hurså?

Smullis
0

Varit med om både det ena och det andra. Folk som sprider min kik på ask.fm, omegle och till vänner lol. Så ja, nu har jag bytt kik!

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Veero
14

En kille skrev skicka bild då skicka jag detta ;) han hade tjatat väldigt länge och jag vägrade så tillslut drev jag med han ;) bara att driva med idioterna :)