Min historia om Justin
Har skrivit ner hela min historia om Justin. Kunde inte hålla tårarna inne när jag skrev det här<3
Kommentera gärna vad ni tyckte :')
Vill du ha helt 100% ärlighet om vad vi tycker?
#1 Du får säga precis vad du tycker. Om det är hat så kommer jag inte att ta åt mig och ingen kan ändra på det jag tycker :)
Tycker det ser ut som en vanlig kul tonårsblogg av en lite galen Beliber!
Kanske borde du skriva detta inlägg och visa länken i Justin Bieber i fokus istället? Finns ju en egen sida för just er justin-fans jue. 😉
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Härligt inlägg 🙂
Eh. Jag kan relatera. Har liknande relationer till andra musiker. Om du känner så starkt så kör på det, man får gilla vilken musik man vill. Sen att många "äldre" kanske tycker det låter fånigt är väl okej det med. Kan man inte relatera brukar man tycka de flesta är fåniga. :P
Själv har jag noll respekt för Bieber men det stör inte mitt liv om andra gillar honom. Kör på, typ. Bra att du åtminstone känner att du kan gilla något utan att skämmas för det.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Låter exakt som jag ;) Nu har jag tyvärr tappat respekten för honom även fast jag fortfarande tycker om honom. Jag tycker inte heller att hans nya låtar är särskilt bra.
#2 Skulle inte säga hat direkt, men tycker det är löjligt helt enkelt.. Speciellt eftersom han är typ en fett stor skitstövel..
#7 På vilket sätt är han en " fett stor skitstövel " ?
Tycker ditt inlägg var så bra! ;)
Har ingen respekt för den människan, lite som #7 säger om jag ska vara brutalt ärlig. Att spotta på fans, pissa i hinkar, komma kraftigt försenad till uppträdanden, mobba/hacka på en överviktig flicka(resulterade i självmord) osv osv. INTE OKEJ
Sen att 'älska' någon som man inte har en intim relation med är för mig ganska omöjligt. Kan tycka det ordet slängs hej vilt från fangirls ibland. Kan förstå att man tycker en artist/skådespelare eller whatever är hardcore och riktigt grym i vad de gör men det är en stor skillnad mellan att tycka om någon för deras konst/åsikter osv och att faktiskt älska någon. Älska är så mycket mer än att bara få en crush.
#10 Så du älskar inte din familj, eller va?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#11 Jame, om vi säger såhär. Jag kan tycka att det är omöjligt att älska någon som man inte har haft ens en enda konversation med. Utan bara har tittat på avstånd, ex på konserter, youtube…
Nej jag skulle inte kunna säga "jag älskar dig" till min mamma/pappa/syskon osv för det är något som någon aldrig har gjort i min familj men jag kan samtidigt förstå att andra familjer kan säga det inom sina. Sån är jag.
#10 han spottade aldrig på fansen och det där om den överviktiga tjejen var BARA ett rykte utan sanning alls
#13 Så han stod inte på en balkong och spottade ner mot en folkmassa med fans nedanför? Även om han inte träffade någon så är det respektlös som fasen.
Har du länk som bekräftar att det var ett rykte?
EDIT: Letade upp det själv, I take that back ^^
Men varför ägga sin grannes hus dock…? :/
#13 Tänkte precis kommentera det! Han skulle ALDRIG mobba en överviktig tjej! Att man ens tror på det..🤦♂️
#10 Komma kraftigt försenad till uppträdanden har jag aldrig hört att han har gjort, vart fick du det ifrån?
#15 Sett det på youtube, läst utlänska tidningar. Stod t.om i aftonbladet med har jag för mig haha :p
Med tanke på grejerna han har gjort innan detta rykte så drog jag slutsatsen att han det antagligen var sant eftersom han inte verkar vara den trevligaste töffen på planeten.
#14 Det är inte bekräftat än att det verkligen var han som ägga grannens hus.
http://ifokus-assets.se/uploads/d4b/d4b60fb15d6542f3599f6e2f98805783/image.jpg
#16 Skitsnack.
haha oj vilken diskution det blev :p Men tack till er som tyckte inlägget var bra!
Ditt inlägg var grymt tjejen! 😉
Majbot: Du borde sluta tro på saker du läser, för tidningar vill oftast skriva för grova saker om kändisar för att det ska bli sånt ståhej!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16355854.ab
Snälla kom med källor som bekräftar att det jag säger är bullshit då, jag blir gärna överbevisad :)
Ja, men herregud?! Han kom försent. So WHAT?! Alltså du överdriver, du beter dig som om killen har gett alla barn på konserten AIDS eller någonting, han kom försent. Och hade även säkert en jävligt bra förklaring till varför egentligen, har du tänkt på att han har ett liv utanför kändisskapet också? Något jätte hemskt kan ha hänt, och han blir kallad dålig artist pga en försening. Snälla någon..
#22 Det är inte bara det, det är övriga händelser som plussar upp till resultatet. Nej det gör jag inte, du uppfattar det som om det skulle vara så allvarligt som AIDS, stor skillnad. Association och denotation är det stora skillnader mellan. Finns fler tillfällen, skickar gladeligen länkar. Yes alla har vi liv, både offentliga och privata men man behöver inte uppföra sig hur som helst för det. Man har alltid val att göra det ena eller det andra.
Att pissa i hinkar och bära gasmasker för att det är roligt att jävlas är bara löjligt. Kan tycka att han borde tänka snäppet längre och ta i beräkning att han faktiskt är världskändis. Jag menar inte att han ska trippa på tå för övriga människor på jorden men kan tycka det är allmänt vett att exempelvis inte spotta mot fans samt pissa i hinkar.
Att dessutom skriva i gästboken för Anne Frank huset att han önskade att hon skulle ha varit en belieber är… Måste jag säga mer?
#24 MEN SNÄLLA, han är en tonåring! Och tål du inte skämt eller?
Låt honom ha lite kul också!
#20 Håller med dig!
Majbot, sluta slösa din tid med att söka fel på Justin, så patetiskt så att det inte finns ord, vet du vad du kan göra? Sök positiva saker istället, han har gjort massa generösa saker!
#17 http://www.youtube.com/watch?v=a9gRwPWVfdQ
#25 Om du tycker det är roligt att "skämta" med Anne Frank så blir jag nästan ledsen. Att skojja om så pass allvarliga grejer är till att gå mer än över gränsen.
#26 Jag beskriver min bild av honom, bara för att den råkar vara negativ så får jag yttra den. Precis som alla andra som tycker om honom får yttra deras tankar om honom.
Men palla, han har gjort typ 1 000 konserter sedan slutet av 2010 och aldrig har han kommit sent, detta är fan första gången, och jag tror aldrig han skulle komma sent medvetet!
#29 Som sagt, finns fler exempel, länkar om ni så vill :)
#24 Har dessutom aldrig hört att han har skrivit så på Anne Frank huset, ge mig en länk tack!
#27 Vad fan är det för "källor" du länkar, lär dig skillnaden med källor & skvaller, stor skillnad!
#33 Tittar du på bilden som jag blev länkad: http://ifokus-assets.se/uploads/d4b/d4b60fb15d6542f3599f6e2f98805783/image.jpg
så ser du att bland annat spännet är av olika färger. Om du tittar runt 0:50 i videon jag länkade: http://www.youtube.com/watch?v=a9gRwPWVfdQ (som är filmad av Justin själv) så ser du att kepsen spänne är av samma färg/har vit text som på bilden där han spottar. Bullshit? I think not.
#32 Wow, du vet mer om Justin än vad jag vet, imponerade.
Skaffa ett liv.
#35 Nja det tog mig säkert mindre än 5 minuter att kolla upp det. Dina argument är skapliga.
Jag tycker att några grejer han gör är omoget och otroligt dumt, men han är ju faktiskt en tonåring och de flesta tonåringarna brukar ju skämta/busa ;)
Dock hörde jag på radion igår/förrgår om det där att han hade kastat ägg på nåns hus, Ingen aning om det är sanning men DET var OTROLIGT dumt, speciellt när han kan få böter+fängelse för det.
Förstår om han skulle komma sent. Han har ju trots allt Massor av fans och är jättekänd, det finns säkert många grejer som kommer ivägen så att han inte kan komma till konserten i tid.
(Fast iof så har jag inte läst någonting om detta så jag vet inte orsakerna till att han kommit sent,)
Majbot; Har du aldrig råkat komma försent?
#34 Men på den videon ser man inte att fansen är under balkongen?
Och han på videon säger att han filmar fansen, fast det ser mer ut som att han tar bild på honom och hans polare?
Till er som vill läsa ta den här länken istället så kommer ni direkt till inlägget ;)
http://sagaoviktoria.devote.se/blogs/27978609/min-historia-om-justin-.htm
#37 Självklart men exempelvis detta: http://perezhilton.com/2013-11-24-justin-bieber-skateboards-late-to-concert-fans-walk-out-lip-synching#sthash.tZ76HPa9.dpbs
Intressant planering. Åter igen, flera lustiga grejer han har gjort att summerats till den bild jag har av honom. Självklart har jag också kommit för sent men att han har ovanpå det pissat i hink, skojat om anne frank/bill clinton, spottat på fans, äggat hus m:m summeras upp som sagt. Om det bara hade varit det att han hade råkat komma försent nån gång så hade jag förstått det. Alla blir försenade som du säger.
#38 Titta igenom hela videon så ser du ett klipp som Justin har filmat på sina fans.
THIS is why man inte borde göra trådar om Justin på TiF. ;)
Sen vill jag bara säga att han kom faktiskt försent till konserterna i Sverige också. Och JA, jag är belieber men när man suttit ute och köat i spöregn i 16 timmar och ÄNTLIGEN får komma in en timme innan konserten börjar kl 19.00 så får man istället sitta där till halv tio. Men, han hade säkert rimliga orsaker till att komma så pass försenat men ändå. Tänkte bara säga att det var inte första och sista gången. :)
we're always chasing that paradise
#40 Det är ingen pålitlig källa! Att han pissa i en hink gör honom inte till en dålig person HAHAH!
Dessutom kanske han spotta men inte på fansen? Det är INGEN som vet, tror inte han siktade på fansen, tvärtom.. Det är inte 100% bevisat än att han har äggat grannens hus.
#43 Fast han behöver väl ändå inte spotta ut från balkongen när han vet att det står fans där?
#27 Men han skrev inte BARA det på gästboken, han skrev också "Verkligen inspirerande att få komma hit. Anne var en fantastisk tjej. "!
#44 Han kanske gjorde det utan att tänka sig för.
#43 Hur är det inte en pålitlig källa? Kolla på bilderna/videon från Justin så ser du ju själv :L Även om han inte siktade på fans så hade han kunnat spotta åt höger eller vänster, åt ett håll där det inte stod folk.
#45 Nejdå men han skrev ändå att han önskade att hon vore en Belieber. Den bra delen suddar inte ut det.
#47 Läs kommentarerna på källan du länka!
Men den dåliga delen suddar inte heller ut det! Så skriv hela sanningen nästa gång än att bara skriva det dåliga.
Tråkigt att alltid måsta fokusera på det negativa till ALLT.
Undra om ni kunde se att han även skrev; "Verkligen inspirerande att få komma hit. Anne var en fantastisk tjej. Förhoppningsvis skulle hon ha varit en belieber"
#48 Jag har väl ändå inte skrivit att det var det enda han skrev, det enda jag har syftat på är att det var fel av honom att skriva att han önskade att Anne skulle ha varit en belieber. Sluta hitta på nu :p
eftersom jag inte tycker om honom på något vis så fokuserar jag på det negativa han har gjort ja, eftersom jag inte tycker det kan ursäktas. "Men han är ju bara en tonåring, låt han ha kul". Det finns massvis med sätt att ha roligt exkluderat att pissa i hink, skoja om Anne Frank och övriga exempel jag har givit.
#10 Hur vet du att det inte är rykten?
#51 Finns länkar till allt om du läser vidare i tråden.(utom att han skulle ha kallat en tjej beached whale som jag skrev i ett senare inlägg att jag hittade källa på att det var falskt.)
#50 Hittar inte på men när du skrev som du skrev så tror man att det var det enda han skrev på gästboken!
Men att han har pissat i en hink gör honom inte till en dålig person, bara fånigt att ta upp de!
#52 Dina länkar är SKVALLER, personer som säger pratar om och lägger upp det på youtube till personer som inte har ett liv, alltså du.
#52 Dessutom är också aftonbladet långt ifrån en pålitlig källa, läs lite om källkritik!
#53 Det är olämpligt uppförande. Om en kille hade ställt sig på en skola och pissat i en papperskorg så hade lärarna garanterat blivit förbannade och ringt barnets föräldrar.
Du uppfattade det på ett annat sätt men om man läser ordagrant vad jag har skrivit så har jag inte ljugit. Get your shit straight.
#54 Kan du istället ge länkar på att det jag säger/länkar till är falsk istället för att argumentera med tomma ord?
Men herregud, vad är detta att tjafsa om? 🤔
De är en kille som har växt upp i kändisskap och antagligen vet om att han kommer undan lätt med det han gör just pågrund av att han är så pass känd. Han är en respektlös omogen grabb, so what?
Sen fattar jag inte varför alla belibers ska whina så fort någon säger nåt negativt om honom… 😐
De är ju varken eran familj, er pojkvän eller någon ni ens känner eller någonsin kommer att möta i era liv och därför fattar jag inte att man ödslar sån fruktansvärd energi på att försvara honom..
Låt folk säga vad dom tycker istället och försök att bete er lite vuxnare än vad ni förmodligen är. Fast egentligen fattar jag inte varför jag sitter och kommenterar här eftersom dom flesta verkar vara 12-14 år.. Aja, nu har jag iallafall sagt vad jag tycker.
Puzz på er da' 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Skvaller är verkligen ingen bra källa att utgå från, haha.
Vad kan du säga om kärlek, Majbot? Kärlek för dig är inte samma sak för någon annan. Att älska är olika för alla.
TS jag kan inte hitta något inlägg om Justin? 🤐
#56 Vad är det för jämförelse, herregud, helt ologiskt, justin bieber pissade i en hink på en KLUBB!
Tror det flesta uppfattade som jag och om du ska skriva om vad han skrev på gästboken så skriv ALLT han skrev, inte endast de "negativa"?!
Tror du jag pallar eller? Har ett liv, och jag vet att jag har rätt i de mesta jag skriver här, du är väl 20 år? Snälla uppför dig lite mognare istället för att tracka ner på en kändis och leta fel, ingen är perfekt.
#57 word
#58 Det var ju precis det jag sa. Jag förstår att andra känner kärlek olika men att JAG TYCKER att det är löjligt att vissa slänger ordet "älskar" till någon man inte ens har pratat med. Snarare stalkerfasoner tycker jag. Men jag får TYCKA vad jag vill, Sverige har fortfarande yttrandefrihet senast jag kolla.
#59 grattis du höll med om att det var negativt (y) Åter igen, jag sa aldrig att det var endast det han skrev, fritt fram att undersöka saken själv.
Klubb, skola… Offentlig plats i vilket fall. Pissa i hink kan han göra hemma i sin egen hink och inte i klubbens, väldigt olämpligt. Vågar nästan lova att han inte frågade om lov innan han gjorde det heller.
#57 Han är knappast respektlös men omogen är han väl!
Jag whinar inte men om någon skriver någon lögn om Justin som ex Majbot gör så det är klar jag säger emot!
Jag bryr mig inte om han är min familj eller pojkvän, han är min idol och jag försvarar honom om jag vill.
Jag låter folk säga vad dom tycker men jag håller inte med på vissa saker så då kan väl jag också skriva jag jag tycker, eller hur?
Majbot är 20 och jag trodde han/hon var typ 15, så jag tycker hon/han bör bete sig mognare, inte jag.
#63 Kan diskuteras. Det är exempelvis inte jag som tycker det är OK att pissa på offentlig plats i någon annans hink :p
#62 Men åhh vad omoget att skriva så.. Ja, du anser ju det är negativt? Dock anser jag det är lite roligt..
Jag har redan undersökt saken MEN man uppfattar som att det var det ända han skrev, SOM SAGT nästa gång bör du skriva allt han skrev istället för bara en del.
Klubb och skola är två helt olika saker, börjar tvivla om du vet vad en klubb är..
#65 Nattklubb = underhållningsplats för dans och alkohol. Am I right?
Nattklubb är även en offentligt plats eftersom det inte är någons privata boende. Skolla, samma sak, inte någons privata boende. Correct me if I'm wrong.
Det är ditt problem om du misstolkar det jag skriver, om man läser ordagrant så står det: "Att dessutom skriva i gästboken för Anne Frank huset att han önskade att hon skulle ha varit en belieber är… Måste jag säga mer?"
Där finns alltså utrymme för mer, eftersom jag inte skrev att "Han endast skrev att han önskade att Anne Frank vore en belieber."
#66 Majbot, verkar som att du söker lite bråk här?
Slår vad om att alla tycker en klubb och en skola är två HELT olika saker, ljug inte för dig själv nu, du tycker också de..
Jag "misstolkade" också det du skrev, men du skriver ju ner enbart de "negativa" istället för att skriva ner allt han egentligen skrev och det får en att tro att det var det enda han skrev på gästboken ( som inte verkade ok ) men så var det ju inte!
De flesta tolkar de du skrev att han ENBART skrev det, förstå det och sluta tjaffsa nu…
Det där med Anne Frank hände i april, get over it.
#63 Jag tycker att han är både respektlös och omogen, men det är ju som sagt endast vad jag personligen tycker. Jag har mina anledningar till varför jag tycker så, men pallar helt enkelt inte lägga upp varken länkar eller sitta och skriva "romaner" om varför…
Att jag tycker att dom flesta belibers whinar får du ta hur du vill, säger varken att du gör de eller inte.
Jomen de är typ som att jag skulle försvara Snoop Dogg, Eminem, Wiz Khalifa, Bob Marley, osv osv osv, bara för att jag gillar att lyssna på dessa… Jag tänker inte "höja dom till skyarna" bara för att dom gör grym musik…
Ja du får absolut skriva och försvara, men du kan inte ändra på vad andra tycker och försöka "tvinga på" andra att dom ska tycka som dig. Och att de är "omoget" av Majbot att skriva si och så? Nej de tycker jag faktiskt inte. Du är isåfall precis lika omogen som har samma slags argument men mot de hållet att du försvarar istället.
De spelar ingen roll om man är 80 bast, folk får fortfarande tycka vad dom vill. Sen undrar jag även hur gammal du är när vi ändå snackar åldrar?
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#67 Att söka bråk/tjaffsa och argumentera för sin syn på saken är två helt skilda saker. :L
Så du förnekar att de båda skulle kunna gå under kategorin "offentliga platser"? Skolan är till för att lära ut, klubb för att underhålla, ja på det planet är de olika det har jag aldrig förnekat. Men nu var det inte det vi diskuterade.
Eftersom det var det negativa det hela handlade om så valde jag att enbart ta med den biten, eftersom den i min mening var den som var relevant. Jag säger inte att allt han skrev var olämpligt, men den sista biten där han önskar att Anne skulle ha varit en belieber var olämplig.
Eftersom jag ständigt lägger fram argument samt visar länkar på det jag menar så skulle jag nog snarare tycka att ni tjaffsar då ni drar tomma ord ur luften. Att jag exempelvis inte verkar mogen nog för min ålder, att jag tjaffsar, ljuger med mera. Argumentera för eran syn på saken istället för att hacka på mig istället :P
#69 Jag försöker varken ändra på vad andra tycker eller försöka "tvinga på" andra att dom ska tycka som mig.
Ja, jag är omogen, har inte sagt att jag inte är det? Dock är vi inte lika gamla, jag är en tonåring, hon är en vuxen.
Ja de får dom men jag tycker hon beeter sig jävligt omogen och bör lämna detta inlägg istället för att fortsätta hålla på, jag är 15.
#72 Det går emot reglerna att gå på personangrepp…?
Jag har frågat efter länkar av dig där vad jag säger motbevisas, men istället för att möta mig sakligt så försöker du få mig att se dum ut.
Bara för att det hände för ett år sedan så innebär det inte att det aldrig hände.
#70 Det har jag inte skrivit men de är två helt olika saker och den personen som tycker att en klubb och en skola är i stort sett likadana, är det något fel på, antigen har personen inte varit på en klubb eller i en skola..
Men det är ju så tråkigt att du alltid måste fokusera på det negativa till ALLT, jag kan erkänna att han kan vara omogen, kan inte du erkänna att en skola och en klubb är två olika saker?
Dock är dina källor mer som skvaller och inte så pålitliga heller.
#73 Men get over it, ingen är perfekt, inte du, inte jag!
Men jag försöker inte motbevisa dig för de där med att han pissa i en hink är sant och samma sak med Anne Frank. Men att ta upp de där med att han pissa i en hink är onödigt och man är ingen dålig person för att man gör de..?
Och att han kom försent till ett uppträdande, alla artister gör det men såfort det är Justin som gör de så blir det skandal konstigt nog!
Men alla dessa saker gör honom inte till en dålig person, kanske omoget men knappast en elak/dålig person.
Men dock mobbade han ingen tjej och det är inte 100% bevisat att det var han som kastade äggen på grannens hus.
#74 Om du läser mitt inlägg i #70 som du precis svarade på så skrev jag
"så du förnekar att de båda skulle kunna gå under kategorin "offentliga platser"? Skolan är till för att lära ut, klubb för att underhålla, ja på det planet är de olika det har jag aldrig förnekat. Men nu var det inte det vi diskuterade."
Det beror alltså på vilken kategori man utgår ifrån! Förstår du hur jag tänker?
Så du antyder att det är något fel på mig?
Åter igen, jag väntar på att få källor som säger att det jag har sagt är falsk, jag väntar fortfarande. Sedan så är det väl bara skvallertidningar som skriver om kändisar, "riktiga" nyhetstidningar skriver om relevantare saker så som den spända situationen i Nord Korea och naturskatastrofen i philippinerna.
Men EHHHHHH. Orka tjafsa… Själv gillar kag INTE honom, men så länge som ingen typ "över fan girl/boyar" över honom (eller någon annan artist) så är det fine med mig. Licksom, man behöver inte hoppa på någon och säga "Fuck you din jävel fan vad jag hatar dig gå och döda dig själv din idiot" bara för att någon inte gillar samma artist som en själv. (Nu är det ju inte någon som har gjort det här, men har stött på det nästan överallt) Men man behöver inte heller bli jättearg om nu någon skulle råka gilla en viss artist. (Ingen har ju gjort det här heller) Jag blir inte jättearg om någon inte gillar vocaloid, och jag hoppar inte på någon för att det råkar gilla en artist som jag inte tycker om, men jag har svårt att förstå att man kan gilla någon man aldrig ens har haft en konversation med… Nu ska väl inte jag säga någonting sånt, som har blibigt kär in bok-karaktärer flera gånger…(Bokmal här, lol.)
Portal Is Love, Portal Is Life.
när jag sa "jag har svårt att förstå att man kan gilla någon man aldrig ens har haft en konversation med" så menade jag "gillar" kärleks-sättet.
Portal Is Love, Portal Is Life.
#75 Har sett video på där han skriker mot sin granne som filmat incidenten så jag förmodar att han var en av dem i gänget som kastade ägg. Kan försöka hitta den om du vill se den.
Att du tycker att det inte är något fel med att pissa i någons hink är vad du tycker, jag tycker att det är olämpligt och relevant. Du tycker också att man inte är en dålig person för det men det innebär inte att det är det "korrekta" och att även jag borde tycka så.
Jag satte situationen i en annan miljö, dvs om någon skulle kissa i en papperskorg på en skola för att ni kanske skulle förstå hur jag ser det. Dvs att det var ett väldigt lustigt beteende. För jag tror dem flesta håller med om att man går på toaletten eller sätter sig vid nödfall i skogen om man måste lätta på trycket.
Jag har även redan sagt att jag drog tillbaka om det att han mobbade en tjej eftersom jag fann en källa på att tjejen i fråga blev betald av media för att sprida en falsk historia. Så jag säger inte att den är sann :)
#76 Vadå kategori och skit, en skola är en skola, en klubb är en klubb, två olika saker, komplicera inte sakerna nu.
Vänta på du, åh så omogeeeen.
Nu lämnar jag detta inlägg SÅSOM EN MOGEN 20 ÅRING SKULLE GJORT.
#80 Läste du inte vad jag skrev?
Skolan är till för att lära ut, klubb för att underhålla, ja på det planet är de olika det har jag aldrig förnekat.
#79 Har redan sett det, men det är fortfarande inte 100% bevisat att det var han! Man hör ju bara en röst, man ser inte honom.
Jag tycker det är olämpligt att pissa i en hink men däremot tycker jag inte det gör honom till en dålig person, tänk om han var full och alla toaletter var upptagna och han verkligen var kissnödig.. tror du skulle gjort likadant isåfall.
I skolan pluggar man, i en klubb festar man, skulle nog säga att skola är motsatsen till klubb.
Vad bra!
#82 Men läs vad jag skriver… Kolla i #81.
Citerar igen:
Skolan är till för att lära ut, klubb för att underhålla, ja på det planet är de olika det har jag aldrig förnekat.
Nej jag hade inte pissat i en hink, jag tycker att det är fel. Jag hade inte väntat tills det att jag på gränser håller på att kissa ner mig innan jag tar beslutet att leta upp en toalett.
#83 Vad bra, äntligen insåg du det.
Om du var full så tror jag du hade gjort det, egentligen bryr jag mig inte om vad du hade gjort, nu gjorde Justin det, deal with it.
#84 Jag dricker inte. Även om jag drack så skulle jag inte få för mig att dricka mig full eftersom man då olämpliga sker oftast. Jag tycker inte det är häftigt på något sätt att bli så full så man inte kommer ihåg vad som hände dagen innan. Men det är min åsikt.
Jag bara påpekade att jag tycker det är olämpligt uppförande. Tror inte du hade blivit glad om du hade haft vänner hemma på en fest exempelvis och någon hade pissat i en hink/papperskorg… :/
Ditt inlägg var väldigt fint måste jag säga. Själv har jag aldrig riktigt varit ett stort fan av honom, erkänner att jag lyssnade på "Baby" när den kom ut och nu lyssnar jag mycket på "Beauty and a Beat", so what! Jag kan säga såhär att många tror jag har haft väldigt svårt för honom, men jag hatar honom inte, visst vissa saker han har gjort är skrattretande och lite smått löjliga, MEN jag hatar honom inte. Nu på allra senaste tiden har jag kommit fram till att jag absolut inte hatar honom som person utan jag ogillar hans musik. Trots denna splittring VET jag att han även har gjort fina saker mot andra människor MEN han har gjort en del respeklösa saker också.
Detta är varför jag har så lite respekt för alldeles för många Bieber fans. Så fort någon dyker upp och inte gillar honom så är de "dumma i huvudet". Men herregud. Alltså, är man ett stort fan av Bieber så får man vara det. Jättekul. Kör på det. Woo. Osv. Men om man tror på fullaste allvar att man ska kunna tvinga andra att älska honom också, eller övertala dem att ändra åsikt om honom, så har man fel på alla möjliga nivåer och man bör skärpa sig.
Det stör mig så hårt att Bieber fans inte kan hantera när han får skit. Men herregud! Låt folk snacka skit om honom, ni håller inte med, ni älskar honom ändå, kan det inte vara bra så?! När folk snackar skit om mitt favoritband rycker jag bara på axlarna. Trist för dem. De har åsikter om bandet som jag tycker är fel, de får inte njuta av deras underbara musik för de tror på rykten. Oh well. Deras problem. Inte mitt.
Så fort man som Bieber fan börjar komma med personangrepp på andra människor så bevisar man bara att kritiken är helt genuin. Bieber fans är lite "over the top", kan inte hantera kritik, och skriker fula ord helt utan anledning. Klart man måste förstå att folk i allmänhet inte har respekt för sådana människor.
Jag har fet respekt för TS. Du älskar Bieber, gött för dig. Så länge det gör dig glad så är det ok för min del. Att jag personligen tycker hemskt illa om Bieber… ja det hör ju inte hit. Dessutom massor med respekt till dig för att du inte joinade den heta diskussionen och började svära åt andra som tyvärr är alldeles för vanligt bland Bieber fans på iFokus som inte kan hantera kritik alls.
Noll respekt för de som blir otrevliga och fula i munnen. Då bevisar man bara att de fördomar folk har mot Bieber fans är sanna.
Siaames: herregud så du beter dig. Inte undra på att folk i tråden drar alla fans över en kant nu och tror att alla beter sig som du. Du är ingen större belieber för att du sitter och är skitotrevlig och kommer med världens sämsta ursäkter för ALLT. Är ju nästan humor hur mycket man kan hålla på.
#80 Om du inte ens vet vad kategori betyder så förstår jag inte ens varför du deltar i diskussionen…
Sen att du säger att Majbot är "så omogeeeeeeen" och att du ska "lämna diskussionen som en mogen 20 åring skulle göra" de bevisar ju bara vilken mognadsnivå du ligger på… Vafan äru 12 eller?
Och Siaames, du är 15 år nu och "älskar" bieber, om typ 2-3 år kommer du inte ha denna crush på honom och kommer antagligen bara gilla hans musik som dom flesta vuxna gör. Är de inte lite pinsamt då att de kommer finnas kvar på iFokus när du sitter och försvarar honom med livet som insats…
Nu börjar jag bli less på er och precis som #87 skrev så visar ju ni upp den sidan som man hatar med belibers. Så de är ju inte direkt så att vi som inte tycker så bra om honom kommer att ändra på oss. Det är ju snarare tvärt om så man nästan börjar tvärhata han bara därför… Sen tycker jag att Majbot har betett sig jäkligt moget under denna diskussion, hon har inte sagt något elakt utan bara kommit med konkreta svar.
Så sluta ge er på henne bara för att hon tycker som hon gör. Sen var de så jävla omoget av den som skrev kommentaren "är du dum i huvudet" eller något i den stilen, så tur att den togs bort.
Nää. nu är jag less på denna fruktansvärt barnsliga diskussion… Så nu låter ju jag grymt elak, men jag är fan less att ni bara går på Majbot…
Have a nice day 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
TS jättefint inlägg verkligen!
Ni andra som är otrevliga och 'försvarar' bieber för saker han gjort som kanske inte varit så bra, hur orkar ni?
Det är där jag tröttnar och tyvärr har dragit alla beliebers över en kam. Enligt min erfarenhet är alla belieber i princip helt blinda, går emot sin egna moral och förlåter honom för olämpliga grejer bara för att han är han.
Enligt mig så ska rätt vara rätt. Jag tycker han är omogen och respektlös som person men bara för det hatar jag inte hans musik. Som person tycker jag inte om honom bara. Jag förstår inte varför folk tycker det är ok att bete sig som man vill bara för att han är känd eller har mycket pengar.
Att en person kan säga "jag håller med om att det var omoget att kissa i en hink på en klubb men jag tycker fortfarande om honom, men jag hade önskat att han kunde tänka lite innan han gör saker. Däremot älskar jag hans musik och han är en underbar artist. Tycker om honom lika mycket trots hans brister men förstår varför folk blir upprörda av hans beteende"
Det är för mig hur coolt och moget som helst. Att man kan acceptera osv.
Denna video, alltså shit.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151533868150745&set=vb.727710744&type=2&theater
Medarbetare på bildredigering! :)
#90 Haha, wtf? 😂
Precis därför pallar man inte med hans små F12:or till fans som whinar så fort man säger något negativt om honom. Dom kan ju inte ens erkänna för sig själva att något han gjorde var fel… 😐
Sen skulle dom tycka att de var fruktansvärt dåligt av i princip alla andra artister om dom hade gjort samma sak som honom, medans han "höjs till skyarna"…
Och jaa, jag är så fruktansvärt less så de är därför jag "drar alla över en kam" eftersom ingen av er "belibers" har bevisat motsatsen än…
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#91 just precis
#85 Men snälla du, alla tonåringar blir fulla minst 1 gång i sitt liv och att du aldrig har blivit det är ju bara bra, och att ha en fest i någons hus/ att ha det i en klubb är fortfarande inte samma sak.. Suck!
#89 Nej, faktiskt inte pinsamt alls! Bryr mig inte ett skit om de finns kvar på iFokus och vad menar "när du sitter och försvarar honom med livet som insats."?
Att du tycker majbot har varit jäkligt mogen så får du väl tycka som du vill, men jag tycker hon borde lämnat detta forum för länge sen, jag ser henne ALLTID kommentera på trådar om Justin Bieber och alltid något negativt såklart och denna gång kunde jag inte hålla mig från att säga ifrån! Jag fick nog!
Dessutom är det TONÅRINGAR iFokus, och Majbot är inte en tonåring längre såå….
#93 det finns alltid någon som måste städa upp efter honom, spelar väl ingen roll vilken offentlig plats han är på. Vad som spelar roll är att han faktiskt beter sig så i det offentliga.
Att personer tror att alla fans beter sig som mig är inte mitt problem, utan deras! Har inte sagt att jag är en större belieber för att gör det men de är så jag är, jag vill säga mina åsikter och verkar som vissa inte kan hantera de ;)
Världens sämsta ursäkter för ALLT? Give me a example.
Vad bra att det är humor, varför bli arg då? Skratta istället, dont make it so complicated!
#96 du har rätt till att tycka hur och vad du vill men du är ju väldigt egensinnig och otrevlig när du skriver. Skulle du börja prata och skriva mer moget så skulle du få ett helt annat bemötande i tråden.
#95 Men jag förstår inte varför folk överreagerar och tar de på största allvar, alla gör något knäppt i fyllan nångång..
Det är inte så att han beter sig så medvetet och vardagligen..
#98 ja det är klart man gör lite roliga saker när man är full som man absolut inte skulle göra i nyktert tillstånd. Men just för att han har gjort så många olika saker som folk stör sig på så bli minsta lilla grej stort.
Men själv anser jag att kan man inte sköta sig när man är full ska man inte dricka. Punkt.
#91 Att du drar alla beliebers över en kam är väl ditt problem, ska ge dig några exempel:
Vi säger att en pitbul (en hundras) dödar en människa för att den helt plötsligt blev helt aggressiv, kommer du nu tro att alla hundar (som har likadan ras) är likadana nu?
Vi säger att en svensk/utlänning rånar en butik, kommer du nu tro att alla svenskar/utlänningar är likadana?
Psst, förstår inte hur du tänker nu? Alla beliebers har olika personligheter, olika åsikter, är olika personer, tror du alla beliebers är likadana personer eller? De var de konstigaste jag har läst.
"eftersom ingen av er "belibers" har bevisat motsatsen än… " Isåfall har du inte träffat många beliebers? Jag kan ge ett exempel på en iFokus medlem som kommentera här, Haylon, hon är en belieber och jag med men vi har helt olika åsikter och tycker absolut inte likadant!
#9 Håller med.
Tror faktiskt ingen kan sköta sig till 100% när man är full.
#89 Jag vet vad kategori är men varför göra det så komplicerat, en skola är en skola och en klubb är en klubb? Gör inte det så komplicerat bara!
Jag står fortfarande för det jag har skrivit för vore jag Majbot i hennes ålder hade jag tänkt "Nu ska jag skriva mina åsikter om Justin och sedan låta dom andra tycka vad dom vill, istället för att bråka med tonåringar, äsch har bättre saker för mig 😎"
Jag kanske beter mig som 12 men alla mognar inte lika snabbt lilla du, fast jag är ju faktiskt 15! Och att vara 12 är inget fel så varför skriva det i en sådan ton?
*Halcyon. :)
Men ja, det är sant. Bra skrivet där, #100. :) Alla är väldigt olika.
#102 Jag argumenterade för min sak eftersom jag fick höra att jag ljög och hade fel. De som tjafsa är ju dem som kallade mig saker bara för att jag tycker som jag gör, dig inkluderad.
#101 Om man vet med sin att man inte kan sköta sig någorlunda när man är full så behöver man inte bli full från första början. Det kallas att vara oansvarig.
#94 Står det i skrivreglerna att man får vara 19 år gammal som äldst för att skriva på denna sida? Nej, tänkte väl inte det…(Inte för att sjunka till nivå men jag har ej fyllt 20 än, är i dagsläget 19 fram tills september så jo jag är visst tonåring om nu det skulle vara av relevans) Det är som att säga att endast barn får skriva på barn iFokus ._.
#104 Kan du bara släppa det någon gång och sluta alltid försöka få "sista ordet" och ha rätt? Det är så himla omoget, släpp det!
Justin har inte gjort något "galet" i fyllan efter det där med att han pissa i en hink så han är inte oansvarig.
#94 Haha nämen vad bra för dig då… 😉
Herregud vad du hela tiden säger "då är de väl ditt problem", har du inga andra ord i din vokabulär? Och nu ska jag svara på dina "exempel":
* Haha nej. För de första älskar jag "muskel hundar" som jag kallar dom (hatar när folk säger kamphundar), för de andra så känns de ju lite dömande av dig att du tar upp just pitbull som att de skulle vara den hunden som har lättast att "bli elak"… De finns både Amstaff, Rottweiler, Pitbull, Bullterrier, Bullmastiff, Boxer, Cane Corso, Dogo Argentino, mm som folk anser är mer elaka än andra men som jag har träffat så många som är världens bästa familjehundar. Och du behöver knappast skriva "(en hundras)" som att jag skulle vara dum i huvet och inte fatta att de var en hundras, de var nog fan de mest patetiska jag har sett på länge…
*Haha nää, knappast. Jag skiter i om människan som rånar en butik eller misshandlar någon, mördar någon är "helsvensk" eller "invandrare"… Jag är mycket väl medveten om att alla är olika och jag är absolut inte rasist för 5 öre heller så vart du ville komma med det? Så nej jag drar inte alla över en kam..
*Nämen är de så, ojdå?… Men de kan du ju fan räkna ut med lilltån lilla vän. Men just pågrund av ditt beteende så blir vi som inte "älskar" bieber till döds rätt jävla less på er. Och jag vet folk som är i min ålder som beter sig exakt lika barnsligt som er så därför har ju ingen direkt ändrat min synd på belibers… Och joo, jag har tyvärr träffat en hel del belibers…
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#106 Japp!
Men vad har det med saken att göra, onödigt att ens ta upp det. Jag har ju typ bara skrivit det 2 gånger, eller?..
Jag valde att ta pitbull för att jag har en (och jag håller med om de är världens bästa familjehundar) och det var den första hundrasen jag kom på, jag försökte verkligen inte vara dömande! Men det var ju ändå bra att ta ett ex på en hund som många tror är farliga så att dom kanske tänker om! :)
Ojsan! Du uppfattade mig helt fel, försökte verkligen inte säga att du är dum i huvudet, men ville bara klargöra för alla att jag mena en speciellt hundras inte alla hundar så att man förstod mitt exempel bättre!
Vadå " vart vill du komma med det ", vill inte komma någon stans med det? Ville bara visa dig att man inte ska dra alla över en kant. Det är bra att du skriver att du inte drar alla över en kant men du skrev ju att du drog alla beliebers över en kant så man blir ju lite förvirrad här..
Just pågrund av mitt beteende? Men hörru, du drog ju inte alla över en kant! Och jag ska ge dig ett tips, om du blir så "döds jävla less" på mig/oss och tycker att vi är barnsliga så behöver du inte ta din tid att klicka in på dessa inlägg som handlar om Justin :)
Alla mognar väl inte lika snabbt, och jag skulle inte säga att jag/vi beter oss barnsligt, bara att vi har väldigt starka åsikter om Justin Bieber och vi säger gärna emot!
Tråkigt att du inte ändrat din syn på beliebers, hoppas du gör det förr eller senare!
#105 Du verkar misstolka mina argument för tjafs så därför upplever jag det lämpligt att upprepa det.
Är admin på semester eller…?
#107 Kul att ni har en sån hemma, sjukt fina hundar är det!
Jomen problemet är väl just i detta sammanhang att djurrätt, antirasism och "muskelhundar" ligger mig varmt om hjärtat och då de var lite sådana saker du drog upp så ballade jag ur och tänkte inte på hur elak jag var eller vad jag sa. Och jag missförstod nog dig då, så de ber jag om ursäkt för. De var inte meningen att brusa upp sådär, men som sagt så är det (för mig) väldigt viktiga "frågor" i samhället.
Jag brukar som sagt inte "dra alla över en kant" men som jag skrev tidigare så är det ingen beliber som har visat mig motsatsen än. Ja, jag störde mig väldigt mycket på ditt beteende men i just inlägget nu på #107 så kändes de som att du visade någon annan slags sida och den var lite positivare. Bra att du gjorde smilysar, de är lätt att missförstå varandra annars.
Jag tycker som jag gör med att ni är barnsliga/starka åsikter, men orkar som sagt inte med mer tjaffs här och tänker dra mig ur tråden så får ni fortsätta tjaffsa om ni vill de.
Vet inte varför jag hamnade här från första början, men nu ska jag inte fortsätta längre då hela diskussionen har sjunkit till en himla låg nivå och de är ju dumt att bidra med mer tjaffs. 🙂
Puzz puzz 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Men herregud. Det är fullt logiskt att folk drar de flesta Justin fans över en kant när de beter sig som arga tolvåringar och skriker en i ansiktet så fort man inte håller med.
#109 Jag håller med!
Jag förstår dig helt och hållet & känner samma sak att det är bra att göra smilysar, då de är lätt att missförstå varandra och det blir bättre stämning!
Ja håller med om att jag visade en annan sida/var positivare på den kommentaren men det var för att jag var arg/irriterad på dom andra kommentarerna jag skrev och det påverkar ju hur man skriver hehe..😃
#110 Tråkigt att du känner/tycker så!
#112 i en tidigare kommentar skrev du "alla tonåringar blir fulla minst 1 gång i sitt liv". Nej, det blir de inte alls. Många blir säkert det, men inte alla. Och om det du skriver nu är sant, att alla Tonåringar har varit fulla, så vill jag gärna ha källa. Blir irriterad när du skriver så! Och sedan, ni som påstår att det är okej att pissa i hinkar på offentliga platser eller att komma försent till konserter, jag håller absolut INTE med. För det första är han väl 19, så han är ju typ vuxen. Att pissa i en hink kanske någon 15 årig person skulle göra, men när man är 19 borde man väl ändå fatta att det inte är okej. Sedan ska ju han framstå som en bra förebild. Om han håller på såhär så är han ju raka motsatsen till det. Barn ser ju upp till honom, och vissa har ju verkat börja tycka att det han gör är okej.
#108 Verkade mer som att vi tjaffsade..
Nu hade jag inte lyssnat på mer än typ en låt, så jag gjorde det nyss för att kunna bilda mig en uppfattning om vem han är som artist. Jag kan nu med egna ord säga att jag förstår vad min syster gillar i hans musik.
MEN!
Är det bara jag som tycker det är lite konstigt att i flera senare videor är det så många lättklädda(kanske underåriga) tjejer i musikvideos som ska handla om kärlek och relationer? "Boyfriend" till exempel, hade den låten varit gjord av Backsteet boys, Brian Adams eller Michael Jackson hade vi INTE fått en mycket ung lättklädd tjejs röv i nyllet när personen sjunger "If I was your boyfriend, I'd never let you go. I can take you places you ain't never been before." .
#115 Well, sex säljer lätt så. Antar att det är därför. Kan ju tycka det hade varit upplyftande med ett mer genomtänkt tema.
Rihanna har också "vikt ut sig" eller hur jag ska förklara det i sina senaste musikvideor också. :(
#115 Men ass-shots på flickor har väl aldrig varit något som sålt bra till just tjejer?
Eller nej, vad dum jag är! Det har ju med psykologi att göra! Ju fler "snygga" tjejer som flockas till honom i videos, desto åtråvärdare verkar han i andra flickors ögon. Låtarna kan vara kassa, men det kommer alltid finnas en viss del som fastnar undermedvetet. ☝️
#117 Guess so. Får intrycket att han försöker få en image av makt. Både med tjejer och pengar(halskedjor/bilar/tjejer som krälar på honom osv)
#118 Tror verkligen inte jag, och det är väl inte Justin som bestämmer exat hur videon ska va, eller har jag fel?
#119 Någon form av inflytande måste han ju ha, det är ju han som representerar sin musik i videorna :p
#120 Aa, fast skulle inte tro att han bestämmer allt.
#121 Självklart, han hyr ju garanterat in regissörer och manusförfattare som tillsammans med Bieber skapar en musikvideo som ska förmedla låten.
Om han inte skulle tycka om/hålla med om något alla dessa producenter skulle komma med förslag om så skulle han ha all rätt att sätta ner foten. Det jag menar är att det har han ju inte gjort för då hade ju hans musikvideor inte sett ut som dem gör idag(Dvs om han inte hade velat att de skulle se ut så).
#94 Om du inte visste så är vår Sajtvärd 22. Om det inte får finnas några som är aningen äldre, hur ska då ni tonåringar få hjälp med sånt som vi redan har erfarenhet av?
#123 Det är bara för att tonåringar inte får vara sajtvärdar. Man måste vara 18+
#122 Jo, jo, men jag menar att det är inte han som bestämmer allt, det är klart att han också bestämmer men inte allt, de var det jag ville koma fram till.
#125 Hur menar du? Har kommer säkerligen inte upp med alla idéer men han är ju iallafall en i teamet som avgör huruvida idén ska verkställas eller tas tillbaka till ritbordet?
#126 Aa, men han bestämmer inte ALLT, de var bara de jag ville säga/komma fram till haha!
#127 Bestämmer inte allt av vadå? Förstår inte vad du menar? :p Slutresultatet, dvs musikvideon eller alla idéer som dyker upp?
#124 Så nittonåringar är helt plötsligt inte tonåringar längre?…
siaames: det är såna som du som gör att kamphundar får dåligt rykte :( Att man drar dom över till andra sidan vågen är inte bättre än att säga att dom är mördarhundar. Hundaggression är ett normalt förekommande men bland kamphundar eftersom det är just det de har blivit avlade för i flera hundra år. Att säga att det är den bästa famlijehunden är ju nästan skrattretande. De är starka djur och kan om de blir triggade bita ihjäl grannhunden, en mops t.ex har inte samma kamp-anda och är heller inte lika stark. Vilket gör den mer lätthanterlig=inte lika farlig.
Och jag gillar alla muskelhundar, men jag ogillar när man blundar för hundens bakrund. Vilket man gör när man väljer att kalla dom "muskelhundar" för att "kamphund" är ett så negativt laddat ord.
Men nog med OT! det här är sista inlägget från mig som är inte handlar ot,… eller nåt 😃
#129 Jo men trodde du fattade poängen, dom är ju snart vuxna.
#128 Alla ideer som dyker upp ;)
Som ex massa bilar o massa tjejer!
#132 Hur menar du då att han inte står bakom(tar ansvar) för vad som visas i videon?
#133 Det klart han gör men han bestämmer inte om varenda liten detalj, för jag tror inte heller han har tid med det.
Har ni sett, JB är i häktet nu. (No hate, säger nt det för att vara elak :) )
#135 Han är inte i häktet längre.
"Congratulations to the media, the press, celebs that hate him, haters, judgers, because you finally got what you wanted."
Ärligt talat tänker jag inte tycka synd om honom. Tycker det är rätt. Nu får vi se om han lär sig nåt och bättrar på sig så kanske han kan vinna min respekt.
Inte acceptabelt att bete sig som han har gjort. Jag kommer fortfarande ihåg när han var den där söta nykomlingen som charmade alla.. vart tog den killen vägen?
#139 Absolut, men tänk efter hur jäkla dåligt han mår. Jag vet att även hur dåligt man än mår så ska man inte ta droger och dricka, men seriöst, ibland är det inte så jäkla lätt. Han hade tagit anti-depressionsmedicin. Kanske bevisar hur jäkla dåligt han mår just nu. På bilden från häktet kan man verkligen se all hans smärta. Han ler, brett, med munnen. Men inte med hjärtat. Kollar man in i hans ögon ser man allt. All smärta. Jag tror aldrig han menar illa, han mår bara verkligen inte bra just nu. Han behöver hjälp, ta en paus från allt och få ordning på sitt liv. Men seriöst, vad ser ni i hans ögon? Ser ni en drogmissbrukare? Det är då inte vad jag ser och det har varit en jäkla jobbig kväll. Svårt för er som inte älskar honom att förstå, men som jag skrev på JB.ifokus, "Tror inte att ni neutrala/haters förstår hur jäkla svårt det här är för oss också. Vi har sett hans allra ljusaste sidor, hans riktiga léende och det är så himla svårt att släppa taget om det. Och nu kommer alla ba "fyfan va fjantigt" men ja, det är sant. Det går inte att sluta att inte vara så sjukt ledsen när sånt här händer. Att inte känna hopp. Det finns inte, går inte."
#140 det ger honom inte rätt o bete sig hur som helst, och det som gör mig mest förvånad är varför ingen i hans närhet hjälpt honom och fixat terapi till honom eller något. Tydligen är hela allting för mycket för honom och han hade tjänat på att bli kändis senare i livet än så tidigt som han blev. Han behöver en PAUS och mogna på sig lite (läs mycket).
Jag är så nöjd att han hamnade i häktet och faktiskt blev påverkad av det som man ser på bilden. Förhoppningsvis så inser han vad han har gjort och kan växa och bli en myyyycket bättre förebild för alla unga därute.
#146 vadå "he saved everyone"? Vem har han räddat? Han har istället fått fans att må dåligt över hans drogmissbruk, så att de börjar skära sig. #136 han är iaf fortfarande "misstänkt" för flera brott och riskerar fängelse.